Ik ken iemand die had blauwe ogen en is nu dood.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef Penisbaard het volgende:
Een oom van mij had dat ook, nu is hij blind.
R.I.P.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had blauwe ogen en is nu dood.
Verschrikkelijk inderdaad, dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had blauwe ogen en is nu dood.
Ik kende iemand met een houten poot en hij is nu ook dood.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kende iemand die had blauwe ogen en is nu dood.
Okquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik kende iemand met een houten poot en hij is nu ook dood.
Volgens mij kun je zelfs kanker krijgen van een chemokuur.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:43 schreef Amoeba het volgende:
Moet je trouwens nooit meer doen, het zal nog wel kankerverwekkend zijn ook.
RIPquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:51 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken iemand die een topic opende in KLB nu leeft ie nog.
Registratie datum: zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef wesp40 het volgende:
dit soort totaal kansloze faal ben ik zelden op FOK tegengekomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
je moet ook wodka op je oog gooien, geen mint.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.![]()
die reacties weer..
zit gwn hardop te lachen nu op mn stage.Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef SicSicSics het volgende:
Je moet ook gewoon flosdraad zonder mint kiezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter flosdraad in je oog dan je tandenborstel
癌症爐灶![]()
Waarom heb je het altijd zo gemunt op "noobs"? Omdat ze jou teveel lastigvallen en je bang bent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Registratie datum: zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43
Hou je bek gewoon kutn00b.
![]()
kanker zelf op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd zo gemunt op "noobs"? Omdat ze jou teveel lastigvallen en je bang bent?![]()
kanker zelf op
![]()
![]()
癌症爐灶![]()
Dat men jouw verzonnen topics nog niet verbannen heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd zo gemunt op "noobs"? Omdat ze jou teveel lastigvallen en je bang bent?![]()
kanker zelf op
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
verboden? verbannen? verwijderd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat men jouw verzonnen topics nog niet verbannen heeft.
kies hier de juiste....![]()
Een topic zoals deze bedoel je? forum.fok.nl/topic/1442292quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef wesp40 het volgende:
hahahahah
TS faalt....
![]()
![]()
Met behulp van een drupje (!) tijgerbalsem kun je het wegdampen, TS. Verkrijgbaar bij de betere drogist enzo.![]()
Waarom zit er mint in flosdraad?------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Verkocht beter dan de knoflookharing smaak.quote:Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Wat hij zegt! Deet help ook goed!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Panzermaus het volgende:
Met behulp van een drupje (!) tijgerbalsem kun je het wegdampen, TS. Verkrijgbaar bij de betere drogist enzo.![]()
Mint maak je van munt, knuppelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:40 schreef padlarf het volgende:
Beter mint in je oog dan de Munt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn oudere broer had dit ook, nu ben ik de oudstequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef Penisbaard het volgende:
Een oom van mij had dat ook, nu is hij blind.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Je bent overduidelijk nieuw hier..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:44 schreef wesp40 het volgende:
hahahahah
TS faalt....
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
quote:
Ja want je moet ook echt een account hebben om de topics te lezen!![]()
![]()
![]()
Misschien leest hij al 6 jaar mee en is dit echt de grootste faal die hij ooit op fok! is tegen gekomen.team is eng ready for whatever als het moet![]()
Heb je de waarschuwing niet gelezen? Ik bedoel, op elke verpakking staat toch wel iets van "Een meter van je ogen vandaan houden."![]()
Is het nog een newbie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Broder het volgende:
[..]
Ja want je moet ook echt een account hebben om de topics te lezen!![]()
![]()
![]()
Misschien leest hij al 6 jaar mee en is dit echt de grootste faal die hij ooit op fok! is tegen gekomen.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn oudere broer had dit ook, nu ben ik de oudste
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: