Ik gebruik deze http://www.androidfreeware.net/download-netcounter.html en werkt naar behoren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand eigenlijk een handig dataverbruikmeetappje? Liefst eentje die gescheiden meet tussen wifi en 3g.
Dat is niet zozeer afhankelijk van je telefoon, maar meer van de aanbieders van online content mbt het WK. Volgens mij zijn er geen rechten om die beelden live uit te zenden via internet. Er zijn genoeg sites waar je wel gewone online content kan kijken, uitzending gemist bv.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef Lampske het volgende:
Ola. Ik heb even een noob-vraagje. Heb de HTC-desire al een paar weken maar nog weinig tijd gehad om er beetje mee aan te klooien dus geen idee nog wat ie wel en niet kan. Maaaaaaarrrr mijn vraag is: kan ik er een streampje op kijken (lees: wk wedstrijden kijken tijdens het werk)? Probably een domme vraag, maargoed.![]()
Alvast bedankt!
Volgens mij heeft de NOS deze rechten wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer afhankelijk van je telefoon, maar meer van de aanbieders van online content mbt het WK. Volgens mij zijn er geen rechten om die beelden live uit te zenden via internet. Er zijn genoeg sites waar je wel gewone online content kan kijken, uitzending gemist bv.
quote:Alle WK-duels live op internet bij NOS
18 May 2010 15:58
De NOS zendt tijdens het WK Voetbal bijna 250 uur lang uit via radio en televisie. Voor het eerst in de geschiedenis biedt de NOS alle voetbalwedstrijden ook integraal aan via internet, zowel live als achteraf. De NOS ontwikkelt een aparte website met daarop alle voetbalwedstrijden voor mensen die er eentje hebben gemist, maar de uitslag vooraf niet willen weten.
Voor het eerst biedt de NOS WK-wedstrijden integraal op internet aan. Tijdens het EK in 2008 gebeurde dat alleen in de vorm van samenvattingen. De omroep verwacht dat veel mensen de middagduels van Oranje vanaf hun werkplek willen bekijken, maar het is afwachten of het internet de vraag wel aan kan. De omroep onderhandelt nog met de wereldvoetbalbond FIFA over de uitzendrechten voor mobiele telefoons.
Geen problemen mee gehad in de tijd dat ik in Finland, Denemarken & Zweden zat. (~2mnd totaal)quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:57 schreef gday het volgende:
[..]
Wees daar heel voorzichtig mee want volgens mij kan het in principe gebeuren dat je niet roaming bent (als je geen verbinding hebt met een GSM-mast) maar wel verbonden bent met een UMTS-mast. Dan wordt je verbinding dus wél ingeschakeld in het buitenland. Althans, dat hebben in het verleden meerdere gebruikers gemeld.
dikke walls; thanks!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Ireyon het volgende:
Nog mensen op zoek naar een mooie wallpaper om maximaal van de prachtige kleuren op 't scherm te genieten?
http://lava360.com/freebi(...)rs-for-your-desktop/
nice bedankt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Ireyon het volgende:
Nog mensen op zoek naar een mooie wallpaper om maximaal van de prachtige kleuren op 't scherm te genieten?
http://lava360.com/freebi(...)rs-for-your-desktop/
klopklop, echt nooit last mee...quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:58 schreef Ceased2Be het volgende:
Net de laatste Radio update erop gezet (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687464)
Eens kijken of die data verbinding daarmee stabieler is, laatste paar dagen toch weer last gehad van uitval.
Open voor jouw telefoon maar een nieuw topic. Deze gaat over de HTC Desire.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Net bij de Tmobile winkel geweest en de Derise gehaaldnu voor het eerst eens opstarten en allles instellen
Voor 1 jaar hoefde ik maar 20e bij te betalen omdat ik nog Tmobile punten haddus dat is weelr elax
Ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Open voor jouw telefoon maar een nieuw topic. Deze gaat over de HTC Desire.
Google Maps Navigatie is gratis. Weliswaar is het officieel nog niet beschikbaar in Nederland (al zal dat wel snel komen) maar als je het wil gebruiken kun je een onofficiële versie van Maps (de zgn. Brut-versie) installeren, zonder je Desire te rooten (het jailbreak-equivalent voor Android).quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef KraideN het volgende:
Hoe werkt de navigatie met deze telefoon, goede ontvangst etc? Welke apps zijn er voor Navi en hoeveel kost de app? Is het niet te kraken zoals iphone jailbreak om gratis te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |