quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:21 schreef B3nn0 het volgende:
Zo oud vind ik het niet hoor.. Mijn moeder is 62 is nog maagd!
Daar word je ook niet echt blij van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Aneurism het volgende:
Maak een fotoboek profiel aan en gegarandeerd zal er binnen een maand een typ zoals Paul of Schenkstroop je volblaffen.
Epic.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:12 schreef B3nn0 het volgende:
hehe weet je wat gemeen is. Met haar afspreken helemaal opgeilen en als het puntje bij paaltje komt, alleen in dr kont neukendan is ze nog steeds maagd
hehehehe
Om een fucking faggot te zijn ???quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef DanHardy het volgende:
Je kunt nog een hoop doen om jouw kansen te doen laten keren.
1. Ga vanaf nu 5x in de week sporten en let op je voeding.
2. Laat een chemical peeling doen om de kraters van de puisten te laten verdwijnen.
3. Ga na het afvallen fatsoenlijke kleding kopen.
4. Ga naar een dure kapper voor een make-over en voor make-up advies.
5. Ga bij een vereniging waar ook mannen komen en een ongedwongen sfeer is.
Na het opvolgen van deze 5 punten zul je te minste 50% meer kans hebben.
Tja. Dat gebeurt wanneer mensen proberen te voldoen aan ideaalbeeld wat niet bestaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat afvallen alleen al is bijna onmogelijk om factoren die velen niet meewegen maar die wel meespelen. Mensen op deze manier aanmoedigen zichzelf nog meer te pijnigen is eigenlijk best wel sadistisch. Kijk maar eens om je heen hoeveel lijners weer terugvallen. En de volgende keer zeke rnog harder proberen terwijl het eigenlijk niet helpt..
Met deze gedachte-gang blijf je in de cirkel zitten. Niets is onmogelijk, je legt zelf je beperkingen op. Ik ken een dame die een aantal jaren geleden echt heel dik was, na 5 meter lopen al puffen. Ik heb haar vorig jaar gezien en warempel, ze was heel erg afgevallen. Ze was zo een type die wss dacht, dat kan ik nooit, dat lukt me niet. Nou het is haar WEL gelukt en het maakte direct een wereld van verschil. Ze zag er ook een stuk positiever uit dan voorheen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat afvallen alleen al is bijna onmogelijk om factoren die velen niet meewegen maar die wel meespelen. Mensen op deze manier aanmoedigen zichzelf nog meer te pijnigen is eigenlijk best wel sadistisch. Kijk maar eens om je heen hoeveel lijners weer terugvallen. En de volgende keer zeke rnog harder proberen terwijl het eigenlijk niet helpt..
dr phillquote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:31 schreef zenio het volgende:
Wat vervelend om te horen joh. Waar jij hoogstwaarschijnlijk mee zit is een hele grote angst voor afwijzing, in het Engels ook wel "fear of rejection". Dat komt natuurlijk omdat je in het verleden zo vaak ben afgewezen omwille van je uiterlijk, maar dat betekent dat je je geluksgevoel (happiness) laat afhangen van de acceptatie van anderen. Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn als je wordt geaccepteerd door iemand anders.. (dit is niet zo) natuurlijk wil iedereen geaccepteerd worden, maar ik denk dat als je geaccepteerd door anderen wil worden, dat je je zelf eerst moet accepteren, want jouw verhaal is geschreven in de trant van "dit kan toch niet waar zijn?", maar dat is jouw leven WEL, dus zeg gewoon nou eens:
Ja dit is mijn leven, ik ben 28, maagd, dik, werkloos, geen relatie, en weetje wat? Dit SUCKS. Dit leven Zuigt zOO Zwaar. Dit Kan Niet. Ik Wil dit Leven niet en ik ga er vanaf Nu alles aan doen om dit te veranderen. Ik ga een opleiding doen. Ik ga bewegen. Ik ga gezond eten. Ik ga me bezighouden met mijn passie (wat dit ook moge zijn), en ik stel me open voor sociaal contact, ook al betekent dit dat ik soms afgewezen zal worden.
Werk actief aan je situatie, in plaats van te wachten tot het allemaal een keer goed komt, want voor je het weet ben je 50 en alleen en dan vraag je je af waarom je leven naar de klote is gegaan.
Ik wens je in ieder geval het beste!
Of je toont wat wilskracht en zet eens door. Het lukt mij toch ook? Komop zeg, het is je eigen leven en als je je fijner wilt voelen zul je eerst moeten doorzetten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat afvallen alleen al is bijna onmogelijk om factoren die velen niet meewegen maar die wel meespelen.
Er is niets mis met gewoon een beetje op je uiterlijk willen letten.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ts is inderdaad een unicum. Ik heb nooit lelijke dikke vrouwen openlijk horen klagen over hun alleen zijn. hoogstens bagetaliseren zij dat weg. Daarom vermoed ik dat ts wellicht een kloon is dat zich uitgeeft als de fictieve vrouwelijke versie van schensktroop.. erg leuk... not!
eerlijk is eerlijk, iemand die recentelijk de ring des vuur of de toren van pisa bedwongen heeft straalt dit uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Mannen die geen meisje kunnen krijgen, gaan naar de hoeren om ontmaagd te worden. Waarom zou dat voor vrouwen niet kunnen? Neem een gigolo! Het klinkt een beetje lacherig maar het kan goed zijn voor je zelfvertrouwen, want nadat je ontmaagd bent voel je de druk in je hoofd dat je nooit sex hebt gehad niet meer. Daarna kan je rustig aan op jacht.
Ik twijfel al een tijdje of Schenk een meesterlijke troll is, of gewoon een fullblown retard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan ook zien wanneer vrouwen zeg maar menstrueren en wanneer ze flink veel sex willen in de maand. iets met plamuur en houding. Maar das off-topic.
(ik ben een beetje aangeschoten, drink anders nooit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |