Is dat die navigator van >50 pond?quote:Navigeren (met Sygic) ging in ieder geval uitstekend!(waarbij ik hem in portrait modus heb gehad)
Tja, even wachten tot Google Maps Navigatie hier ook beschikbaar wordt, je kunt nu wel routes plannen en volgen maar het is nog geen volwaardig navigatiesysteem. Maar twijfel of er echt goede gratis navigatietools zijn. Maar ik hou me ook aanbevolen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:32 schreef DeLoet het volgende:
[..]
Is dat die navigator van >50 pond?![]()
Weet iemand een gratis fatsoenlijk navi-systeem op de android market?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik vond het klepje ook niet erg sterk ogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
Wtf, komt Vodafone simkaartje brengen in een enorme doosAlsof je een erwt in een olietanker vervoert.
Anyway, 9 juni gaat m'n Hi Prepaid nummer over naar Vodafone. Helaas doet Vodafone niet (meer) aan tijdelijke nummers. Dus kan de nieuwe sim ook pas echt 9 juni gebruiken. Dan moet ik 9 dagen zien te overbruggen zonder mobiel internet![]()
Alleen die Desire elke keer openbreken voor die simkaartjes te wisselen.Lijkt alsof dat zo kan afbreken.
Ach als je een beetje geluk hebt hoef je de achterkant er toch nooit meer af te halen, maar de eerste keer dat ik het deed was ik bang dat ik hem fout open maakte omdat het kraakte aan alle kantenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef DaFrenk het volgende:
Wtf, komt Vodafone simkaartje brengen in een enorme doosAlsof je een erwt in een olietanker vervoert.
Anyway, 9 juni gaat m'n Hi Prepaid nummer over naar Vodafone. Helaas doet Vodafone niet (meer) aan tijdelijke nummers. Dus kan de nieuwe sim ook pas echt 9 juni gebruiken. Dan moet ik 9 dagen zien te overbruggen zonder mobiel internet![]()
Alleen die Desire elke keer openbreken voor die simkaartjes te wisselen.Lijkt alsof dat zo kan afbreken.
Ja...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht ook dat ik em kapot aan het maken was
Mijn god!! Renesite woont nog bij mama en die durft meer dan zoonlief.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja...
Ik deed het eerst, en lukte niet echt.
Ma: 'Ik doe het wel even' *kraak kraak*
Ik: 'DOE RUSTIG!'
Ma: ''
Die heeft langere nagels en kan ze er beter achter zetten. Ik ben een nagelbijterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn god!! Renesite woont nog bij mama en die durft meer dan zoonlief.
Dat doe je niet. Echt niet!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hmm, ik sluit een verlenging af bij Hi voor een jaar met HTC Desire erbij voor 80 euro bijbetaling.
Misschien dat ik de Desire verpats en een tweedehands iPhone koop, maar dat zie ik nog wel even.
Ow, dan wel ja. Maar dan koop je gewoon een nieuw android based phonie! For sure!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik trouwens die telefoon netjes in een hoesje doe enzo kan ik er over een jaar vast ook nog wel 150 euro voor krijgen.
Screenprotector kan, niets mis mee. ik vind het een gekut en heb net zo lief mijn tasjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:29 schreef Jesse_ het volgende:
Ook eentje![]()
Wat is een beter idee? case+screenprotector of zo'n 'tasje'?
En is een screenprotector uberhaubt een goed idee?
Absoluut niet de mooiste... maar ik vond hem wel het praktischste... dus praktisch won van mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:34 schreef Jesse_ het volgende:
Die valenta units heb ik ook net in handen gehad, maar ik vond ze niet mooi
Ik die valenta ook bijna meegenomen omdat de rest echt helemaal niks wasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Absoluut niet de mooiste... maar ik vond hem wel het praktischste... dus praktisch won van mooi!!
Vond die kussenzakjes van golla niet mooi en log. ik vond die overdwars hoesjes onpraktisch en anderen waren te klein
Ik ben zoekende naar een zwarte siliconencase + screenprotector, winkeltips?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie doen een hoesje om de hele telefoon heen ipv een case?
Nee, niet echtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben zoekende naar een zwarte siliconencase + screenprotector, winkeltips?
Dat had ik ook de eerste keer, maar na een keer of 10 open maken gaat ie nog steeds goed dichtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als je een beetje geluk hebt hoef je de achterkant er toch nooit meer af te halen, maar de eerste keer dat ik het deed was ik bang dat ik hem fout open maakte omdat het kraakte aan alle kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |