Ik dacht, bestanden overdragen via bluetooth?!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, wat kunnen we straks wat we nu niet kunnen?
Ik garandeer je, er zijn bij 22tracks geen plannen om een Android app te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef mamaisboos. het volgende:
Wat zit ik te wachten op een 22tracks Android app
En weer vooraan staan in de Market, aangezien veel nieuwe apps niet meer gebouwd worden met 1.5-compatabiliteit. We mogen dus straks weer meedoenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:14 schreef t_igger het volgende:
[..]
Ik dacht, bestanden overdragen via bluetooth?!
Batterij bijna leeg?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef Etcetera het volgende:
Waaaaarom brandt het oranje ledje van mijn Hero?
Morgen, overmorgen?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.allaboutphones(...)lijk-uitgegeven.html
Fuck yeah Taiwan
Eindelijk!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef Pandora73 het volgende:
Owww en nog een nieuwe app: de Appie is nu ook beschikbaar voor Android (vanaf 1.5, dus ook voor de Hero)
Ik kende de app eigenlijk niet (nou ja, wel qua naam, maar dacht eigenlijk dat het gewoon een veredeld boodschappenlijstje was), maar vind het na even snel wat proberen inderdaad een geweldige uitvinding!quote:
Maar op de Hero zal het toch ook wel werken? Toch?quote:HTC Touch
LG Chocolate BL40
LG Renoir KC910
LG Secret KF750
LG Viewty KU990
MDA Compact IV*
MDA Touch Plus
MDA Vario III*
MDA Vario IV
Nokia 6120
Nokia 6220
Nokia 6650
Nokia E51
Nokia E66
Nokia E71
Nokia E72
Nokia N78
Nokia N79
Nokia N82
Nokia N95
Nokia N95 8 GB
Nokia N96
Samsung F480
Samsung G800
Samsung S8300
Samsung Omnia i900
Samsung Soul U900
Samsung Soul B U800
Sony Ericsson Aino
Sony Ericsson C902
Sony Ericsson C905
Sony Ericsson K770i
Sony Ericsson K800i
Sony Ericsson Satio
Sony Ericsson T715
Sony Ericsson W595
Sony Ericsson W880i
Sony Ericsson Xperia X1 (gebruik Internet Explorer browser)
T-Mobile G1
T-Mobile G2 Touch
Zou het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Moron het volgende:
Iemand al het eerste deel van de update ontvangen? Hij komt nog wel deze week, dus ben benieuwd. Ik gok dat-ie zondag pas komt
Waar zie je hem staan dan? Ik zie alleen de update naar 1,5.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
Kun je die update niet allang downloaden?
Hier is de website en daar zie ik al de update staan of is het de bedoeling dat mijn telefoon automatisch update?
Oh, is het niet Rom-upgrade voor HTC Hero? Er staat Rom-versie:2.73.405.5, maar ik zie ook dat die al in 2009 uitgegeven is, dus dat kan hem eigenlijk niet zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar zie je hem staan dan? Ik zie alleen de update naar 1,5.
Zomaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik snap het allemaal nog niet helemaal. De update komt in 2 delen en komt gewoon op het scherm als ik mijn telefoon opstart of gewoon zomaar.
Je mag best even wachten, maar zou het toch vrij snel installeren aangezien deel 2 van de update er ook aan zit te komen.quote:En moet ik hem dan meteen installeren of kan ik wachten en als ik hem installeer, ben ik dan alles kwijt.
De update wordt gedownload en dan geïnstalleerd. Tijdens de installatie heeft de telefoon geen verbinding met internet nodig.quote:Haalt die dat hele installatieprogramma binnen op het kleine geheugen van dat ding of moet ik tijdens de installatie met internet verbonden blijven?
quote:Ik dacht zelf dat ik hem gewoon op mijn computer aan kon sluiten.
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:30 schreef Cpt. het volgende:
Nu de update er toch echt aan zit te komen moet ik maar eens opzoek naar een goede gratis back-up app.
Suggesties?
heb je je foon onlangs geroot gehad, en een andere rom erop? of nog steeds de vanilla rom? ik zit namelijk met dezelfde problemen met touch, de onderste knoppen reageren erg slechtquote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef Pandora73 het volgende:
Nondeju, mijn Hero krijgt kuren![]()
Gisteren ging hij spontaan uit en kreeg ik hem niet meer aan (batterij eruit en er weer in en toen deed hij het wel weer)
Vanmorgen merkte ik dat ik wel mails binnen kreeg maar geen melding meer. Ik denk, opnieuw opstarten, bugje, kan gebeuren. Kreeg ik dus wéér ineens de melding dat mijn SD-kaart beschadigd was... Da's de tweede kaart, dus dan ligt het denk ik toch niet aan de kaart maar aan de foon die hem op een of andere manier vern**kt.![]()
Afijn, kaart maar geformatteerd (gelukkig had ik er niks interessants op staan).
En nou doet mijn scherm het heel slecht. Tenminste, het touch-gebeuren dus. Ongeveer eenderde van onderen moet ik met mijn hele vinger op drukken voor hij contact maakt, in plaats van de lichte vingertopjes die ik gewend ben. En o ja, wat zit er ook alweer in dat onderste derde gedeelte van het scherm? De toetsen om de telefoon te bedienen en het toetsenbord als je tekst wil invoeren... Nondeju!
Ik weet dat er meer mensen met dergelijke problemen zijn geweest; hebben jullie het op een of andere manier opgelost, viel het onder garantie, of moet ik er maar mee leren leven? (Please, niet het laatste...)
Ik heb mijn foon nog nooit geroot, heb er alleen een paar spelletjes op staan en wat gebruikelijke apps. Maar daar is ook in de afgelopen weken weinig aan gewijzigd. Alleen Layar heeft van de week een update gehad, maar kan me niet goed voorstellen dat dat de boel verkloot. Dat is immers niet echt een wazige app van onbekende makelij of zoiets.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb je je foon onlangs geroot gehad, en een andere rom erop? of nog steeds de vanilla rom? ik zit namelijk met dezelfde problemen met touch, de onderste knoppen reageren erg slecht
Yeah, ben hem nu aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
Pre-update zojuist geïnstalleerd: de datum een maand vooruit gezet en vrijwel meteen kwam de mededeling in beeld dat er een update beschikbaar is.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
Pre-update zojuist geïnstalleerd: de datum een maand vooruit gezet en vrijwel meteen kwam de mededeling in beeld dat er een update beschikbaar is.
factory settings terugzettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Gamer_V het volgende:
Is er een manier om de pre-update af te dwingen?
ja, heb het nu doorquote:
Het is een voorbereidende update. Als het goed is heb je in het instellingenscherm nu een updateknop zitten. Ook is er iets veranderd aan de YouTube app. Android 2.1 komt later deze week als het goed is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja, heb het nu door
:") maar ik zie niet echt veel verschil+verneem ook niet echt veel anders!
Die zie ik niet, maar goed. Of bedoel je bij MENU> Settings> About Phone> Build number ?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is een voorbereidende update. Als het goed is heb je in het instellingenscherm nu een updateknop zitten.
quote:Ook is er iets veranderd aan de YouTube app. Android 2.1 komt later deze week als het goed is.
Ik bedoel wat je ziet in het vierde plaatje in de gallery hier: http://www.androidworld.n(...)ero-druppelt-binnen/quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die zie ik niet, maar goed. Of bedoel je bij MENU> Settings> About Phone> Build number ?
[..]
Youtube doet het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |