quote:ik heb telfort, als ik een mms ontvang en dan op diashow klik krijg ik een zwart scherm. iemand een oplossing?
nee, ik heb de MMS instellingen van deze site:quote:Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef Laviathan het volgende:
Is dat niet iets met een provider setting?
(of iets langer wachten als het een grote foto is)
Iemand al meegedacht?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:01 schreef lekzzz het volgende:
hmm Telfort gebruikt twee mail smtp-instellingen voor het verzenden van mail. smtp.telfortmail.nl en smtp.telfort.nl. Hoe kan ik gebruik maken van beiden? Ik heb namelijk de ene nodig als ik mobielinet gebruik en de ander bij wifi
quote:Op maandag 24 mei 2010 18:07 schreef Blinker het volgende:
Als ik morgen mijn Desire krijg, wat zijn dan de must-have apps?
Maar je moet verder echt gewoon zelf alle dingen uitproberen die je interessant lijkt.. Als 't niks is, heb je het zo weer verwijderd en de leukste apps ontdekken is echt half the funquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
HTC Desire #2 - crusher van alle mobiele telefoons!
Zelf heb ik op dit moment aan apps;
- 9292ov Pro
- Air Control
- Androidworld
- Barcode Scanner
- Biertje? ()
- Bright
- CallTrack ()
- Compass
- Dropbox ()
- Evernote ()
- Fokke en Sukke
- Goggles
- GPS Status
- Hyves ()
- Layar ()
- Meebo IM
- Network Monitor
- Nozzman Cartoon Viewer
- OV Chipkaart
- Pathé
- Shazam ()
- Speedview
- TED Mobile
- Toss It
- Where's My Droid
- Wikitude
Niet allemaal even nuttig natuurlijk, maar 'k ben zo'n autist die per se 4 programma's op de laatste regel in het overzicht wil hebben. Dus óf ik verwijder gelijk 4 apps of ik hou ze toch maar.
Hey ik moest er ook 4 weken op wachten hoor! Nadat ik 8 weken op een HD2 moest wachten!quote:
Ik wacht al sinds 26 april hufter.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:50 schreef Blinker het volgende:
Oh, ik zes dagen als ik 'm morgen binnen heb
Waar besteld dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef Blinker het volgende:
De 19e op de bus gedaan en de 21e ontving ik deze email:
Geachte heer Blinker
Uw aangevraagde abonnement is 20-5-2010 door Vodafone geaktiveerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |