abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82286462
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:21 schreef B3nn0 het volgende:
Zo oud vind ik het niet hoor.. Mijn moeder is 62 is nog maagd!
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_82289594
Maak een fotoboek profiel aan en gegarandeerd zal er binnen een maand een typ zoals Paul of Schenkstroop je volblaffen.
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:02:34 #278
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82289906
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Aneurism het volgende:
Maak een fotoboek profiel aan en gegarandeerd zal er binnen een maand een typ zoals Paul of Schenkstroop je volblaffen.
Daar word je ook niet echt blij van.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82291005
Laat dit topic gewoon sterven
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:01:26 #280
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_82297755
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 20:42:48 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_82299614
TS,

Laat je compleet uitwonen door een gigolo. Dan ben je iig van je seksuele frustratie af.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_82304349
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:12 schreef B3nn0 het volgende:
hehe weet je wat gemeen is. Met haar afspreken helemaal opgeilen en als het puntje bij paaltje komt, alleen in dr kont neuken dan is ze nog steeds maagd
hehehehe
Epic.
pi_82356477
Wat vervelend om te horen joh. Waar jij hoogstwaarschijnlijk mee zit is een hele grote angst voor afwijzing, in het Engels ook wel "fear of rejection". Dat komt natuurlijk omdat je in het verleden zo vaak ben afgewezen omwille van je uiterlijk, maar dat betekent dat je je geluksgevoel (happiness) laat afhangen van de acceptatie van anderen. Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn als je wordt geaccepteerd door iemand anders.. (dit is niet zo) natuurlijk wil iedereen geaccepteerd worden, maar ik denk dat als je geaccepteerd door anderen wil worden, dat je je zelf eerst moet accepteren, want jouw verhaal is geschreven in de trant van "dit kan toch niet waar zijn?", maar dat is jouw leven WEL, dus zeg gewoon nou eens:

Ja dit is mijn leven, ik ben 28, maagd, dik, werkloos, geen relatie, en weetje wat? Dit SUCKS. Dit leven Zuigt zOO Zwaar. Dit Kan Niet. Ik Wil dit Leven niet en ik ga er vanaf Nu alles aan doen om dit te veranderen. Ik ga een opleiding doen. Ik ga bewegen. Ik ga gezond eten. Ik ga me bezighouden met mijn passie (wat dit ook moge zijn), en ik stel me open voor sociaal contact, ook al betekent dit dat ik soms afgewezen zal worden.

Werk actief aan je situatie, in plaats van te wachten tot het allemaal een keer goed komt, want voor je het weet ben je 50 en alleen en dan vraag je je af waarom je leven naar de klote is gegaan.

Ik wens je in ieder geval het beste!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 03:32:35 #284
39581 Salvad0R
universal
pi_82356482
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef DanHardy het volgende:
Je kunt nog een hoop doen om jouw kansen te doen laten keren.

1. Ga vanaf nu 5x in de week sporten en let op je voeding.
2. Laat een chemical peeling doen om de kraters van de puisten te laten verdwijnen.
3. Ga na het afvallen fatsoenlijke kleding kopen.
4. Ga naar een dure kapper voor een make-over en voor make-up advies.
5. Ga bij een vereniging waar ook mannen komen en een ongedwongen sfeer is.

Na het opvolgen van deze 5 punten zul je te minste 50% meer kans hebben.
Om een fucking faggot te zijn ???
  zaterdag 5 juni 2010 @ 03:36:28 #285
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82356495
Dat afvallen alleen al is bijna onmogelijk om factoren die velen niet meewegen maar die wel meespelen. Mensen op deze manier aanmoedigen zichzelf nog meer te pijnigen is eigenlijk best wel sadistisch. Kijk maar eens om je heen hoeveel lijners weer terugvallen. En de volgende keer zeke rnog harder proberen terwijl het eigenlijk niet helpt..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 5 juni 2010 @ 03:45:00 #286
39581 Salvad0R
universal
pi_82356523
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat afvallen alleen al is bijna onmogelijk om factoren die velen niet meewegen maar die wel meespelen. Mensen op deze manier aanmoedigen zichzelf nog meer te pijnigen is eigenlijk best wel sadistisch. Kijk maar eens om je heen hoeveel lijners weer terugvallen. En de volgende keer zeke rnog harder proberen terwijl het eigenlijk niet helpt..
Tja. Dat gebeurt wanneer mensen proberen te voldoen aan ideaalbeeld wat niet bestaat.
pi_82357505
quote:
Met deze gedachte-gang blijf je in de cirkel zitten. Niets is onmogelijk, je legt zelf je beperkingen op. Ik ken een dame die een aantal jaren geleden echt heel dik was, na 5 meter lopen al puffen. Ik heb haar vorig jaar gezien en warempel, ze was heel erg afgevallen. Ze was zo een type die wss dacht, dat kan ik nooit, dat lukt me niet. Nou het is haar WEL gelukt en het maakte direct een wereld van verschil. Ze zag er ook een stuk positiever uit dan voorheen.
pi_82358919
mischien helpt een bezoekje aan de BOF groep die nu in ONZ zit en vaak bij elkaar komen en alles en iedereen graag inwijden. je hoeft alleen een beetje maf te zijn,van fietsen en de halp Huez te houden en verder jezelf zijn.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:18:55 #289
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_82359767
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 03:31 schreef zenio het volgende:
Wat vervelend om te horen joh. Waar jij hoogstwaarschijnlijk mee zit is een hele grote angst voor afwijzing, in het Engels ook wel "fear of rejection". Dat komt natuurlijk omdat je in het verleden zo vaak ben afgewezen omwille van je uiterlijk, maar dat betekent dat je je geluksgevoel (happiness) laat afhangen van de acceptatie van anderen. Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn als je wordt geaccepteerd door iemand anders.. (dit is niet zo) natuurlijk wil iedereen geaccepteerd worden, maar ik denk dat als je geaccepteerd door anderen wil worden, dat je je zelf eerst moet accepteren, want jouw verhaal is geschreven in de trant van "dit kan toch niet waar zijn?", maar dat is jouw leven WEL, dus zeg gewoon nou eens:

Ja dit is mijn leven, ik ben 28, maagd, dik, werkloos, geen relatie, en weetje wat? Dit SUCKS. Dit leven Zuigt zOO Zwaar. Dit Kan Niet. Ik Wil dit Leven niet en ik ga er vanaf Nu alles aan doen om dit te veranderen. Ik ga een opleiding doen. Ik ga bewegen. Ik ga gezond eten. Ik ga me bezighouden met mijn passie (wat dit ook moge zijn), en ik stel me open voor sociaal contact, ook al betekent dit dat ik soms afgewezen zal worden.

Werk actief aan je situatie, in plaats van te wachten tot het allemaal een keer goed komt, want voor je het weet ben je 50 en alleen en dan vraag je je af waarom je leven naar de klote is gegaan.

Ik wens je in ieder geval het beste!
dr phill
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_82359954
quote:
Dat afvallen alleen al is bijna onmogelijk om factoren die velen niet meewegen maar die wel meespelen.
Of je toont wat wilskracht en zet eens door. Het lukt mij toch ook? Komop zeg, het is je eigen leven en als je je fijner wilt voelen zul je eerst moeten doorzetten.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:37:02 #291
90400 longinus
Hollander
pi_82360162
als je van jezelf denkt dat je lelijk bent bouw je al een muur op, er zijn ook mannen die dieper gaan dan het uiterlijk hoor.
je mist zelfvertrouwen, maar daar is aan te werken
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_82360267
Oke, uiterlijk is belangrijlk. Maar elke vrouw/man kan mooi zijn, door één ingredient, en dat is Zelfvertrouwen.
Heb vertrouwen in jezelf, hou van jezelf, wees niet onzeker. En word vooral niet onzeker omdat je nog maagd bent. Als je trots bent op jezelf, maagd of niet, dan zien mensen dat, en dan komt er vanzelf wel een leuke man naar je toe. En deze leuke man hoeft geen hele mooie man te zijn!
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:40:10 #293
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82363636
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 03:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Om een fucking faggot te zijn ???
Er is niets mis met gewoon een beetje op je uiterlijk willen letten.
You sunk my battleship! :o
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:02:21 #294
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82371220
-edit-
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82641348
Mannen die geen meisje kunnen krijgen, gaan naar de hoeren om ontmaagd te worden. Waarom zou dat voor vrouwen niet kunnen? Neem een gigolo! Het klinkt een beetje lacherig maar het kan goed zijn voor je zelfvertrouwen, want nadat je ontmaagd bent voel je de druk in je hoofd dat je nooit sex hebt gehad niet meer. Daarna kan je rustig aan op jacht.
pi_82643566
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 04:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ts is inderdaad een unicum. Ik heb nooit lelijke dikke vrouwen openlijk horen klagen over hun alleen zijn. hoogstens bagetaliseren zij dat weg. Daarom vermoed ik dat ts wellicht een kloon is dat zich uitgeeft als de fictieve vrouwelijke versie van schensktroop.. erg leuk... not!
Ik wel.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 23:07:15 #297
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82643831
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Mannen die geen meisje kunnen krijgen, gaan naar de hoeren om ontmaagd te worden. Waarom zou dat voor vrouwen niet kunnen? Neem een gigolo! Het klinkt een beetje lacherig maar het kan goed zijn voor je zelfvertrouwen, want nadat je ontmaagd bent voel je de druk in je hoofd dat je nooit sex hebt gehad niet meer. Daarna kan je rustig aan op jacht.
eerlijk is eerlijk, iemand die recentelijk de ring des vuur of de toren van pisa bedwongen heeft straalt dit uit.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:07:53 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82646431
Ja dat is zeker! Dat zag ik ook bij vrienden als die recentelijk bij de hoeren waren geweest. Hun hele houding, de aura, wat haniger, wat blijer. Alles wijst er dan op "jij hebt noekie gehad"

Een kennis van mij (nu met kind), knappe jongen trouwens, mooi huidje blauwe ogen, lang en slank. Beetje vrouwelijke trekken ook (dat zachte). Kwam ook niet aan de vrouw en bezocht afentoe de hoeren. En ik kon dat meteen aan hem zien als hij was geweest. Dat vroeg ik dan ook aan hem. Zo van 'Hey stille jij bent weer geweest he?' En tegen mij erkende hij dat gewoon.. het is alsof je ziet vanne hey jij bent anageschoten jij hebt gedronken. Het is overduidelijk.

Ik opende ook ooit een topic met 'maakt sex mannen arroganter ?' maar dat werd een topic van niks.

Ik kan ook zien wanneer vrouwen zeg maar menstrueren en wanneer ze flink veel sex willen in de maand. iets met plamuur en houding. Maar das off-topic.

(ik ben een beetje aangeschoten, drink anders nooit)

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 11-06-2010 04:25:48 ]
pi_82646932
Schenk, zijn al jouw vrienden hoerenlopers?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_82647277
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:

Ik kan ook zien wanneer vrouwen zeg maar menstrueren en wanneer ze flink veel sex willen in de maand. iets met plamuur en houding. Maar das off-topic.

(ik ben een beetje aangeschoten, drink anders nooit)
Ik twijfel al een tijdje of Schenk een meesterlijke troll is, of gewoon een fullblown retard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')