Niet tijdens het BBQ'en, pas later toen we weer thuis waren.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
buitenland
[..]
Jij smste dat je aan het bier zat
Waarheid als een koe mie jongquote:
quote:
Jaaa dat heb ik net 4 dagen achter elkaar gedaan.quote:
Eng he.quote:
Moet ik soms een foto gaan maken voor jullie?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:28 schreef DeLuna het volgende:
Zon? Heulemaal niet.
Bewolking, wind en benauwde lucht bedoel je.
Zon is al terug. Dankjewel Huppel.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik soms een foto gaan maken voor jullie?
Tjah als blonde godin heb je die macht hequote:
Ik heb vrijdag een mixje gedronken die hetzelfde smaakt als raketjesquote:
Een deur is openquote:Op maandag 24 mei 2010 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eng he.
Al zal je mij NOOIT horen zeggen: Doe die deur eens los
Bacardi Razz met sinaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een mixje gedronken die hetzelfde smaakt als raketjes
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!!quote:
Lekker hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bacardi Razz met sinaaaaaaaaaaaaaaas
Ja die zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind die goedkope dubbellikkers ook best lekker.
Dat zal hem lerenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!!
Mn ex zei ook altijd doe de deur eens los. Tot ik de deur uit zn scharnieren tilde en tegen hem aanzette
Je had zn hoofd moeten zienquote:
Ik haal die Bacardi al niet eens meer in huis, zo'n fles is in no time leegquote:
Echtquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een raketje is een van de weinige mixjes die ik nog wel eens wil drinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik haal die Bacardi al niet eens meer in huis, zo'n fles is in no time leeg
Verder alleen bier?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een raketje is een van de weinige mixjes die ik nog wel eens wil drinken
En inderdaad. Zo'n fles is leeg voor je er erg in hebt
Is een aanraderquote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een raketje is een van de weinige mixjes die ik nog wel eens wil drinken
En inderdaad. Zo'n fles is leeg voor je er erg in hebt
Schandalig stoepquote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef Stoeprand het volgende:
KUT. IK MOEST DW NOG EEN KAARTJE STUREN.
SHIT. KUT. NEE.
En vieux cola. En w(h)iskey puur.quote:
Inderdaad. Net limonade, die troepquote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is een aanrader
Scheelt wel dat je niet veel Razz nodig hebt om die smaak te krijgen, en als je er teveel Razz in hebt is het te sterkMaar dat compenseert weer door het makkelijk weg drinken
Ik had zaterdag bij een maatje bruine rum-cola, was best te drinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En vieux cola. En w(h)iskey puur.
Baco drink ik eigenlijk ook weinig.
[..]
Inderdaad. Net limonade, die troep
Zoiets had ik ook met dat rosebier. Kreeg ik voor mijn neus in een glas, en ik denken dat het cassis was. Tot alles op was, en ik vroeg of ze nog meer cassis hadden.
Met welke bruine rum?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik had zaterdag bij een maatje bruine rum-cola, was best te drinken
Dus volgende keer dat je hierheen komt moet ik vieux in huis halen voor jequote:Op maandag 24 mei 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En vieux cola. En w(h)iskey puur.
Baco drink ik eigenlijk ook weinig.
quote:[..]
Inderdaad. Net limonade, die troep
Zoiets had ik ook met dat rosebier. Kreeg ik voor mijn neus in een glas, en ik denken dat het cassis was. Tot alles op was, en ik vroeg of ze nog meer cassis hadden.
Kijk iemand met smaak.quote:
Tot nu toe enkel Dimple, Glenfiddich werd me aangeraden die moet ik nog halen, en ik wil een Dalwhinniequote:
Raph vindt dat wel goed te doenquote:
hier niet volgens de weersverwachtingenquote:
ik keek net even, maar het ziet er voor hier ook wel goed uit..dan gaan we straks maar lekker hangen in het park met een kleedje en speeltjesquote:Op maandag 24 mei 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier niet volgens de weersverwachtingen
daar is het ideaal weer voorquote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik keek net even, maar het ziet er voor hier ook wel goed uit..dan gaan we straks maar lekker hangen in het park met een kleedje en speeltjes
Hmhm, en vanochtend zijn we al even naar de kinderboerderij geweest, waar ze demonstraties schapen scheren en loopeend-drijven (quote:
Zonder valse honden dit keer?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en vanochtend zijn we al even naar de kinderboerderij geweest, waar ze demonstraties schapen scheren en loopeend-drijven () gaven
dus de hele dag is alweer gevuldquote:Op maandag 24 mei 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en vanochtend zijn we al even naar de kinderboerderij geweest, waar ze demonstraties schapen scheren en loopeend-drijven () gaven
dat kan ook lekker zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg alleen maar zin in BBQ door Goldfinger, maar we eten lasagnette hier.
Ja, dat was bij een gewone boerderij waar ze toevallig alpaca's en hertjes hebbenquote:
Nou, tot straks dan maarquote:Op maandag 24 mei 2010 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus de hele dag is alweer gevuld![]()
ik heb net een paar vrienden gebeld om vanavond mee te komen BBGen![]()
we hebben nog een hele bult vlees over van de personeels BBQ en dat moet vandaag dan maar op![]()
Wij ookquote:Op maandag 24 mei 2010 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Ik krijg alleen maar zin in BBQ door Goldfinger, maar we eten lasagnette hier.
we beginnen om 6 uurquote:
eigengemaakte lasagnequote:Op maandag 24 mei 2010 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij ook(maar dan wel a la suikertaartje, niet gewoon standaard uit het pak)
wat?quote:
Nee niksquote:
en is het geluktquote:
nopequote:
quote:
nou, dat wordt plankgas danquote:
Toevallig, dat eet ik vanavondquote:Op maandag 24 mei 2010 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigengemaakte lasagne![]()
wij krijgen hier wel eens van een italiaanse eigengemaakte lasagne![]()
die maakt het helemaal zelf dus ook de pastavellen die erin zitten
Pik je mij ook even op?quote:
Op weg naar België?quote:
Hai STquote:Op maandag 24 mei 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op weg naar België?
Nou, dan gaan we wel via Duitsland
Hmhm, BBQ bij Goldfinger in Belgiëquote:
Da's ook een mooie reisquote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, BBQ bij Goldfinger in België![]()
Maar eigenlijk blijf ik lekker thuis en gaan we zo naar het park
Ja, wel 3 minuten lopen...5, als Thijs zelf wil lopenquote:
Een hele wereldreis voor zo'n peuterquote:Op maandag 24 mei 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wel 3 minuten lopen...5, als Thijs zelf wil lopen
quote:
Veel plezierquote:Op maandag 24 mei 2010 16:16 schreef Neelix het volgende:
Het is ontzetettend stil hier, dus ik ga ook es het zonnetje opzoeken.
speel zequote:Op maandag 24 mei 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoewel hij nu erg tevreden lijkt met zijn schepje bij de zandbak in de tuin..
Ik ga maar eens even spelen![]()
brak waarvan?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet echt nog zoveel doen en ik weet eigenlijk niet wanneer want ik ben een beetje brak
aah okee en is et naar wens geworden?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hard gewerktbadkamer grotendeels in mijn eentje opgeknapt
heb net pizza opquote:
Ik ookquote:
had je gedronken?quote:
Neequote:
heb je wat gerookt?quote:
gefeliciteeeerdquote:Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen want ik ben moe.
Wie wil mij in bad stoppen?
dank u.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
gefeliciteeeerdhoe is je dag tot zoverre?
ga je toch effe uurtje slapenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dank u.
Mijn dag was tof, nu alleen een enorm inkakmoment. Ik ben moe en ik voel me kut en bwroagh
Als ik al kan slapen, slaap ik heel wat langer, en dan slaap ik tot een uur of 3 vannacht. En dan kan ik niet meer slapen en word ik chagrijnig omdat ik me verveel en dan moet ik werken.quote:
zit wat inquote:Op maandag 24 mei 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik al kan slapen, slaap ik heel wat langer, en dan slaap ik tot een uur of 3 vannacht. En dan kan ik niet meer slapen en word ik chagrijnig omdat ik me verveel en dan moet ik werken.
Immuun voor caffeine.quote:
hoe blijf je dan wakker?quote:
Niet?quote:
Straks op sbsquote:
dit geld ook voormijquote:Op maandag 24 mei 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dank u.
Mijn dag was tof, nu alleen een enorm inkakmoment. Ik ben moe en ik voel me kut en bwroagh
Johnny Deppquote:
Ook zo depressief opeens?quote:
nu niet meer, ik heb frikandellenquote:
Ja jij welquote:Op maandag 24 mei 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu niet meer, ik heb frikandellenmn chinees was op
![]()
depressivitiet komt morgen, heb nu nog de endorfine die vandaag is aangemaakt inmn lijf...![]()
* Alexxxxx is endorfinejunkie
Omdat je een vwo-hippie bent.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom heb ik morgen Grieks en overmorgen Frans
Frans is beter dan Duits.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die allebei kan laten vallen
Ik heb nog 3 dagen om duits te lerenquote:
Ik heb nog 4 dagen om natuurkunde in m;n hoofd te stampen, waarvan ik 1 dag moet werken. Dan heb ik 3 dagen om scheikunde in m;n hoofd te stampen, waarvan ik anderhalf weg ben.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 dagen om duits te leren
De reden waarom sommige mensen van pijn genieten is omdat het lichaam endorfine aanmaakt om de pijn te maskeren.quote:
Weinig pijn gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De reden waarom sommige mensen van pijn genieten is omdat het lichaam endorfine aanmaakt om de pijn te maskeren.Blijf je bij je stelling?
Latijn is baggerquote:Op maandag 24 mei 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou en, geen van beiden vind ik leuk en kan ik, latijn ftw
Beter dan Frans en Duits, want geen latijnse zinnen maken, slechts herkennenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Latijn is baggerSaaie kloteverhalen altijd.
Wat moet jij nou in VKZ?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Zie ik een topic bovendrijven uit VKZ in myat, blijkt het een kick te zijn met een quote van mij, ik voel me gewaardeerd
Maar alsnog bah.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beter dan Frans en Duits, want geen latijnse zinnen maken, slechts herkennen
Mij beinvloed je niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mensen beÏnvloeden, zodat ze goed voor mijn toekomst kiezen
Wel een beetje, ik ga stemmen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet geïnteresseerd in de politiek
Bans worden niet op ;t forum besproken.quote:
wtfquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
brb, ff een foto van 1/3e knakworst sturen naar alle dames uit het S&G topic.
LOLquote:Op maandag 24 mei 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Vet feest in Bornerbroek! Zelden zoveel bier getapt zien worden..
Jij welquote:
Ik wil ook een pmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |