Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef RickoKun het volgende:Hallo lieve Zovty,
Opa Rickokun had vandaag een zware dag, hij moest nog een beetje bijkomen van het bier en drugs van afgelopen Pinksteren. Ja, opa Rickokun had ook nog een 15 / 16 jarig meisje gescoord waar hij heftig mee heeft lopen bekken. Ook heeft opa nog aan d'r tetten een bipske gezeten want dat wilde ze graag. Ze fluisterde dit in mijn oor terwijl ze met mijn oorlel zat te spelen. Ik kan je zeggen, oh zovty, dat ik haar hard wilde raken. Maar wilde mijn stijve penetraatboy dit wel?
Niets was minder waar Zovty, mijn penert lag in zijn doodskist. Drie dagen van MDMA, XTC en alcolol hadden zijn bloedafvoer enigszins doen afknijpen. Nouja, toen kwam ineens haar vriendin eraan die met een kameraad van mij aan het bekken was, ze moest weg. Waarom wist ik niet.
Vervolgens heb ik er nog over nagedacht. Opa Rickokun zou haar opzich wel geven, misschien ejaculeren over haar borsten maar wie zal het ooit weten hé?
En dat brengt mij terug op Remlof zijn gezicht, dat is natuurlijk net alsof je rubber in de fik steekt en er over heen klaar komt. Mensen houden er niet van als iemand het constant over klaarkomen enzo hebben. Dus worden ze boos. Boos als een nors dinosaurusje genaamd: "Eisfübchelfäpper".
Dino's hadden ook hun blije dagen namelijk, maar dit viel niet altijd te doorgronden door zoogdiertje Smirka. Smirka had namelijk 2 penissen maar waren elk 1 cm lang. Dit irriteerde de dino's meer dan dat het goed deed. Daarom was iedereen vandaag zo chagrijnig en nors en intimiderend tegen je, zovty. Ik wilde je nog waarschuwen maar had geen tijd!
Vriendelijke groetjes,
Opa Rickokun Henkie Palingroker