Ik heb niet de behoefte om dat ook maar bij iemand hier te willen proberenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef STING het volgende:
Nou doe je best om hem eens omhoog te krijgen
Ik heb niet zoveel met kinderen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En om hoeveel kinderen gaat het dan? Want daar ontken je niks bij.
Met die songtekst bedoelde ik alleen jou en niemand andersquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet.![]()
[..]
Dat jij het niet herinnerd en euh nah laat maar. Net was het nog logisch.
Nee, vind je het gek dat er niet meer bruikbaars uitkomt? Een vijfde?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat er niets bruikbaars uit jouw zaakje kwam?Dat schreef je laatst over je dril.
Als hij koters heeft gekweekt, is zijn drill niet geheel onbruikbaar geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze eruit zijn gekomen, betekend nog niet dat het iets van inhoudt heeft
Kunnen we stomenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het over ongeveer 10 minuten verdampen
gelukkig maar.... als die in [Singles] gaat posten, ga ik echt heeeeeeeeeeel hard gillenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is er maar eentje hoor.Ik ben geen Elizabeth Taylor :')
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, vind je het gek dat er niet meer bruikbaars uitkomt? Een vijfde?
Zijn drill interesseert mij eigenlijk zeer weinigquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als hij koters heeft gekweekt, is zijn drill niet geheel onbruikbaar geweest.
Wat een serieus en droog antwoord Cuetjequote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om dat ook maar bij iemand hier te willen proberen
Dat is indd. wat veel en je bent nog zo jong!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, vind je het gek dat er niet meer bruikbaars uitkomt? Een vijfde?
Ik zal ook niet snel nat worden van jullie.. dusja, dan maar droogquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een serieus en droog antwoord Cuetje
Ik weet ook niet waarom ik zulke dingen heb onthouden.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn drill interesseert mij eigenlijk zeer weinig
Ja. Omdat ik er maar eentje achter de rug heb. Kinderen heb ik niet, dus dan doet enkel- of meervoud er niet zoveel toe. Maar ach, wie ben ikquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch val je enkel over het meervoud van huwelijken.. achja
Gewoon ieder jaar eentje bij dezelfde vrouw of gewoon bij meerdere vrouwen te gelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is indd. wat veel en je bent nog zo jong!
Je bent weer in je kattenkopje mode, how come?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik zal ook niet snel nat worden van jullie.. dusja, dan maar droog
Enige dat ik weet is dat jij Barbusse bent en 1x getrouwd bent, meer kan ik je niet vertellen. Misschien de rest van de Singles wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik er maar eentje achter de rug heb. Kinderen heb ik niet, dus dan doet enkel- of meervoud er niet zoveel toe. Maar ach, wie ben ik
Ben je bang voor haar?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig maar.... als die in [Singles] gaat posten, ga ik echt heeeeeeeeeeel hard gillen
Geen idee hoe hij dat aanpakt.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon ieder jaar eentje bij dezelfde vrouw of gewoon bij meerdere vrouwen te gelijk
Hm nope, not really.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige dat ik weet is dat jij Barbusse bent en 1x getrouwd bent, meer kan ik je niet vertellen. Misschien de rest van de Singles wel.
Grappig dat jij dat altijd gelijk denkt, maar is niet het gevalquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef STING het volgende:
Je bent weer in je kattenkopje mode, how come?
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal ook niet snel nat worden van jullie.. dusja, dan maar droog
Volgens mij ook niet echt.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige dat ik weet is dat jij Barbusse bent en 1x getrouwd bent, meer kan ik je niet vertellen. Misschien de rest van de Singles wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |