quote:Op maandag 24 mei 2010 00:36 schreef Crouton het volgende:
[..]
Want? Teveel bomen? Te ver lopen? Sneeuwblindheid?
Tijdje terug stond hij inderdaad vaak offline. Maar volgens mij is hij nog wel online denk ik. Er wordt namelijk niet echt veel opgespeeld helaas.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Topic tijdje niet gelezen is de fok server nog online zag hem steeds als offline in me lijst staan.
Geen idee, al een tijdje niet meer op de server geweest. Fok TS is tevens al lange tijd offline.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Topic tijdje niet gelezen is de fok server nog online zag hem steeds als offline in me lijst staan.
Ook na een reset van je zoekcriteria?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Miscchien een idee om een nieuw TS te regelen? Of bv Ventrilo of een of ander programma.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, al een tijdje niet meer op de server geweest. Fok TS is tevens al lange tijd offline.
Ik kan gratis een TS regelen, jullie hoeven maar te roepen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Smight het volgende:
Miscchien een idee om een nieuw TS te regelen? Of bv Ventrilo of een of ander programma.
Nou ik vind het best, dan zetten we die wel in de OPquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan gratis een TS regelen, jullie hoeven maar te roepen.
Ik zal het vanavond proberen te regelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:23 schreef Smight het volgende:
Nou ik vind het best, dan zetten we die wel in de OP
nope, maar link hem hier eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:41 schreef Katth het volgende:
Ik probeer zo'n signature te maken, maar ik krijg alleen maar rode kruisjes, met verschillende browsers. Iemand anders hier ook problemen mee?
Heeft dat daar ook effect op dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ook na een reset van je zoekcriteria?
OK vanavond ff proberen dan ook wat Bootje84 zegt zou ruk zijn als ik dat steeds moet doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:14 schreef Smight het volgende:
[..]
Tijdje terug stond hij inderdaad vaak offline. Maar volgens mij is hij nog wel online denk ik. Er wordt namelijk niet echt veel opgespeeld helaas.
ligt niet aan jou, maar aan de site zelf. Ik adviseer je gewoon te wachten totdat het weer werktquote:
Voeg mij anders even toe, wanneer ik in de server zit kun je mij gewoon joinen. Dan heb je hem ook bij laatste gespeelde server staan. Mijn ingame naam is gewoon smightquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heeft dat daar ook effect op dan?
[..]
OK vanavond ff proberen dan ook wat Bootje84 zegt zou ruk zijn als ik dat steeds moet doen.
request sendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:58 schreef Smight het volgende:
[..]
Voeg mij anders even toe, wanneer ik in de server zit kun je mij gewoon joinen. Dan heb je hem ook bij laatste gespeelde server staan. Mijn ingame naam is gewoon smight
Ben bezig op weg naar de top 10 000 maar ik kom echt elke keer in teams terecht waar je gewoon niks mee kan en dan heb ik geen zin meer om te spelenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:26 schreef clockcable het volgende:
Samen met razorback de hoogste van fok
[ afbeelding ]
tot hoeveel gouden sterren gaat het eigenlijk en wanneer krijg je een platinum?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eens.
Gisteren mijn 6e gouden ster weten te behalen voor de AN-94.
Als je de game opstart controleerd het spel zelf of je de laatste versie bezit. Download hij niets en start hij het spel op, heb je dus de laatste patch al binnen. Anders download het spel zelf de laatste patch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft (wéér) een domme blontjes vraag![]()
![]()
Overal lees ik iets over Patch v522175 die te downloaden valt, maar nergens kan ik hem vinden. Als ik BFBC2 opstart zie ik rechts onderaan nog net iets staan van een versienummer eindigend op 843 (en eer ik de rest zie is het al weer foetsie..)
Waar vind ik nu welke patch ik nodig heb en waar ik die moet kunnen vinden?
Had mijn TS ook al aangebodenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:34 schreef Blinker het volgende:
Op verzoek TS weer aangezet.
Had het niet meer aangezet aangezien het al paar weken lang inactief was geweest.
Laten we het weer proberen
Most kills: Carl Gustavquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef bambino het volgende:
Mag ik deze ook plaatsen in de OP?
[ afbeelding ]
Of is die te groot.
nu verwacht je dat wij je allemaal gaan aanraken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:47 schreef bambino het volgende:
Mag ik deze ook plaatsen in de OP?
[ afbeelding ]
Of is die te groot.
yay, more female power ^_^quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft (wéér) een domme blontjes vraag![]()
![]()
Overal lees ik iets over Patch v522175 die te downloaden valt, maar nergens kan ik hem vinden. Als ik BFBC2 opstart zie ik rechts onderaan nog net iets staan van een versienummer eindigend op 843 (en eer ik de rest zie is het al weer foetsie..)
Waar vind ik nu welke patch ik nodig heb en waar ik die moet kunnen vinden?
hehe nee lolquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef rubje het volgende:
[..]
nu verwacht je dat wij je allemaal gaan aanraken?![]()
Ah ok dan heb ik nog ff te gaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
AN-94 is 10 gouden sterren = 1 platinum (1000 kills)
De noobtube is dan bijv. weer 500 kills voor de platinum ster.
het gaat altijd tot 10, welk item dan ook (die sterren kan krijgen)quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
tot hoeveel gouden sterren gaat het eigenlijk en wanneer krijg je een platinum?
ik heb het al een week lang :squote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef clockcable het volgende:
Merk er niks van? heb je al geprobeerd pc opnieuw op te starten.
Doe eens alt+tab in het menu en controleer dan dmv taskmanager hoe alles draait (cpu gebruik, geheugen, etc)quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef RoW_0 het volgende:
Jongens, wtf is er met het spel gebeurd, ik heb nu een ping van 300 en enorme fps drops?
Herkenbaar! In HC echt veel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:20 schreef Bootje84 het volgende:
Echt he.. ik doe 1 fucking potje BC2 en het hele fucking aanvalteam zit weer vol met recon-homo's..
Hoerenkinders.. Tijd voor een server zonder die noobclass of met restrictie..
in een rushmap als aanvaller is het geniaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb de kracht van de 40mm smoke gevonden.
Hoezo is deze zo sterk dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
in een rushmap als aanvaller is het geniaal
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:20 schreef Katth het volgende:
Heb mijn eerste gouden dog tag =)
da's best wel faalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:41 schreef Ame_thyst het volgende:
Ook zo iets hypocriets, je mag geen "fuck" typen van de Dice censuur filter (waar ik me dood aan erger) maar de ingame stemmen van de characters zeggen het constant
dan is de dlc met extra camouflage iets voor jouquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:57 schreef neo2000 het volgende:
helaas ben ik meestal al de tyfus in geschoten voordat ik uberhaubt iets heb kunnen typen.![]()
Valt echt wel mee, in port valdez bijvoorbeeld. Als attacker moet je snel de bomen gebruiken om terrein te winnen, en anders heb je nog smoke en tanks, en als defender moet je met die heavy-mg met dat schild gewoon de bomen wegkappen. Het ligt er bijna geheel aan hoe je de omgeving gebruikt bij rush.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Elke map waar één team van boven komt en de andere van onder.
ah op die manier. Inderdaad handigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
Het zorgt voor een perfecte cover bij het zetten van m-com's. Snipers die je willen wegpikken bij de m-com heb je gelijk onthand.
Ja idd, dan denk je dat je iets nuttigs aan het doen bent, terwijl je eigenlijk lomp bezig bent..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Hebben jullie wel eens bij Rush, dat je ipv de bom disabled een kit oppakt van iemand die er naast dood is gegaan. Zwaar kut, had het net 3x vlak achterelkaar en toen dood geschoten
Helaas wel, erg matig is dat.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:48 schreef Ame_thyst het volgende:
Hebben jullie wel eens bij Rush, dat je ipv de bom disabled een kit oppakt van iemand die er naast dood is gegaan. Zwaar kut, had het net 3x vlak achterelkaar en toen dood geschoten
RPG-7 heeft de hoogste damage output tegen voertuigen/vliegtuigen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:03 schreef bambino het volgende:
Ik heb nu eindelijk is de RPG-7 geprobeerd.
Eerst deed ik alles met CG (heli/tank/inf) maar ie rpg is ook erg sterk met dmg upgrade
De at4 doet de meeste schade, maar heeft de kleinste radius of 'splash damage' en is dus eigenlijk alleen maar geschikt tegen voertuigen op land. De Carl Gustav is wáárdeloos tegen voertuigen en is echt een anti infanteriewapen ja. En de rpg7 zweeft hier zo een beetje tussen in.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
RPG-7 heeft de hoogste damage output tegen voertuigen/vliegtuigen.
M2CG is meer gemaakt voor infanterie vind ik, zeer sterk wapen overigens.
En de M136AT4, tja, ik ben er niet kapot van, al komt die doelgeleide raket soms van pas.
Er is vast wel een chart met de damage-outputs te vinden denk ik, maar waar... geen idee.
QFT!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:22 schreef neo2000 het volgende:
Sowieso is eigenlijk de keyboard layout kut eigenlijk. Oh, en ik wil de command rose terug, want die q knop sucked donkey balls.
Idd, ik neem altijd explosive upgrade en die andere zodat je meer explosives kan dragen. Heb je toch zo'n 7 raketjes die je kan spammen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef clockcable het volgende:
Ik vind de explosive upgrade beter geschikt, aangezien de raketwerper de kern van de class is.
Wel aardig, zie je iets bewegen waarvan je weet dat er een enemy zit, spot je 'm.. Althans, dat probeer je, maar BF vind niet dat je helemaal goed gemikt hebt. Zie je door je scope vervolgens je squadmates omgelegd worden door de sniper die je wilde spotten, en nog een, en nog een.... Probeer je 'm weer te spotten, nee, mag niet, want je hebt iets "valselijk gespot", dus heb je een timeout. Zo frustrerend.quote:
Lijkt me sterk, daarvoor is een scope toch voor bedoelt?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:51 schreef ems. het volgende:
Oh, en klopt het dat als op hardcore de crosshair off staat dat bepaalde guns van de medic dan geen rood puntje in hun zoom hebben?
Slug ammo danquote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb net in ieder geval de shotgun ontdekt. OMFG wat een heerlijk stuk wapen. Squad deathmatch en arica harbor is ultiem met sg
Haha, dom van me. Maar sinds ik die gun eergister heb geunlocked heb ik nooit de moeite gedaan om de laserpointer eraf te halen dus ik kon het ook niet weten.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:51 schreef clockcable het volgende:
Dat moet je helemaal niet doen! De mg36 heeft al een red-dot van zichzelf, dus dan verspil je een specialization.
jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef ems. het volgende:
Oh, nog even een snel vraagje: Wat doet die scope upgrade van de recon, hij zegt dat hij dan enemy positions relayed naar je team ofzo. Zelfde effect als Q of wat? En is het dus nutteloos voor hardcore waar spotting uit staat?
Bij Atacama desert is het, icm je tracert dart plakkende en tank opblazende RPG engineer, ook meersterlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb net in ieder geval de shotgun ontdekt. OMFG wat een heerlijk stuk wapen. Squad deathmatch en arica harbor is ultiem met sg
Verder is het natuurlijk ook meesterlijk om bij atacama een voorbij-vliegende heli met een tracer te raken en daarna 30 seconden later 290 punten te pakken (vehicle damage, vehicle destroy, killing enemy2x, double kill)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bij Atacama desert is het, icm je tracert dart plakkende en tank opblazende RPG engineer, ook meersterlijk.
Doe je het wel goed? Je moet tracen, en dan met de raketwerper op het rode vierkantje blijven mikken totdat er klein de afstand onder komt te staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Alleen mijn rpg volgt de tracer niet... alleen de gustav doet dat.
haha die van iedereen doet het, alleen die van jou niet. Is ie in het water gevallen ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Alleen mijn rpg volgt de tracer niet... alleen de gustav doet dat.
Of gewoon geluk hebbenquote:
Sommige teams, merk aan mezelf dat ik de laatste tijd veel sneller naar medic en engineer grijp dan naar sniper. Nadeel is dan wel weer dat je voor noobtuber word uitgemaakt als ze in eens voor je neus opduiken als met een tank bezig bentquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:21 schreef Solique het volgende:
Gisteren icm tracer en CG 8 helikopters neergehaald inclusief de inzittenden.
Wat een prutsers ben je dan als team om steeds met een volle helikopter te komen aanvliegen terwijl je steeds wordt neergehaald.
hoezo? als iemand 50 is hoeft hij niet perse goed te zijn.. hij speelt dan alleen veel.quote:
assault = an94 icm 40 mmquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:39 schreef Solique het volgende:
Ik pak een class afhankelijk van welke map er gespeeld wordt en welk type.
Ben nu bezig om assault en medic nog alles te unlocken maar met die classes kan ik op sommige maps compleet niets uitrichten, dus dan stap ik terug naar engy of recon.
Die moet ik dus juist nog vrijspelen, al heb ik de an94 bijna gehaald.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef BeamofLight het volgende:
assault = an94 icm 40 mm
medic = m60 icm red dot
punten gegarandeerd en kills
Doe exact het zelfde en ook nog afhanekelijk met rush of we attacken of defenden. Heck vaak zelfs nog afhankelijk op welk stuk van de map we zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:39 schreef Solique het volgende:
Ik pak een class afhankelijk van welke map er gespeeld wordt en welk type.
Ben nu bezig om assault en medic nog alles te unlocken maar met die classes kan ik op sommige maps compleet niets uitrichten, dus dan stap ik terug naar engy of recon.
Meeste kans van slagen inderdaad. De enige class die ik bijna nooit aanraak is 'recon'....behalve om te countersnipen of om een tank te c4-en.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doe exact het zelfde en ook nog afhanekelijk met rush of we attacken of defenden. Heck vaak zelfs nog afhankelijk op welk stuk van de map we zitten.
Alsof andere met mij rekening gaan houden, wordt ook nooit gedaan. Dus als ik met onbekenden in een server zit en kom er al snel achter dat niemand aan team-play doet gaat mijn eigen hachje voor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef ems. het volgende:
Het goede antwoord is natuurlijk "afhankelijk van wat mijn team nodig heeft op dat moment" :p
Bijna de ump binnen en dan heb ik geloof ik alle class-shizzle unlocked.
Ik combineer die 2 al, houdt het fris.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Hier zelfde gevoel, ga weer terug naar Team Fortress denk ik.
same here ^_^quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik combineer die 2 al, houdt het fris.
TF2 gaat mij meer om de fun dan het echt goed kunnen spelen.quote:
lol, ik moet nb het 5 kills met stionary pin nog. Welk veld zitten die?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef clockcable het volgende:
Mounted machineguns zijn ook zwaar onderschat, ik gebruikt ze altijd als het uitkomt. Vooral die met dat schild erop, dan kan je zo veel kills maken en counter-snipen.
Mja, tenzij je tegen een goed team zit die gewoon meteen raket op die machinegun en jouw nek gooit. Ik zeg niet dat ze nutteloos zijn maar iedereen hoort en waarschijnlijk ziet meteen zodra zo'n ding begint te kletteren en als je de levels kent weet je ook meteen waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef clockcable het volgende:
Mounted machineguns zijn ook zwaar onderschat, ik gebruikt ze altijd als het uitkomt. Vooral die met dat schild erop, dan kan je zo veel kills maken en counter-snipen.
Port valdez als verdediger, zitten er zat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol, ik moet nb het 5 kills met stionary pin nog. Welk veld zitten die?
port obvious.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Zijn ze bij Dice al op het idee gekomen om een autologin te maken als je het spel start?
een auto login komt in de zomer van 2011 als dlcquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Zijn ze bij Dice al op het idee gekomen om een autologin te maken als je het spel start?
Hier het bericht en de reacties zijn ook leuk om te lezen. (soort leedvermaak ookal zitten we in hetzelfde schuitjequote:"Your not getting Onslaught or anything, but here's a pretty picture for your desktop"
*Slaps PC gamer in the face*
Soort co-op mode, met 4 man proberen om maps te legen van tegenstanders.quote:
Spec 3 - V Alt Wquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
hoe krijg je een uav met guns trouwens?
Bij de 3e specialiteit die je kan kiezen moet je Alt Fire nemen.quote:
1? En je bent al rank 22.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef ElmarO het volgende:
Mijn eerste ace-pin binnen.
[..]
Bij de 3e specialiteit die je kan kiezen moet je Alt Fire nemen.
Ik ben maar een vrij gemiddelde speler, dus vandaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:31 schreef clockcable het volgende:
[..]
1? En je bent al rank 22.
Ik heb er 216..
[ afbeelding ]
Heb niet zoveel Ace pinsquote:Op zondag 6 juni 2010 08:31 schreef clockcable het volgende:
[..]
1? En je bent al rank 22.
Ik heb er 216..
[ afbeelding ]
Ownage post.quote:You want to know why everyone was so quick to believe the VIP map packs were disc-locked? It's because there are no new maps. Adding a new game-mode to an existing map is not hard. Everyone knows this, and everyone who has made maps before knows this even better. You add new triggers, scripts and entities, box the section off with either invisible walls or restricted zones, test it to make sure you didn't screw anything up, and ship it. If you're intimately familiar with how everything works, it should take a few days at most. It's taken several months. If there were actually people working on getting all the game modes into all the maps it would have taken weeks. If it was just one person, still weeks. It could have been finished in time for the first patch. What you seem to be saying is that you're barely working on new content. It would be nice if you had the courage to say it. If you won't admit to that, then I'm going to accuse you of disc-locking content.
We've been scammed with disc-locked content before. We're looking for it. We live in an age when we know most developers have sold out. We see it every day. We see long-standing series dumbed down for consoles. We see bad console ports. We see developers selling old maps for new games at high prices. We see games released with more bugs than ever, and almost no support. Even this game seems to have exactly one person working on the patches, even with all the problems the game has. Worse, even with all the problems, even with an unfinished game, you dare to sell PDLC. You don't deserve to sell PDLC [EA's word filter is terrible] until your game is finished. You haven't earned it.
So forgive us when we don't believe anything you say to your defense. You haven't earned our trust. You've certainly earned our ire, and in the quickest way I've seen since MW2 PC. This game, billed as "not just a console port," is a console port; buggy, poorly balanced, and content-starved. The guy in charge of balance is a jerk, actively thumbing his nose at us while clearly incompetent. The guy in charge of the bugs is apparently the only one working on them, the poor guy.
I'll bottom line it for you. You need to admit to one of two options. Either the VIP maps are disc-locked and being drip-fed, or there is no real effort being made to create new content. Of course, the third option is that there's a real map pack in the works and it's still super secret, but if, as advertised, we won't be charged for new maps, it makes little sense to wait to release them all at once. If there is a real map pack in the works and even one map is finished, then admit to being entirely senseless.
19Staplers is offline Reply With Quote
Leuk dat iemand zich druk maakt erover en zo, maar er is echt niemand bij EA die er ook maar 1 seconde over wakker ligt.. Laat staan zich geneigd voelt deze persoon te beantwoorden.quote:
Gast gebruik eens een normaal wapen of kan je niet mikken ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb niet zoveel Ace pins
Maar het begint al aardig te komen
[ afbeelding ]
yay another carl gustav cryerquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Gast gebruik eens een normaal wapen of kan je niet mikken ofzo?
Post anders eens een dergelijke afbeelding van jouw bc2-profiel. Makkelijke zeuren op deze manierquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Anders kijk je even verder dan je neus lang is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Post anders eens een dergelijke afbeelding van jouw bc2-profiel. Makkelijke zeuren op deze manier
Je lokt zo wel flaming uit, "Gast".quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Most kills: CGquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb niet zoveel Ace pins
Maar het begint al aardig te komen
[ afbeelding ]
Ik wou graag alle awards halen, door 2 plat stars te halen moest ik iets makkelijks hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef clockcable het volgende:
[..]
Most kills: CG![]()
Dat je het gebruikt is geen probleem, maar meeste kills?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Hier in ieder geval niet. (PC topic)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Tjaapo het volgende:
Wordt dit nog een beetje gespeeld op de ps3? Ik heb hem namelijk besteld aangezien er bijna geen MAG meer wordt gespeeld.
Wat is er mis met MAG?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Tjaapo het volgende:
Wordt dit nog een beetje gespeeld op de ps3? Ik heb hem namelijk besteld aangezien er bijna geen MAG meer wordt gespeeld.
Het word niet meer veel gespeeld..quote:
Gasten die een heel level rond lopen te spammen met CG omdat ze schijnbaar te erge Parkinson hebben om normaal te kunnen mikken zijn een beetje noob.quote:
Genoegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef Tjaapo het volgende:
Met in leven blijven help je ook het team te winnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef Appelknaller het volgende:
Wat ik een beetje jammer vind is dat er in veel potjes maar gewoon met zijn allen achter een muurtje wordt gezeten en mensen meer met hun K/D ratio lijken bezig te zijn dan met het winnen van het potje.
Ja dat snap ik, maar als er alleen maar achter een muur gezeten wordt win je het potje natuurlijk ook niet. Je moet wel af en toe een risico nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef clockcable het volgende:
[..]
Met in leven blijven help je ook het team te winnen.
en daar zit nou het verschil tussen de ware helden en de laffe noobs.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:00 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar als er alleen maar achter een muur gezeten wordt win je het potje natuurlijk ook niet. Je moet wel af en toe een risico nemen.
QFT niks leukers dan op een quad bij de defenders naar binnen scheuren en er een paar plat rijdenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
en daar zit nou het verschil tussen de ware helden en de laffe noobs.
Wees een held en offer jezelf op voor een hoger doel.!!
Het hoort er nou eenmaal bij dus je kan er beter aan wennenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Gasten die een heel level rond lopen te spammen met CG omdat ze schijnbaar te erge Parkinson hebben om normaal te kunnen mikken zijn een beetje noob.
Meestal own ik ze door ze te besluipen en af te maken met m'n knife, waarna er ragequits plaatsvinden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Het hoort er nou eenmaal bij dus je kan er beter aan wennen
Nee had ik wel steeds. Anti-virus uitschakelen hielpquote:Op zondag 13 juni 2010 02:12 schreef bambino het volgende:
Iemand van jullie ook troubles met BC2?
Constant na 10-15 min connection lost.
Niet alleen ik, ook vrienden enzo
Mischien speel je wel teveel hardcore, want in normale servers valt dat CG'en best mee, hooguit 1 échte cg noob per 2 of 3 servers. En geen enkele community is kanslozer dan die van CODquote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat de tubers nog niet verpest hadden aan dit spel is nu vermorzeld door de gustav noobs.
Heb veel online spelletjes gespeeld maar de community van dit spel is toch wel de meest kansloze van al. Probeer het wel weer eens in 2025 als de volgende patch uitkomt.
When I get shot, I stop being shot and kill them with a neostead. True storyquote:
Beste antwoord tegen de CG'ers, als je dichtbij kan komen.. Wat lastig is, zeker als er een assault naast staat die constant ammo dropped.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:25 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
When I get shot, I stop being shot and kill them with a neostead. True story
quote:Het illustere team uit Battlefield: Bad Company 2 gaat hun opwachting maken in Vietnam.
Het expansiepakket brengt tal van nieuwe toevoegingen naar het populaire Battlefield: Bad Company 2, zoals nieuwe wapens, voertuigen, achievements en unlockable items. Uiteraard zullen de gevechten zich in de Vietnamese jungle afspelen en de wapens zijn de modellen uit de tijd van de Vietnam-oorlog. Daarnaast zijn er vier nieuwe maps die in Conquest- en Rush-modi kunnen worden gespeeld.
Spelers kunnen kiezen om als US Marine, maar ook als soldaat van het Noord-Vietnamese leger aan het spel deel te nemen. Bij de E3-persconferentie van Electronic Arts werd een trailer getoond van Battlefield: Bad Company 2: Vietnam. Het is een downloadbaar uitbreidingspakket voor Battlefield Bad Company 2 en zal in de winter van 2010 uitkomen.
Laguna Presa met heli dusquote:
geweldig die muziek.. zit al meteen een battlefield vietnam sfeertje inquote:
Hebben de muziek even gecopy-paste uit Battlefield Vietnamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:47 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
geweldig die muziek.. zit al meteen een battlefield vietnam sfeertje in
Sowieso een ping in de serverbrowser zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef ems. het volgende:
Ze zouden me al blij maken door de gemiddelde pings omlaag te brengen. Het is toch niet te geleuven dat mensen genoegen moeten nemen met 90-130 ping terwijl ze in elke andere game rond de 30 hebben
Uhm.. Que, die hebben we toch al een tijdje?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sowieso een ping in de serverbrowser zou fijn zijn.
Steam als admin draaien, rechtermuisknop dus in win7quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sowieso een ping in de serverbrowser zou fijn zijn.
Hier nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Uhm.. Que, die hebben we toch al een tijdje?
Faal dat gaat hem dus niet wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Steam als admin draaien, rechtermuisknop dus in win7)
Die ping is voor mij wel gewoon te zien vanuit win. xp.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier niet.
[..]
Faal dat gaat hem dus niet worden.
als administrator de game opstarten...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hier niet.
[..]
Faal dat gaat hem dus niet worden.
ze kunnen er weinig aan doen. EA en DICE zijn beiden helemaal nieuw met het fps genre en ze hebben ook niet veel titels op hun naam staan, ondanks hun gebrek aan ervaring leren ze gelukkig snel en kunnen ze alle kleine foutjes eruit werken. Ook zitten er veel high tech features in zoals een inlogscherm en die serverbrowser. Het is helemaal lastig omdat al die servers steeds van maps wisselen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef neo2000 het volgende:
Sowieso is de serverbrowser slecht.. Toen ik last had van een klapperende lijn was mijn verbinding tussen de 2 en de 4 mbit. Ik KON op een gegeven moment online gamen, door op een server uit m'n favourite servers te klikken, zonder ernstige lagg. Een serverlijst ophalen met actieve servers lukte echter niet, op geen enkel moment. Schijnbaar is dus 4 mbit niet genoeg om een lijstje met servers (xml file?) op te halen. Hoe slecht kan je iets programmeren?
Battlefield 1942quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:30 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ze kunnen er weinig aan doen. EA en DICE zijn beiden helemaal nieuw met het fps genre en ze hebben ook niet veel titels op hun naam staan
Ik had inderdaad dat stukje erna wat beter moeten lezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:01 schreef neo2000 het volgende:
U wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef clockcable het volgende:
[..]
Ik had inderdaad dat stukje erna wat beter moeten lezen
Kon het wel altijd zien als ik ingame zat op me G15 schermpje maar nu ook in eens niet meer en daar ligt idd het gemiddelde op de 70 a 140quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
als administrator de game opstarten...
anders zie je niets nee daar heb je gelijk in
Winter 2010. Het moet eerst nog zomer en herfst worden...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:54 schreef clockcable het volgende:
Binnenkort komt er een expansion: battlefield bad company 2: vietnam
Leuk ook om als je hele team achter een muurtje of heuvel ligt te wachten op 'n kans, een quad te pakken en helemaal om te rijden, wat gasten in hun rug te schieten en 'n M-com pakken om daarna op de minimap te zien dat je hele team ineens richting de actie aan het rushen is... (dan natuurlijk gewoon zelf M-com 2 pakken, en herhalen bij de volgende.. Met 'n K-D van 0.5 6 Mcoms opblazenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
QFT niks leukers dan op een quad bij de defenders naar binnen scheuren en er een paar plat rijden
De account van 'n maat van me werd van 1 of andere Duitse server gekickt, door een server admin met het zelfgetypte bericht 'multihack'quote:Op zondag 20 juni 2010 13:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik begin de laatste tijd ook meer hackers tegen te komen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef ems. het volgende:
Ik ben onlangs ook voor het eerst hacker genoemd in bc2 trouwens. "Cheat less obvious Ems."
Ken je de wetten van online gaming niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De account van 'n maat van me werd van 1 of andere Duitse server gekickt, door een server admin met het zelfgetypte bericht 'multihack'Toen we terug joinde en liek 'wtf?' waren, werden we banned... Duitsers kunnen er niet mee omgaan.
edit: Voor de duidelijkheid, we hackten dus niet.. Die vuige mof kon het gewoon niet hebben dattie geknifed werd ofzo..
Geïnstalleerd, pc opnieuw opgestart. 1FPS per seconde, daarna blue screenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:35 schreef BugWorks het volgende:
Geen idee waarom. Maar misschien dat het zou helpen als je de hotfix installeerd, kan denk ik geen kwaad.
http://support.amd.com/us(...)Catalyst-Hotfix.aspx
Dat is nog maar de vraag, het lijkt erop dat de hotfix van 10.4 niet is opgenomen in 10.5quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Blinker het volgende:
Ik neem aan dat die hotfix wel meegenomen is in de nieuwe Catalyst 10.6
Ik lees op andere fora dat 10.6 nogal faalt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Blinker het volgende:
Ik neem aan dat die hotfix wel meegenomen is in de nieuwe Catalyst 10.6
Masheads! 40mm en CG spammers worden gekickt en je hebt inspraak in rush-CQ-SQDM enzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef rubje het volgende:
hehe eindelijk! Na een paar rondes word ik minder powned! en heb ik het gevoel dat ik weer die oude BF2 veteraan ben op het slagveld. Op welke servers zitten jullie meestal en welke dagen en vanaf hoelaat?
Als ik een beta member/admin moet geloven zijn er problemen met de servers die ze nog aan het oplossen zijn waardoor die gamemode nog niet uitkomt op pc. Ze hopen zo snel mogelijk duidelijkheid (dus duurt nog half jaar)quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef Casino.Bob het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ught-is-onzeker.html
Gelukkig hebben we de wallpaper nog
kan die server niet vinden, wat is de naam?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Masheads! 40mm en CG spammers worden gekickt en je hebt inspraak in rush-CQ-SQDM enzo
typ bij servernaam zoeken mash is en je hebt hem. Na 20:00 uur 's avonds i.p. altijd te vindenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
kan die server niet vinden, wat is de naam?
1. Je schiet hem op iets dat kapot moet, bij voorkeur een tank of helicopter.quote:
Hij's wel goed, zeker als je je bedenkt dat ie waarsch. met een crappy xbox controller speelt.. Zou alleen nog beter zijn als ie af en toe granaten zou gebruiken lijkt mij.. met een neostad iemand killen uit een vliegende chopper is wel epic, maar denk niet dat zijn eigen chopperstunts nog werken sinds laatste paar patches.. Een basis binnenvliegen en enemies met je wieken van kant maken, volgens mij werkt dat niet meer..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef ems. het volgende:
Trouwens, ik heb nog een leuke frag montage gevonden op youtube. Checkit. Sowieso de eerste paar seconden:
En ja het is xbox maar dat mag de pret niet drukken
Je moet rekening houden met de draaicirkel van de raketquote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, maar met die dart lock hae.. Je lockt een tank, door een betonnen muurtje heen, en dan richt je snel naar boven of opzij en schiet de raket met 'n boogje.. Alleen gaat dat dus niet zo soepel bij mij
vanmorgen of die van morgen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Solique het volgende:
Flinke aantal fixes en aanpassingen bij de patch van morgen.
Normale onderhoud is op dinsdags. De patch komt morgen uit, staat ook op pagina in link van WyriHaximus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef BeamofLight het volgende:
vanmorgen of die van morgen?
want nu heb ik constant failed to connect with ea
Hoop het idd niet, nog amper gehad dat voertuigen domineerde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:31 schreef Casino.Bob het volgende:
bah infantry only server optie.. ben bang hetzelfde gebeurt in bf2.. dat ontzettend veel servers inf only worden, terwijl voertuigen juist zoveel toevoegen aan de gameplay.
nog nooit iets van gemerkt. dinsdags ben ik altijd vrij en gooi ik de meeste handgranaatjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Normale onderhoud is op dinsdags. De patch komt morgen uit, staat ook op pagina in link van WyriHaximus.
noobquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef neo2000 het volgende:
Hahaha.. Zat net op een coole Duitse server.. 2 keer achter elkaar iemand gekicked. Reden: Extreme Noobtubing of Extreme CG noobtubing.
Ik werd niet gekicked, maar anderen wel.. En ik n00btube al even niet meer, veelste skilled om te noobtuben inmiddels.quote:
ah sorry, las idd verkeerd dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik werd niet gekicked, maar anderen wel.. En ik n00btube al even niet meer, veelste skilled om te noobtuben inmiddels.
Vreemd, ik heb em wel kunnen downloaden met die updaterquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Patch is uit... alleen kan hem steeds maar niet updaten!
[ afbeelding ]
Je moet hem wel via BFBC2Updater.exe starten dan denk ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |