Kan je die afleveringen niet gewoon terugvinden op de site van RTL?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er een site waar je afleveringen kan terugkijken rond het huwelijk van Jack en Janice zeg maar.
Als ik op Youtube kijk, zie ik door de bomen het bos niet meer.
rtlgemist.nlquote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Fruitmix het volgende:
[..]
Kan je die afleveringen niet gewoon terugvinden op de site van RTL?
Geen idee...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom speelt deze baas Craig niet meer?
[ afbeelding ]
Ze is de laatste inderdaad ongelooflijk moeilijk wijf en koppig! Er valt niks meer met haar discussiëren.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Held.. Jammer dat ie vervangen is..
Nee, want daar staan een beperkt aantal uitzendingen. Ik moet nog iets verder terug.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er een site waar je afleveringen kan terugkijken rond het huwelijk van Jack en Janice zeg maar.
Als ik op Youtube kijk, zie ik door de bomen het bos niet meer.
joh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef roos85 het volgende:
heb het idee dat Craig alleen maar met Carlywil trouwen vanwege de voogdij...
Ha ja die man was tof.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
je bedoelt Sagequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat rotkind van Carly. Die heet Cassie toch? Of ben ik compleet verkeerd?
Cassidy?
Nee, dat is Casey. Ik ben verkeerd met een kind uit Days of our lives denk ik. Sage lijkt op haar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zoon van Margo.
Hottie met blonde haren.
Ik dacht dat 't gewoon verkeerd geschreven was hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is Casey. Ik ben verkeerd met een kind uit Days of our lives denk ik. Sage lijkt op haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |