quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:05 schreef Pulzzar het volgende:Ik dacht dat dikke mensen zo gezellig waren.
Maar ik heb het idee dat ik met jou niet kan lachen.
Er staan genoeg serieuze reacties hier. Doe er je voordeel mee en ga aan de slag. Ga geen slachtoffertje spelen, want daarmee krijg je in het beste geval medelijden en verder alleen maar kutreacties. In ieder geval geen respect. Jij bent zelf degene die je leven leuker kan maken.
...En probeer ondanks alle tegenslagen toch wat positiever in het leven te staan. Kijk vaker naar de dingen die wel goed gaan. Al is het maar iets simpels dat je de vuiliscontainer buiten hebt gezet.
Ik hoop dat je dit snapt.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Uit je posts blijkt wel dat je een heel laag zelfbeeld hebt. Daar kun je iets aan doen. En die eerdere psych was blijkbaar geen goeie voor je. Je kunt bij je huisarts een verwijsbrief krijgen en vervolgens dmv een intrductiegesprek kennismaken met meerdere (zeg 2 of 3) psychologen, of daarna meer als er nog niemand tussen zat waarbij je wel een goed gevoel hebt. Als je een klik hebt met iemand zal je er meer aan hebben.
Hoe dan ook, er is er maar 1 die iets aan deze situatie kan veranderen en dat ben jij zelf. Maar je moet wel actie ondernemen en blijven proberen.
PS: aan je uiterlijk ligt het niet hoor! Het is wat je uitstraalt

Verzorgd en postief /gelukkig geeft echt 200 % meer kans op een leuke vent dan bloedmooi en chagrijnig. (en misschien valt Mr Right wel op rood haar , daar al aan gedacht?)