idd in welk achtergesteld gebied is dat nu weer een normaal woordquote:
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:15 schreef Amoeba het volgende:
TS werkt.Ik heb een studiedag van school. Naar het zwembad dus.
Neuhquote:
Limburg ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd in welk achtergesteld gebied is dat nu weer een normaal woord_!
quelle suprisequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:18 schreef EINZ het volgende:
[..]
Limburg ja!
"Hoale knoak, leage lollie en naate reem" zijn hier heel normale termen
Whut?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:18 schreef EINZ het volgende:
[..]
Limburg ja!
Quelle BON surprise, ja!quote:
wat..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Bomil het volgende:
Mensen die opstaan met spierpijnsta dan niet op
Jij bent er zo een die zich bij het minste of geringste ziek meldt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:33 schreef Bomil het volgende:
Mensen die opstaan met spierpijnsta dan niet op
Alsof hij slim genoeg is om iets op te zoekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
knook de; m en v knoken been, bot
Staat zelfs in de van Dale.
En daar kan je niet mee omgaan? Heb je een ballon nodig, laagvoorhoofdige met je "wat is er toch op KLB" verhaal?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef zovty het volgende:
Ik las steeds Knokken op m'n werk en verwachte een episch verhaal van michielosproporties.
Maar nee, weer een fokking nerd die huilliehuillie zit te doen tegen z'n nerdvriendjes.
Inderdaad stelletje achtergestelde mensen daar in Brabant.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef snakelady het volgende:
hahaha, hier (Brabant) is knoken ook een gewoon woord hoor.
Stelletje achtergestelde mensen hier.
Dan is van dale zeker ook achtergesteld, aangezien het gewoon een Nederlands woord is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Inderdaad stelletje achtergestelde mensen daar in Brabant.
Brabantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Inderdaad stelletje achtergestelde mensen daar in Brabant.
Maar dit zegt me echt niksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:18 schreef EINZ het volgende:
[..]
Limburg ja!
Niet alleen vanwege 'knoken' hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan is van dale zeker ook achtergesteld, aangezien het gewoon een Nederlands woord is.
Het gaat om het geheelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:17 schreef snakelady het volgende:
Een ding wel, TS praat over spierpijn, dan heeft hij geen pijnlijke knoken, knoken zijn namelijk botten.
Kutdorp. Je weet wel, midden op de brug linksafquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Brabant
Limburg
[..]
Maar dit zegt me echt niks
TS, uit welk kutgehucht kom jij?
Nee, dat is kennelijk wat te hoog gegrepen voor jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Equites het volgende:
Leuk dat je een topic maakt in KLB TS. Zou je deze alleen voortaan wel in het Nederlands kunnen posten?
Bedankt en de groeten.
Dát kan dus echt niet. En dan vind je het raar dat je spierpijn krijgt? Als ik dat nummer aan het luisteren was, zou ik mezelf constant tegen moeten houden om de oordopjes keihard uit mijn oren te roppen en de tyfus gooien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:44 schreef EINZ het volgende:
Gisteren weer eens sinds vorige zomer gaan wandelen. Lekker langs het kanaal, lekker ich bin wie du uit mijn mp3 speler knallend en flink de pas erin, you know wel. Anyweetjes dat ging dus allemaal heel erg goed, tot ik vanmorgen opstond met enorme spierpijn in mijn benen![]()
Ik vroeg me nog even af hoe dat kan in Nederland, maar nu zit ik dus met pijnlijke knoken op mijn werk
Klacht: pijnlijke knoken op mijn werk
Extra uberklacht: niemand vindt mij zielig hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |