hij is aangekomen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo mijn eerste bericht vanaf de desire =D
Dat is idd stuk beter dan mensen die weken moeten wachtenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:23 schreef Salatrel het volgende:
nais hoorik heb hem de eerste dag dat T-mobile hem op de site had staan gelijk besteld met contract verlenging en 2 dagen later had ik hem in huis
Beste screen protector. Ik moest er een week op wachten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog een screenprotector in de winkel hadden ze er geen voor ene Desire, weet iemand een site die heel snel is met bezorgen wil hem eignelijk zo snel mogelijk erop hebbne
voor er krasjes op komen
en zonder tikfoutenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo mijn eerste bericht vanaf de desire =D
Die autohouder (http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-car-pack-p24202.htm) lijkt veel op die ik besteld heb op zo'n dagaanbiedingssite. Wat zeg ik, volgens mij is hij exact hetzelfde.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:31 schreef Salatrel het volgende:
http://www.mobilefun.co.uk/cat/HTC-Desire.htm
Hehe ik zou in iedergeval niet via Ebay die dingen kopen, ik had er drie laten komen, blijken ze een millimeter te kort te zijn. Dus als je nog twee wilt overnemen voor 2,50 inclusief verzendenquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog een screenprotector in de winkel hadden ze er geen voor ene Desire, weet iemand een site die heel snel is met bezorgen wil hem eignelijk zo snel mogelijk erop hebbne
voor er krasjes op komen
Die Brando's kun je tegenwoordig ook bestellen via www.screenprotector.nl ... dan is de levertijd wat korter denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Beste screen protector. Ik moest er een week op wachten.
Gentle Alarm heeft veel positieve reviews.. 'k Weet niet of ik 'm ga uitproberen, heb zelf eigenlijk geen problemen met de standaard wekkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:18 schreef Zwansen het volgende:
Iemand een goede wekker voor me? Ik zal vast niet de eerste zijn die zich verslapen heeft met deze wekker.
Nou ja, af en toe gaat ie niet af. Zo kan ie volgens mij niet 2 wekkers tegelijkertijd instellen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gentle Alarm heeft veel positieve reviews.. 'k Weet niet of ik 'm ga uitproberen, heb zelf eigenlijk geen problemen met de standaard wekker.
Volgens mij hebben ze die van zagg ook op voorraad nu in Nederland, ik heb die full body kit genomen, bevalt erg goed!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
voor er krasjes op komen
hoesjequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
voor er krasjes op komen
Als ik heeeel eeerlijk ben houd ik ze klein... Bijtend en zo...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef Blinker het volgende:
Nee, dat niet. Maar je nagels gaan wel eens langs het scherm zo nu en dan.
En nee, ik heb geen lange nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |