Komt helaas niet meer zo goed uit, vandaar in de verkoop. Ik heb er 17,- p/st voor betaald, dit is ook de vraagprijs

Twee (2e rang, dus uitstekende plaatsen) kaarten voor onderstaande Kleine Komedie voorstelling vrijdag 28/5 20:15:
Haar status was wereldster. Haar leven geheimzinnig. Haar einde dramatisch. Dusty Springfield. De zangeres van Son of a preacher man. Van What have I done to deserve this. Van talloze evergreens. Tot het bittere eind. In You don't have to say you love me zit Dusty met broer Tom en manager Vicki in een Amsterdamse hotelkamer. Het einde van haar leven nadert. Hoogste tijd om openstaande rekeningen te vereffenen, te praten over de kunst van het leven, en nog één keer haar hits te zingen. Vanuit het diepst van haar wezen. Audrey Bolder (bekend van Bolder & Plante, en van o.a. de Parade) kwam met het idee, en kruipt overtuigend in de huid van Dusty. Janke Dekker (bekend van tv en talloze musicals) en Casper Gimbrère (van o.a. Gooische Vrouwen en Toneelgroep De Appel) zijn haar tegenspelers. Dik tien jaar na haar dood komt Dusty bij ons weer tot leven. What have we done to deserve this?
Zie ook:
http://www.dekleinekomedi(...)_To_Say_You_Love_Me/Ophalen in Utrecht/verzenden geen probleem.