quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:12 schreef B3nn0 het volgende:
hehe weet je wat gemeen is. Met haar afspreken helemaal opgeilen en als het puntje bij paaltje komt, alleen in dr kont neukendan is ze nog steeds maagd
hehehehe
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:12 schreef B3nn0 het volgende:
hehe weet je wat gemeen is. Met haar afspreken helemaal opgeilen en als het puntje bij paaltje komt, alleen in dr kont neukendan is ze nog steeds maagd
hehehehe
Misschien is het fake, misschien niet... dat kunnen wij van hieruit niet beoordelen.quote:
Ik denk ook niet dat het fake is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:00 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Maar het hoéft niet fake te zijn
Dat heeft ze dan deels ook aan haarzelf te danken. Door een aantal opmerkingen hier.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het fake is.
Ze zal zich nu wel kut voelen naar aanleiding van sommige reacties hier. Maar ik ben van mening dat ze die over zichzelf afroept. Als je van jezelf zegt dat je lelijke dikke blob bent die door niemand gezien wordt, presenteer je jezelf al als een minderwaardig persoon. Aan de ene kant zoek je dan bevestiging voor hetgeen wat je van jezelf vindt. En het is pijnlijk als je die ook krijgt.
Het klinkt chiché: leer van jezelf houden! Maar het is wel zo. Als je respect voor jezelf hebt, zal je daarmee ook respect afdwingen. Ieder mens heeft goeie eigenschappen. Laat ze zien en je wordt gezien. Dan krijg je zelfvertrouwen en daardoor worden dingen die je eerst moeilijk afgingen opeens een stuk makkelijker.
En wat die acne betreft. Ga op bezoek bij een plastisch chirurg voor een consult. Wie weet kan zo'n ingreep wel vergoed worden door de verzekering.
Maar dat is ook niet wat TS wil. TS heeft een nogal negatief zelfbeeld en heeft denk ik ook zelf het idee gecreeërd dat niemand haar zou neuken. Alleen hoe blobberig ze ook is, lijkt me zéér sterk dat dat echt waar is. Er zijn altijd wel mannen die daar van houden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
Over het algemeen is TS wel een unicum. Zelfs niet mooie vrouwen kunnen zich gemakkelijk laten neuken door mannen want als puntje bij paaltje komt zijn we niet zo moeilijk.
O yea, master reply has been made.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef Karammel het volgende:
Ik had geen zin om het hele topic door te lezen, maar na het lezen van de OP is me wel duidelijk geworden dat je wel meer problemen hebt dan dat je maagd bent.
Je hebt nog nooit een fatsoenlijke baan gehad, geen opleiding genoten, geen vrienden, geen geweldig uiterlijk. Waar besteed je dan in godsnaam wél je tijd aan?
Het komt er uiteindelijk allemaal op neer dat je bang bent. Bang om de eerste stap te zetten. Of dat nou de stap is naar een uitzendbureau of de sportschool doet er niet toe. Je cijfert jezelf ongetwijfeld constant weg en sluit je af van andere mensen. Je leeft al 28 jaar alleen.
Denk je niet dat het eens tijd wordt om je hele leven om te gooien? Het wordt na 28 jaar toch echt tijd om keuzes te gaan maken in plaats van aan te modderen met niets doen.
Ik dacht hetzelfde.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:33 schreef Supersoep het volgende:
Stuur eens een PM naar Schenkstroop. Dan liggen jullie over 2 dagen al lekker te batsen met elkaar. Opgelost.
Als in: het kan altijd erger?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef EviL_AleX het volgende:
Praat met Schenkstroop en je voelt je snel weer beter.
TS zegt dat ze geen geld heeft, dan vallen al je punten afquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef DanHardy het volgende:
Je kunt nog een hoop doen om jouw kansen te doen laten keren.
1. Ga vanaf nu 5x in de week sporten en let op je voeding.
2. Laat een chemical peeling doen om de kraters van de puisten te laten verdwijnen.
3. Ga na het afvallen fatsoenlijke kleding kopen.
4. Ga naar een dure kapper voor een make-over en voor make-up advies.
5. Ga bij een vereniging waar ook mannen komen en een ongedwongen sfeer is.
Na het opvolgen van deze 5 punten zul je te minste 50% meer kans hebben.
Hardlopen kan ik eigenlijk alleen maar afraden aan dikke mensen. Het belast de ongetrainde knieeen enorm (blessures). Dan is crosstrainen (die langlaufdingen op de sportschool) 100x beter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:44 schreef goofy_goober het volgende:
Sporten. Ga je op den duur ook positiever van denken. Het begin is moeilijk, maar als je eenmaal bezig bent dan zul je er snel meer plezier van hebben. Vooral wanneer je merkt dat je slanker wordt en je meer uithoudingsvermogen krijgt. En ben je bang dat mensen je uitlachen? Lekker 's avonds hardlopen in plaats van met je kont op de bank te blijven zitten met je zak chips, je Cola Extra Sugar en je zelfmedelijden. Je moet er wel iets voor doen; het komt je niet allemaal aanwaaien hoor. En minder (vet) vreten. Helpt ook.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en dat klopt. Je krijgt 't niet cadeau.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:29 schreef Leonidas82 het volgende:
TS
bij deze dan een paardenmiddel:Ga studeren (deeltijd ofzo) goed voor je zelfvertrouwen. Wil je geen blob meer zijn? Denk aan je voeding en ga sporten. Ga elke week naar de sauna, vertraagt veroudering en zorgt voor een mooie glimmende huid en een natuurlijk strak gezicht. koop mooie kleding. zodra je afgevallen bent, koop mooie hakken, mooie rok en truitje er boven. Mooie oorbellen erin, hangers en ringen doen het erg goed bij vele mannen. Als je gaat stappen, trek dan open schoentjes (mits je geen grote voeten hebt) en een mooi jurkje aan, doet het altijd goed! rood haar is geen enkel probleem. vrouwen met rood haar kunnen woest aantrekkelijk zijn, mits verzorgd en vrouwelijk gekleed.
Belangrijkste: werk eerst aan je zelfvertrouwen, zoek een passie en maak jezelf wijs dat je mooi bent en probeer dat uit te stralen. Rug recht, schouders naar achter en een mooie glimlach, kan al het verschil maken.
Beter luisteren, je hoort dat meer dan bij het mannelijke variant. En dan nog kan je het beter gewoon niet doen want het helpt toch niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ts is inderdaad een unicum. Ik heb nooit lelijke dikke vrouwen openlijk horen klagen over hun alleen zijn.
Nee, logisch. Jij gaat zo op in je eigen leed dat je niet eens ziet dat andere mensen ook zo hun problemen hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ts is inderdaad een unicum. Ik heb nooit lelijke dikke vrouwen openlijk horen klagen over hun alleen zijn. hoogstens bagetaliseren zij dat weg. Daarom vermoed ik dat ts wellicht een kloon is dat zich uitgeeft als de fictieve vrouwelijke versie van schensktroop.. erg leuk... not!
Dat hoeft ook niet perse maar ze verkleint de kansen om ontmaagd te worden zo natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef Pulzzar het volgende:
Beetje kortzichtig om te denken dat dikke mensen zich alleen mogen richten op anderen van hun eigen omvang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |