Ik dacht/hoopte heel even dat je nu filosofie had en het was vergetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef tubacloud het volgende:
Ik dacht dat een topic dertien pagina's moest hebben, maar dat was bij 25 post per pagina
ik dacht al: waarom staat er een slotje op als er nog geen 300 Posts zijn?
maar ik faalde
nee, gelukkig heb ik geen filosofiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik dacht/hoopte heel even dat je nu filosofie had en het was vergeten
Je kunt alle muziek luisteren die je wil, zonder het te hoeven downloadenquote:
Nee. Je kan een free account aanmakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef tubacloud het volgende:
Alleen nu moet je betalen voor een account
HHAHAHAH, ik ga youtube hacken dan!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik luister al m'n muziek via youtube
Ook dan download je het in principequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik luister al m'n muziek via youtube
oh wacht, ik zie het al, voor spotify mobile heb je een premium account nodig... Die gaat er dus mooi weer vanafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Je kan een free account aanmaken. Kan je alleen maar 20 uur per maand streamen.
Ja, alleen dan is Spotify voor je telefoon etc. een stuk handiger imo.quote:
Zo overdreven duur is het volgens mij niet. Dat premium.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
oh wacht, ik zie het al, voor spotify mobile heb je een premium account nodig... Die gaat er dus mooi weer vanaf
Dat kan niet eens met mijn telefoonquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen dan is Spotify voor je telefoon etc. een stuk handiger imo.
Waar zie je mij zeggen dat dat kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te internetten zonder iets te downloaden.
Dan houdt het sowieso opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kan niet eens met mijn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |