Amai, ik ben deels Belg, dus awel, natuurlijk!!!!quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:07 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!
En ik ben de hele dag druk, dus waarschijnlijk tot vanavond laat pas![]()
Fijne dag iedereen!!!!![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik stem voor massale genocide op muggen, vliegen, en ander insectentuig wat me de halve nacht wakker houdt.
Mjah hor heb ik wel, maar ze komen er toch nog langs/door. En een klamboe vind ik helemaal niks, sowieso megagroot voor een 2p bed en dan hangt er om de haverklap een kat inquote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
of je neemt een hor, klamboe whatever?
Huh? dan is er wat mis met die hor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah hor heb ik wel, maar ze komen er toch nog langs/door. En een klamboe vind ik helemaal niks, sowieso megagroot voor een 2p bed en dan hangt er om de haverklap een kat in
Mogge Pisces!quote:
Nou het is er gewoon een met van die flappen, want het hangt voor de balkondeuren. Dus ik kan niet een geheel sluitend hor doen want moet er nog wel simpel door kunnen. Dus dan kunnen ze soms er nog wel tussendoor. En bovendien komen ze ook wel gewoon door de roosters heenquote:
Hmm balen is dat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het is er gewoon een met van die flappen, want het hangt voor de balkondeuren. Dus ik kan niet een geheel sluitend hor doen want moet er nog wel simpel door kunnen. Dus dan kunnen ze soms er nog wel tussendoor. En bovendien komen ze ook wel gewoon door de roosters heen
Ja inderdaad, zeker voor 2 deuren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm balen is dat.
Een schuifhordeur is een beetje teveel van het goede.
Hihi nee dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zeker voor 2 deuren.
Ik had vorige zomer wel van die muggenspray wat goed werkte, maar ik weet eigenlijk niet of dat wel zo goed is voor met een kat erbij![]()
Nee inderdaad, en hetzelfde geldt voor van die muggenstekkers e.d.quote:
Dat klinkt echt heelquote:
Klinkt als iemand die met 40 katten in huis zit (zoals die ene bij dat burenprogramma paar maanden terug)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |