Hoezo? KLB is toch altijd al zo geweest?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:43 schreef zovty het volgende:
Zo jongens, wat is er allemaal aan de hand?
Iedereen loopt maar te bashen, alles is de schuld van TS.
Wat is er toch? Hebben jullie geen fijn lang weekend gehad? Zat iedereen vanmorgen weer te vragen wat je hebt gedaan en het enige wat je kon zeggen was: Oh, niks, beetje zitten internetten, binnen. En dat je dan weer raar werd aangekeken? Net zoals na ieder langer weekend waarin de normale mensen leuke dingen ondernemen en wij eenzaam en alleen achterblijven.
Dat hoeven we toch niet op elkaar af te reageren?
Kom op kinders; doe eens wat liever tegen elkaar!!
Klacht: kutsfeer vandaag.
TS is ongesteld.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Hoezo? KLB is toch altijd al zo geweest?
Waardige afsluiting van een kutdag!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:21 schreef RickoKun het volgende:
Hallo lieve Zovty,
Opa Rickokun had vandaag een zware dag, hij moest nog een beetje bijkomen van het bier en drugs van afgelopen Pinksteren. Ja, opa Rickokun had ook nog een 15 / 16 jarig meisje gescoord waar hij heftig mee heeft lopen bekken. Ook heeft opa nog aan d'r tetten een bipske gezeten want dat wilde ze graag. Ze fluisterde dit in mijn oor terwijl ze met mijn oorlel zat te spelen. Ik kan je zeggen, oh zovty, dat ik haar hard wilde raken. Maar wilde mijn stijve penetraatboy dit wel?
Niets was minder waar Zovty, mijn penert lag in zijn doodskist. Drie dagen van MDMA, XTC en alcolol hadden zijn bloedafvoer enigszins doen afknijpen. Nouja, toen kwam ineens haar vriendin eraan die met een kameraad van mij aan het bekken was, ze moest weg. Waarom wist ik niet.
Vervolgens heb ik er nog over nagedacht. Opa Rickokun zou haar opzich wel geven, misschien ejaculeren over haar borsten maar wie zal het ooit weten hé?
En dat brengt mij terug op Remlof zijn gezicht, dat is natuurlijk net alsof je rubber in de fik steekt en er over heen klaar komt. Mensen houden er niet van als iemand het constant over klaarkomen enzo hebben. Dus worden ze boos. Boos als een nors dinosaurusje genaamd: "Eisfübchelfäpper".
Dino's hadden ook hun blije dagen namelijk, maar dit viel niet altijd te doorgronden door zoogdiertje Smirka. Smirka had namelijk 2 penissen maar waren elk 1 cm lang. Dit irriteerde de dino's meer dan dat het goed deed. Daarom was iedereen vandaag zo chagrijnig en nors en intimiderend tegen je, zovty. Ik wilde je nog waarschuwen maar had geen tijd!
Vriendelijke groetjes,
Opa Rickokun Henkie Palingroker
De vrouwen zijn nog niet wakker / aanwezigquote:
Vrouwen zijn onrein.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De vrouwen zijn nog niet wakker / aanwezig
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS bashte mij laatst
WACHT MAAR JONG
WACHT MAAR
Maak dan maar een sandwich voor me, ipv de kraan.quote:
nee. hier heb je een visquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maak dan maar een sandwich voor me, ipv de kraan.
Vrouwen die niet luisteren zijn behoorlijk sfeerverziekendquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee. hier heb je een vis [ afbeelding ]
Ik kan een lekker pijpbekkie trekken he?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
het doet me denken aan de utidrukking op het gezicht van zovty toen hij dit topic maakte gisteren.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan een lekker pijpbekkie trekken he?![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |