ik hou niet van recalcitrante buien die ten koste van anderen gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Nieuw of gebruikt?
Sorry ben in recalcitrante bui vandaag
Nieuw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Gwywen het volgende:
Nieuw of gebruikt?
Sorry ben in recalcitrante bui vandaag
daar zijn ze juist speciaal voor gemaakt, prostituees schijnen ze ook vaak te gebruikenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef PartyHardy het volgende:
Het schijnt dat je met die sponstampons ook kunt sexen?![]()
Iemand ervaring mee? want mij lijkt het dat de man in kwestie alle 'sap' uit het sponsje perst
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef PartyHardy het volgende:
Iemand ervaring mee? want mij lijkt het dat de man in kwestie alle 'sap' uit het sponsje perst
Absorbeert het dan ook de lading die van de andere kant komt..?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef PartyHardy het volgende:
Krijg je een kind, komt er eerst een spons uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het staat op de verpakking idd maar dan ben ik bang dat het ding in mijn baarmoeder belandt.
Spongebob naja.. sta je toch gek te kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je een kind, komt er eerst een spons uit.
Zit je daar bij de huisartsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Spongebob naja.. sta je toch gek te kijken![]()
Maar ik dacht ook dat ie dan zover gaat en je hem er dan niet meer uit kan plukken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Absorbeert het dan ook de lading die van de andere kant komt..?
Haha zou wel makkelijk zijn opzichquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Absorbeert het dan ook de lading die van de andere kant komt..?
Van m'n eigen lijf ben ik niet vies hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef -sabine- het volgende:
Tis je eigen lijf, zo vies kan het toch niet zijn allemaal?
Niet 'zomaar', maar wat als mijn vriend 'm erdoor duwt zeg maar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef -sabine- het volgende:
Tis je eigen lijf, zo vies kan het toch niet zijn allemaal?
En er floept niet zomaar iet sje baarmoeder in hoor, daar moet je voor kunnen zwemmen en wel heel snel ook nog.
euhm, en hoelang is de penis van je vriend precies?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet 'zomaar', maar wat als mijn vriend 'm erdoor duwt zeg maar?
Ehm. Lang genoeg. Meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, en hoelang is de penis van je vriend precies?![]()
dat ding komt niet ver hoor
Geen idee, maar hij komt er in elk geval wel tegenaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef -Trinity- het volgende:
Zo groot/breed is je baarmoedermond toch niet over 't algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |