abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81855618
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik blijf het zeggen: het is een kloon, hetzij van Schenkstroop, hetzij van een KLB-er.
Het is inderdaad ongeloofwaardig.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_81855695
Toch wel een Darwin Award waardig dit topic.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 00:41:03 #128
167595 mirved
Infobesitas
pi_81855897
Ik post al 4 jaar in KLB en ik heb nog steeds geen diploma? WTF

ot:

Je moet echt van dat negatief zelfbeeld en al die zelf medelijden afkomen. Het is een deel van je zelf geworden wat je actief tegenhoud om iets aan je situatie te veranderen. Ook al denk je "hmm laat ik eens ... proberen" dan komt er ook meteen in je gedachte een reden op waarom dat geen zin heeft of zal mislukken. Dat gedeelte moet je echt gaan negeren want anders kom je hier nooit meer uit.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_81855968
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:18 schreef Debbie1982 het volgende:
Maar ik wil niet tegen een mannelijke versie bvan mezelf aankijken maar een normale man ik wil geen freak.
cry me a river echt...
It's all the same
pi_81856263
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:28 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Moet ik dan in dit topic óók mijn lichaam gaan aanbieden om TS de mond te snoeren?

Aan mij.
pi_81856304
Koop zo'n elektrisch tellsell ding voor je buikspieren!
We komen hard, zo hard.
pi_81857054
Ik dacht dat dikke mensen zo gezellig waren.

Maar ik heb het idee dat ik met jou niet kan lachen.

Er staan genoeg serieuze reacties hier. Doe er je voordeel mee en ga aan de slag. Ga geen slachtoffertje spelen, want daarmee krijg je in het beste geval medelijden en verder alleen maar kutreacties. In ieder geval geen respect. Jij bent zelf degene die je leven leuker kan maken. Ieder mens heeft zijn problemen, maar niet iedereen laat daardoor de moed zinken.

Ga naar de huisarts voor een verwijzing naar een psych. Het is zeker dat je die nodig hebt. (Ook als je een grappenmaker bent.) Als je geen respect voor jezelf kan opbrengen, zal niks je lukken. Als je er beter uit wilt zien, weet je wat je moet doen. Meer bewegen en gezonder eten. Ik vermoed dat dat je niet gaat lukken, en dat komt omdat je je bij voorbaat al een loser vind. En dan zal je eerst dat aan moeten gaan pakken.

En probeer ondanks alle tegenslagen toch wat positiever in het leven te staan. Kijk vaker naar de dingen die wel goed gaan. Al is het maar iets simpels dat je de vuiliscontainer buiten hebt gezet.

Ik hoop dat je dit snapt.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 02:18:34 #133
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_81857148
Werk aan je zelfvertrouwen en probeer je levensstijl/visie te verbeteren.

Ik moest eigenlijk wel lachen toen ik KLB diploma las.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:50:35 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_81862023
Heeft TS geen foto beschikbaar? Misschien komen er dan wat lovende woorden naar boven die het zelfvertrouwen een boost geven.
En anders : ga internet daten, genoeg mannen die zullen reageren.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_81863081
Oh TS, mocht je geen kloon zijn, zorg dan in elk geval dat je niet zo wordt als dit geval:

Niet kunnen leven met mijzelf en mijn uiterlijk.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:03:09 #136
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81866723
Maar wat is nou dat verdomde KLB-diploma
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81866814
kunnen jij en schenkstroop niet gewoon met elkaar daten?

Kunnen jullie mooi tegen elkaar aanklagen over hoe kut het allemaal wel niet is en als het uiteindelijk niks wordt hebben jullie iig allebei een keer sex gehad!
pi_81866867
Nou ik offer mezelf wel op dan. Stuur maar een PM met je adres enzo, dan maken wel een afspraak.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:24:31 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81867491
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:25:06 #140
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_81867513
Ben ik de enige die vraagtekens zet bij de uitdrukking blob? Bereken eens een keer je BMI en vetpercentage, misschien is het minder erg dan je denkt.

Voor de rest is alles al gezegd. Zolang je de Calimero blijft uithangen verandert er niks.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_81867858
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 02:05 schreef Pulzzar het volgende:
Ik dacht dat dikke mensen zo gezellig waren.

Maar ik heb het idee dat ik met jou niet kan lachen.

Er staan genoeg serieuze reacties hier. Doe er je voordeel mee en ga aan de slag. Ga geen slachtoffertje spelen, want daarmee krijg je in het beste geval medelijden en verder alleen maar kutreacties. In ieder geval geen respect. Jij bent zelf degene die je leven leuker kan maken.

...En probeer ondanks alle tegenslagen toch wat positiever in het leven te staan. Kijk vaker naar de dingen die wel goed gaan. Al is het maar iets simpels dat je de vuiliscontainer buiten hebt gezet.

Ik hoop dat je dit snapt.

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Uit je posts blijkt wel dat je een heel laag zelfbeeld hebt. Daar kun je iets aan doen. En die eerdere psych was blijkbaar geen goeie voor je. Je kunt bij je huisarts een verwijsbrief krijgen en vervolgens dmv een intrductiegesprek kennismaken met meerdere (zeg 2 of 3) psychologen, of daarna meer als er nog niemand tussen zat waarbij je wel een goed gevoel hebt. Als je een klik hebt met iemand zal je er meer aan hebben.

Hoe dan ook, er is er maar 1 die iets aan deze situatie kan veranderen en dat ben jij zelf. Maar je moet wel actie ondernemen en blijven proberen.

PS: aan je uiterlijk ligt het niet hoor! Het is wat je uitstraalt Verzorgd en postief /gelukkig geeft echt 200 % meer kans op een leuke vent dan bloedmooi en chagrijnig. (en misschien valt Mr Right wel op rood haar , daar al aan gedacht?)
pi_81867910
Gefeliciteerd met je klaagbak diploma
pi_81867980
Pics eerst
pi_81868392
Dat Schenkstroop er nog niet ingekomen is om te zeggen dat ze zich niet moet aanstellen omdat hij het veel en veel moeilijker heeft. Het verbaast mij!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:52:05 #146
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81868449

Ik lach niet om jouw ts. ik lach om de eerste tien naieve antwoorden die ik tot nu toe heb gelezen
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:18 schreef Beach het volgende:

[..]

True, je moet er wel wat voor doen.
Al is het in kleine stapjes.
Zelfverzekerdheid/zelfvertrouwen komt je niet zomaar aanwaaien.
Nirgoid please. mensen die mooi zijn geboren komt het toch ook allemaal aanwaaien niet dan?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81868502
Het topic is nu compleet. .
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:00:57 #148
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81868754
-edit- flame

[ Bericht 49% gewijzigd door Re op 25-05-2010 18:42:51 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81869006
Open anders gewoon een nieuw topic, Schenk.
pi_81869152
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:50 schreef KermitKikker het volgende:
Dat Schenkstroop er nog niet ingekomen is om te zeggen dat ze zich niet moet aanstellen omdat hij het veel en veel moeilijker heeft. Het verbaast mij!
Kunnen ze niet met zijn tweeen daten, dat wordt vast een gezellige boel
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')