Ik herinner ze alleen wel meestalquote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind deze zinnen wel wat beter bij je passen eigenlijk
You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
Je kinderen hadden wss gewild dat je het nog voor de eerste had gedaan zekerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Na vier vond ik het tijd voor een knipje!
Dat hoop ik wel voor haarquote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue komt wel maar niet met kinderen.
Kweet niet of ik dan even veel te zien krijgquote:
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kinderen hadden wss gewild dat je het nog voor de eerste had gedaan zeker
OMG, wat is iedereen hier scherp bézig sjeg!quote:
Er is hier indd. geen Turkse Hammam.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kweet niet of ik dan even veel te zien krijg![]()
Dat sowieso nietquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef mrbox het volgende:
Kweet niet of ik dan even veel te zien krijg![]()
Jij bent blij dat je je droom over mij niet herinnerd?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef STING het volgende:
[..]
Vanwaar, da's toch alleen maar een verrijking
Het kon nog scherper, want het ging over mij en kinderen in jouw dromen, dus dat staat los van jouw kinderen en huwelijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Barbusse het volgende:
OMG, wat is iedereen hier scherp bézig sjeg!
Mijn kinderen zijn afkomstig uit mijn zaakje, maar zijn mijn zaakje niet!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kinderen hadden wss gewild dat je het nog voor de eerste had gedaan zeker
Wat was er ook alweer met dat schaap? Herinnerd?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent blij dat je je droom over mij niet herinnerd?
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op maandag 24 mei 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent blij dat je je droom over mij niet herinnerd?
Goed hèquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG, wat is iedereen hier scherp bézig sjeg!
Dacht trouwens dat er niets bruikbaars uit jouw zaakje kwam?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn afkomstig uit mijn zaakje, maar zijn mijn zaakje niet!
Het is er maar eentje hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kon nog scherper, want het ging over mij en kinderen in jouw dromen, dus dat staat los van jouw kinderen en huwelijken
Dat ze eruit zijn gekomen, betekend nog niet dat het iets van inhoudt heeftquote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat er niets bruikbaars uit jouw zaakje kwam?Dat schreef je laatst over je dril.
En om hoeveel kinderen gaat het dan? Want daar ontken je niks bij.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef Barbusse het volgende:
Het is er maar eentje hoor.Ik ben geen Elizabeth Taylor
Dat is na dat knipjequote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat er niets bruikbaars uit jouw zaakje kwam?Dat schreef je laatst over je dril.
Weet niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met dat schaap? Herinnerd?
Dat jij het niet herinnerd en euh nah laat maar. Net was het nog logisch.quote:
Stijgt? Of verdampt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |