ik hou niet van recalcitrante buien die ten koste van anderen gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Nieuw of gebruikt?
Sorry ben in recalcitrante bui vandaag
Nieuw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Nieuw of gebruikt?
Sorry ben in recalcitrante bui vandaag
daar zijn ze juist speciaal voor gemaakt, prostituees schijnen ze ook vaak te gebruikenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef PartyHardy het volgende:
Het schijnt dat je met die sponstampons ook kunt sexen?![]()
Iemand ervaring mee? want mij lijkt het dat de man in kwestie alle 'sap' uit het sponsje perst
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef PartyHardy het volgende:
Iemand ervaring mee? want mij lijkt het dat de man in kwestie alle 'sap' uit het sponsje perst
Absorbeert het dan ook de lading die van de andere kant komt..?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef PartyHardy het volgende:
Krijg je een kind, komt er eerst een spons uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het staat op de verpakking idd maar dan ben ik bang dat het ding in mijn baarmoeder belandt.
Spongebob naja.. sta je toch gek te kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je een kind, komt er eerst een spons uit.
Zit je daar bij de huisartsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Spongebob naja.. sta je toch gek te kijken![]()
Maar ik dacht ook dat ie dan zover gaat en je hem er dan niet meer uit kan plukken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Absorbeert het dan ook de lading die van de andere kant komt..?
Haha zou wel makkelijk zijn opzichquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Absorbeert het dan ook de lading die van de andere kant komt..?
Van m'n eigen lijf ben ik niet vies hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef -sabine- het volgende:
Tis je eigen lijf, zo vies kan het toch niet zijn allemaal?
Niet 'zomaar', maar wat als mijn vriend 'm erdoor duwt zeg maar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef -sabine- het volgende:
Tis je eigen lijf, zo vies kan het toch niet zijn allemaal?
En er floept niet zomaar iet sje baarmoeder in hoor, daar moet je voor kunnen zwemmen en wel heel snel ook nog.
euhm, en hoelang is de penis van je vriend precies?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet 'zomaar', maar wat als mijn vriend 'm erdoor duwt zeg maar?
Ehm. Lang genoeg. Meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, en hoelang is de penis van je vriend precies?![]()
dat ding komt niet ver hoor
Geen idee, maar hij komt er in elk geval wel tegenaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef -Trinity- het volgende:
Zo groot/breed is je baarmoedermond toch niet over 't algemeen?
Kan soms plezant zijn, maar niet altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Isegrim het volgende:
Geen idee, maar hij komt er in elk geval wel tegenaan.
Bij te hard rammen doet het pijn ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan soms plezant zijn, maar niet altijd.
afgesloten kan natuurlijk niet he, anders hadden uberhaubt we geen tampons of maandverband nodigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Kwijtraken lukt niet, de vagina is een afgesloten holte.
in de jaren vijftig was menstruatie nog taboe, maar als je anno 2010 al bij het zien van deze tt denkt: wat vies! dan leef je echt in het verkeerde tijdperkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
En dat was vóór dat ik de inhoud had gelezen!
Ik was even flabbergasted vandaag. Een collega'tje (jaar of 20) vertelde dat ze nog nooit tampons had gebruikt. Omdat ze (moslima) zich wilde bewaren voor haar man. Ik moet er niet aan denken tijdens de zomer zo'n vies, broeierig klef plakkend stuk maandverband tegen mijn kruis te hebben. En over seks praten wilde ze al helemáál nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
in de jaren vijftig was menstruatie nog taboe, maar als je anno 2010 al bij het zien van deze tt denkt: wat vies! dan leef je echt in het verkeerde tijdperk
wie vergelijkt er nou een tampon met een penisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was even flabbergasted vandaag. Een collega'tje (jaar of 20) vertelde dat ze nog nooit tampons had gebruikt. Omdat ze (moslima) zich wilde bewaren voor haar man. Ik moet er niet aan denken tijdens de zomer zo'n vies, broeierig klef plakkend stuk maandverband tegen mijn kruis te hebben. En over seks praten wilde ze al helemáál niet
geschokt vanwege de reden, okee. Maar geschokt omdat iemand maandverband gebruikt hoop ik toch nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was even flabbergasted vandaag. Een collega'tje (jaar of 20) vertelde dat ze nog nooit tampons had gebruikt. Omdat ze (moslima) zich wilde bewaren voor haar man. Ik moet er niet aan denken tijdens de zomer zo'n vies, broeierig klef plakkend stuk maandverband tegen mijn kruis te hebben. En over seks praten wilde ze al helemáál niet
Ik snap inderdaad niet dat ze zichzelf voor haar man wil bewaren (terwijl ze nog niet eens een vriend heeft) en daarom geen tampons wil gebruiken. Maandverband snap ik welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
geschokt vanwege de reden, okee. Maar geschokt omdat iemand maandverband gebruikt hoop ik toch niet
het schijnt dat fietsen meer schade aan het maagdenvlies geeft dan tampons... Jammer dat ze zo is opgevoedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet dat ze zichzelf voor haar man wil bewaren (terwijl ze nog niet eens een vriend heeft) en daarom geen tampons wil gebruiken. Maandverband snap ik welMaar die réden... Nee.
Gek he dat je dat niet met iedereen wil bespreken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik was even flabbergasted vandaag. Een collega'tje (jaar of 20) vertelde dat ze nog nooit tampons had gebruikt. Omdat ze (moslima) zich wilde bewaren voor haar man. Ik moet er niet aan denken tijdens de zomer zo'n vies, broeierig klef plakkend stuk maandverband tegen mijn kruis te hebben. En over seks praten wilde ze al helemáál niet![]()
Aan de ene kant wil ze wel vragen hoe oud mijn collega en ik waren toen we ontmaagd werden, ongesteld werden. Maar aan de andere kant wil ze helemaal niets over zichzelf kwijt. Ik vind dat vreemd ja. Openheid werkt toch 2 kanten op?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:47 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Gek he dat je dat niet met iedereen wil bespreken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het schijnt dat fietsen meer schade aan het maagdenvlies geeft dan tampons... Jammer dat ze zo is opgevoed
Ja dat is dan weer wel raar. Voor wat, hoort wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ze wel vragen hoe oud mijn collega en ik waren toen we ontmaagd werden, ongesteld werden. Maar aan de andere kant wil ze helemaal niets over zichzelf kwijt. Ik vind dat vreemd ja. Openheid werkt toch 2 kanten op?
Ik heb juist zoveel last van mijn lichaamseigen hormoonschommelingen. Migraine, buikpijn, moe, haargroei, acne... Ga binnenkort ff naar de dokter.. Ik zou niet weten hoe ik dat op zou kunnen lossen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik durfde zelf al lange tijd geen hormonale anticonceptie meer aan. Met de pil heb ik enorme moodswings (en ik heb diverse pillen geprobeerd). Dat gold ook voor de Nuvaring. Iets met hormonen waarmee ik niet zomaar kan stoppen (zoals Mirenaspiraal en prikpil) durf ik dus helemaal niet. Maar ben nu gesteriliseerd, dus het is ook niet meer nodig gelukkig. En ongesteld zijn is wel vervelend, maar ben toch blij dat ik geen hormonale rommel meer in mijn lijf stop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |