Ok, dan gaan we hier verderquote:Op maandag 24 mei 2010 12:17 schreef Forgive het volgende:
[..]
die ander stond niet in tennis topic, was mijn fout.
die word gesloten ^^
Berdych faalt hard op BP steeds..quote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef TheArt het volgende:
Aguilar houdt Berdych behoorlijk goed bezig.
GSM Arantxa 2 (Parra Santonja)
dat bedoel ik inderdaad!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:23 schreef Tim86 het volgende:
1-1 in de nieuwe set, beetje een ongelukkige zin
Oah sorry, was nog niet helemaal wakkerquote:Op maandag 24 mei 2010 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was al een paar keer gemeld in het vorige topicDie Benoit was dan ook Benoit Paire
alle gravel toernooienquote:Op maandag 24 mei 2010 12:34 schreef franklop het volgende:
zei Roelfs nou dat Nadal al zijn grandslam toernooien heeft gewonnen waar hij dit jaar aan heeft meegedaan?
Idd ongeveer 3 gehad deze gamequote:Op maandag 24 mei 2010 12:43 schreef luckass het volgende:
Berdych gaat weer lekker door met het onbenut laten van BPs
Hoezo? Zo bijzonder goed staat hij ook weer niet te spelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:56 schreef senswal het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Luczak dit kan vasthouden.
ook al break achter in set troisquote:Op maandag 24 mei 2010 12:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
LaLo verliest ook de 2e set en heeft nu een probleem. 16 67 tegen Reister.
Ja maar hij heeft ook nog geen servicebeurt ingeleverd.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoezo? Zo bijzonder goed staat hij ook weer niet te spelen.
Nee, inderdaad, netjes hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:03 schreef senswal het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft ook nog geen servicebeurt ingeleverd.
En wat is daar gek aan?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:45 schreef Outlined het volgende:
oh homo, Siemerink zegt net dat het allemaal trainings-potjes voor hem zijn, de slams, daar draait het om
Dit zijn gewoon trainingspotjes hoor..hij is altijd aan het experimenteren in zulke wedstrijden..kan goed dat hij de volgende wedstrijd ineens alle ballen vroeg gaat nemen, dan weer een setje serve-volley etc..quote:Op maandag 24 mei 2010 13:45 schreef Outlined het volgende:
oh homo, Siemerink zegt net dat het allemaal trainings-potjes voor hem zijn, de slams, daar draait het om
Van het midden van de court zo'n hoek makenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:13 schreef kevin_ het volgende:
Wat een forehand.
Normaal gesproken kan ik hier ook niet naar kijken, maar hij laat echt geniale slagen zien.
Ja, moet je zelf eens proberenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van het midden van de court zo'n hoek maken
Inderdaad, die hele shitload aan dropshots ookquote:Op maandag 24 mei 2010 14:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paire zit er fysiek zo gigantisch doorheen. En die Belgen maar doen alsof het de verdienste van Rochus is dattie terugkomt
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Go Wozniacki!!!mooie meid zeg , snoezelig gezchtje en een prachtig lichaam ! En van die mmoie armen !
Probeer eens een foto van haar te vinden waarop ze er tijdens een rally mooi uitziet.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Go Wozniacki!!! Mooie meid zeg , zag haar voor het eerst afgelopen week tegen zo'n chinese tennister. Deze Deense heeft toch een snoezelig gezchtje en een prachtig lichaam ! En van die mooie armen !
Niet zoveel als Benoit gok ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel dropshots heeft Federer nu al geslagen?
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet zoveel als Benoit gok ik.
Van 5-2 naar 5-5
En daar heeft jouw Ollie het dan zo moeilijk meequote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Nalbandian het volgende:
Geen wonder dat die Paire nog in het Future circuit zit!
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Probeer eens een foto van haar te vinden waarop ze er tijdens een rally mooi uitziet.
Ja, hij is echt superscherp vandaag.quote:
Fantastische backhand, goeie service. Op gravel kan ie zeker mee in de challengers hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Nalbandian het volgende:
Geen wonder dat die Paire nog in het Future circuit zit!
Hehe, je bent gewoon jaloers op mijn goede supporter-keuze!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
En daar heeft jouw Ollie het dan zo moeilijk mee
Die Belgische prutskabouter vernaggelt het ook zelfquote:
Jouw goede supporter-keuze die nog niet eens dat BP kan verzilveren terwijl Benoit net een snoekduik heeft gemaakt om een bal te halenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hehe, je bent gewoon jaloers op mijn goede supporter-keuze!
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef rob1828 het volgende:
Federer vandaag... Geniaal.
Die gaat dit jaar winnen hoor
Mark my words
En hoe wint hij dan van Nadal in een best-of-fivepartj op gravel? Dat is hem nog nooit gelukt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Nee niet alleen gebaseerd op vandaag nee. Ook in Madrid week was hij goed.
quote:Oudin is oud-out
quote:Deuces wild, then Rog breaks Luczak to win the tenth game of the set. And the set. Sneaky that, breaking in game ten - there’s no way back.
quote:Big bad John Isner takes the first two sets 6-4, 6-3, and we’ll be interviewing him later on (once he’s finished – we won’t be shouting at him from the sidelines as he’s trying to serve).
quote:Luczak’s serving and volleying. Against Federer. On a centre court! Aussie Aussie Aussie! Go for yer life!
quote:Yoiks! Korolev broke then held and it’s one set all on Lenglen between him and the Djoker. He was coming to the net and slicing and dicing like a good ‘un. Cool as a cucumber, the young Kazakh
Eerste keer dat je de beste man aan het werk hebt gezien?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef rob1828 het volgende:
Federer vandaag... Geniaal.
Die gaat dit jaar winnen hoor
Mark my words
Eens moet de eerste keer zijn...quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En hoe wint hij dan van Nadal in een best-of-fivepartj op gravel? Dat is hem nog nooit gelukt.
Dat word een laaaange wedstrijd nogquote:Op maandag 24 mei 2010 14:36 schreef Tim86 het volgende:
Welgeteld 1 break in 66 servicebeurten bij Yani-Lacko![]()
![]()
Als de meeste partijen gespeeld zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat maken ze de OOP (voor de volgende dag) meestal bekend?
Echt niet, dat stokbrood was nog zo fris als een hoentje!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, Rochus met de grootst mogelijke moeite langs een Franse tiener die er al 1,5 set doorheen zit
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Of een extra journaal inlassen met dit nieuwsquote:Op maandag 24 mei 2010 14:40 schreef TheArt het volgende:
NOS die naar Suzanne Lenglen gaatDit mag in de krant
En natuurlijk breakt Lacko direct..ik ben echt een überjinxquote:Op maandag 24 mei 2010 14:36 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Oke, bedankt.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En natuurlijk breakt Lacko direct..ik ben echt een überjinx
Deze jinx vond ik wel goedquote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijf je even hangen voor de partij van die geweldige Almagro tegen die prutser Haasequote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde vorig jaar een finale van een toernooi in dik 30 graden en ik was me toch een potje misselijk en daardoor de finale verloren (7-5, 6-4quote:Op maandag 24 mei 2010 14:42 schreef kevin_ het volgende:
30 graden. Heb 1 keer geprobeerd om in 33 graden te tennissen, maar ik kon geen racket meer in mijn handen houden
.
Moet studeren voor tentamens, maar ieder jaar faal ik hopeloos rond deze tijdquote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blijf je even hangen voor de partij van die geweldige Almagro tegen die prutser Haase
Djokovic dat je bentquote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik speelde vorig jaar een finale van een toernooi in dik 30 graden en ik was me toch een potje misselijk en daardoor de finale verloren (7-5, 6-4).
Ai, ja in Nederland is het echt amper te doen. Wel weer mooi om te zien hoe verschrikkelijk fit de top in de tennis is.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik speelde vorig jaar een finale van een toernooi in dik 30 graden en ik was me toch een potje misselijk en daardoor de finale verloren (7-5, 6-4).
Vochtigheidsgraad hier is fucked up jaquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ai, ja in Nederland is het echt amper te doen. Wel weer mooi om te zien hoe verschrikkelijk fit de top in de tennis is.
Heb ook weer tentamens, maar je kan toch na RG om ~20u studeren? Dat is mijn plan voor de komende weken.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet studeren voor tentamens, maar ieder jaar faal ik hopeloos rond deze tijd
Haase is kansloos in deze vorm.
1-1 in breaksquote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lacko wint, na een totale speelduur vandaag en gister van 4:55
46 76 76 67 12-10
Als je op schema ligt wel, maar heb vorige week amper iets kunnen doen ivm overlijden van mijn oom...hele week alleen maar dingen regelen en een hoop shit en ben nu al kapot voordat ik aan mijn tentamens beginquote:Op maandag 24 mei 2010 14:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Heb ook weer tentamens, maar je kan toch na RG om ~20u studeren? Dat is mijn plan voor de komende weken.
Kut zegquote:Op maandag 24 mei 2010 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op schema ligt wel, maar heb vorige week amper iets kunnen doen ivm overlijden van mijn oom...hele week alleen maar dingen regelen en een hoop shit en ben nu al kapot voordat ik aan mijn tentamens begin
Dat is fucked up ja. Gecondoleerd trouwens.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je op schema ligt wel, maar heb vorige week amper iets kunnen doen ivm overlijden van mijn oom...hele week alleen maar dingen regelen en een hoop shit en ben nu al kapot voordat ik aan mijn tentamens begin
Gecondoleerd!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie???quote:Op maandag 24 mei 2010 14:56 schreef TheArt het volgende:
Goooo Stefanie
Tadde is ook dramatisch bezig tegen Timea
En Kvitova pakt weer een game terug.quote:
Nee Stefanie is een mannennaamquote:
Bijnamenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee Stefanie is een mannennaamStefanie is Voegele, die nu tegen bokito staat.
En Tadde is Malek, die de eerste met 6-2 van Bacsinszky verloor. Wijventennis dus ja
Nalbyquote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan mag Rafa wel [ afbeelding ]
Het is gewoon 10x makkelijker dan die namen voluit
Rafa is dan altijd nog een afkorting die wereldwijd bekend is. Maar om nou Tadde en Bokito enzo te gaan roepenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan mag Rafa wel [ afbeelding ]
Het is gewoon 10x makkelijker dan die namen voluit
Tadde is ook een wereldwijd bekende afkorting, bij mensen die tennis volgenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Rafa is dan altijd nog een afkorting die wereldwijd bekend is. Maar om nou Tadde en Bokito enzo te gaan roepen
Zeg dan gewoon Malek en Serena
Klopt, ik volg geen vrouwentennis!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tadde is ook een wereldwijd bekende afkorting, bij mensen die tennis volgen
Ja, mijn idee.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:00 schreef rob1828 het volgende:
Vind het overigens vreemd dat Gasquet - Murray niet op Chatrier is... Is toch de wedstrijd van de dag
Wordt een "ruime samenvatting" door de NOS van gemaakt. Geen tv-baan.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:15 schreef luckass het volgende:
Is Haase nou wel of niet op een TV baan?
Zo ja, wel op de NOS neem ik aan.
Nee johquote:Op maandag 24 mei 2010 15:30 schreef rob1828 het volgende:
Jan Roelfs heeft het druk... van de ene naar de andere baan
Dacht dat dat bij Suzanne Lenglen niet zo was..quote:Op maandag 24 mei 2010 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee johAl die commentatorcabines zitten boven Philippe Chatrier en dan schakelen ze alleen de beelden in het commentaarhok om naar een andere baan. Vandaar dat je altijd het achtergrondgeluid van Philippe Chatrier hoort, ook al geven ze commentaar bij een andere baan.
Je jinxt keihard!quote:Op maandag 24 mei 2010 15:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voegele breakt, mag de set uit gaan serveren op *6-5
Ja, ik miste Tim al, dus ik denk, doe ik hetquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:41 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jongens, we gaan toch niet naar vrouwentennis kijken, als Gasquet - Murray bezig is?
Dat is het einde van de eerste set, Murray-Gasquet is net begonnenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:41 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jongens, we gaan toch niet naar vrouwentennis kijken als Gasquet - Murray bezig is?
Al is het matchpoint in een vrouwenpartij, dan kun je nog met een gerust hart overschakelen naar een mannenpartij, en in dit geval zeker naar Gasquet - Murray.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is het einde van de eerste set, Murray-Gasquet is net begonnen
Ik vind Roelfs prima om naar te luisteren anders ...quote:Op maandag 24 mei 2010 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Jan Roelfs is wat mij betreft de Job Cohen onder de tenniscommentatoren.
Ik vind het allemaal niet erg analytisch. Hij vertelt gewoon wat er gebeurt maar dat zie ik zelf ook wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vind Roelfs prima om naar te luisteren anders ...
Tja, na 2 games valt er nog vrij weinig te analyseren hequote:Op maandag 24 mei 2010 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet erg analytisch. Hij vertelt gewoon wat er gebeurt maar dat zie ik zelf ook wel.
De stem is prima, maar de man weet zo verrekte weinig van tennissen af. Ja de toppers, maar that's it. Een tenniscommentator onwaardig.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik vind Roelfs prima om naar te luisteren anders ...
Ik bedoel in het algemeen, niet deze twee games in het bijzonder.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, na 2 games valt er nog vrij weinig te analyseren he
Hij kan iets over de tactiek van de spelers vertellen bijvoorbeeld.quote:Bovendien, een analyse is imo zoals het bij voetbal gebeurt, momenten een paar keer terugkijken en daar dan dieper op ingaan. Hij kan ook niet veel anders dan vertellen wat er gebeurt. En mocht hij er toch wat dieper op ingaan, weet ik zeker dat driekwart van de NOS-kijkers dat kut vindt .....
Keuze van de NOS he ... die doen vrij weinig aan diepte, die behandelen alleen de top. Wat heeft het voor zin voor iemand als Jan Roelfs om alle challenger-uitslagen te weten als hij er toch geen reet aan heeft ....quote:Op maandag 24 mei 2010 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
De stem is prima, maar de man weet zo verrekte weinig van tennissen af. Ja de toppers, maar that's it. Een tenniscommentator onwaardig.
Hij kan misschien ook eens iets aan zijn uitspraak doen: "Voorhend".quote:Op maandag 24 mei 2010 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
De stem is prima, maar de man weet zo verrekte weinig van tennissen af. Ja de toppers, maar that's it. Een tenniscommentator onwaardig.
Is dat niet goed uitgesproken dan???quote:Op maandag 24 mei 2010 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij kan misschien ook eens iets aan zijn uitspraak doen: "Voorhend".
Ik hoef persoonlijk geen heel verhaal te horen tijdens het kijken van een match, dat soort informatie lees ik altijd wel in artikelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet erg analytisch. Hij vertelt gewoon wat er gebeurt maar dat zie ik zelf ook wel.
Hij heeft er altijd iets aan. Dat is het probleem. Als je tenniscommentator bent, hoor je gewoon niet alleen de top goed te kennen, maar ook vele andere spelers. Dat is je vak. Als stratenmaker kan het toch ook niet zo zijn dat je maar met één type steen weet te werken en met de anderen kan je niet omgaan. Oke, een ietwat gechargeerde opmerking, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Keuze van de NOS he ... die doen vrij weinig aan diepte, die behandelen alleen de top. Wat heeft het voor zin voor iemand als Jan Roelfs om alle challenger-uitslagen te weten als hij er toch geen reet aan heeft ....
Maar je hebt wel gelijk, dat wel
Ik gaf je ook gelijkquote:Op maandag 24 mei 2010 16:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft er altijd iets aan. Dat is het probleem. Als je tenniscommentator bent, hoor je gewoon niet alleen de top goed te kennen, maar ook vele andere spelers. Dat is je vak. Als stratenmaker kan het toch ook niet zo zijn dat je maar met één type steen weet te werken en met de anderen kan je niet omgaan. Oke, een ietwat gechargeerde opmerking, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.
Jij niet, ik wel. Wat hij vertelt, vind ik nuttig als ik naar de radio luister.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik hoef persoonlijk geen heel verhaal te horen tijdens het kijken van een match, dat soort informatie lees ik altijd wel in artikelen.
Dat heb ik bij mezelf alleen met tennis en wielrennenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik gaf je ook gelijk. Ik vind het gebrek aan kennis bij Roelfs alleen niet echt storend of zo ...
Wel zie ik liever mezelf daar zitten, maar dat hebben de meeste andere mensen bij het voetbal geloof ik
Inderdaad zat ook al te kijken, beetje raarquote:Op maandag 24 mei 2010 16:13 schreef EdNoolk het volgende:
Wat is er mis met court 16? Staat al 10 minuten op 1-1 40/30 in 3e set.
Il pleut.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:13 schreef EdNoolk het volgende:
Wat is er mis met court 16? Staat al 10 minuten op 1-1 40/30 in 3e set.
Nee, het is met een f. Hij zegt ook vouten. Doen nieuwslezers ook vaak. Fijn als de publieke omroep zo het goede voorbeeld geeft. En iedereen praat het na.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Is dat niet goed uitgesproken dan???
Grapje? Ik zie schaduwen op de baan bij Murray-Gasquet.quote:
Nee lijkt me heel serieus hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Grapje? Ik zie schaduwen op de baan bij Murray-Gasquet.
Slechte grap, en kan geen PI plaatsen omdat ik vanaf mijn telefoon post.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Grapje? Ik zie schaduwen op de baan bij Murray-Gasquet.
Mayer heeft opgegeven, Kindlmann is lucky loserquote:Op maandag 24 mei 2010 16:19 schreef EdNoolk het volgende:
Nos live zegt: Florian Mayer (Dui) - Gael Monfils (Fra/13)
Tv zegt Kindlmann - Monfils
Mayer heeft zich teruggetrokken, Kindlmann is LL.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:19 schreef EdNoolk het volgende:
Nos live zegt: Florian Mayer (Dui) - Gael Monfils (Fra/13)
Tv zegt Kindlmann - Monfils
quote:
Gasquet vind ik zelfs vrij duidelijk de betere. Dus hop, 1e setjequote:Op maandag 24 mei 2010 16:30 schreef Mansjester het volgende:
Mooi punt Murray. Sowieso vind ik het een mooie wedstrijdVindt Gasguet op dit moment de betere
Maar met een mindere laatste bal.quote:
"volgende"? Is dat ook een Jan Roelfs-uitspraak?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
Murray-Gasquet trowuens ook op Eurosport, voor wie het volgende op Nederland 1 en dat niet weet.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
"volgende"? Is dat ook een Jan Roelfs-uitspraak?
Zie jouw post, dan begrijp je het wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Hoop dat Gasquet deze game wint.
Nee, alleen als je het met een f zou hebben geschreven, dan wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zie jouw post, dan begrijp je het wel.
lees dit eens: voor wie het volgende op Nederland 1 en dat niet weet.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, alleen als je het met een f zou hebben geschreven, dan wel.
Mooie rally. Zou dit een vijfsetter worden? Zie het wel gebeuren.
Dat heet autocorrectie.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:54 schreef rob1828 het volgende:
[..]
lees dit eens: voor wie het volgende op Nederland 1 en dat niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |