Dat is mij te Knabbel en Babbel hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Las net op BB Lotus met zusje Lexus.
Lotus & Lexus.
ik ken een lotus, lexus en Lincoln Diesel... Die mensen zochten t blijkbaar in de automerken en toyota en mitsubitsi waren net iets te aziatischquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Las net op BB Lotus met zusje Lexus.
Lotus & Lexus.
Caleb is hier ook over gesproken (maar het is David geworden)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
David, Abel, Isaac en Caleb vind ik ook echt mooi.
Hier zou het (kans van o,oooo%) Isa en Evi zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar knabbel & babbel waren heel leuk samen.
Dat hoor ik ook weleens over de roepnaam die we willen voor een 2de meisje.
Dan krijg je Isa & Eva.. ik hou ervan.
Evie en Isa zou hier ook mooi zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier zou het (kans van o,oooo%) Isa en Evi zijn
Beiden even leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef lily het volgende:
[..]
Caleb is hier ook over gesproken (maar het is David geworden)
ja, mooi hehquote:
Hier mag er met 8 weken nog niet over namen gesproken worden. Meneer wacht zeker weer tot hij een visioen krijgt terwijl hij onder de douche staat...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef lily het volgende:
[..]
ja, mooi heh![]()
Waren we zomaar in 1 keer uit. Ik was net 8 weken zwanger.
Wat vindt je van Leah?
Echtgenoot:Ja!
oke
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Basboussa het volgende:
Of Alewander en we noemen hem Wander....
nouja hier was t dus net zo met Rosaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef lily het volgende:
[..]
ja, mooi heh![]()
Waren we zomaar in 1 keer uit. Ik was net 8 weken zwanger.
Wat vindt je van Leah?
Echtgenoot:Ja!
oke
Check, anders denk ik het steeds verkeerd als ik het lees.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef lily het volgende:
Op zn Engels hoewel David vaak op zn Nederlands uitgesproken wordt wat ik ook heel mooi vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |