Ja ik vind dat ik op dit soort momenten terecht met kanker mag schelden, want dat zijn ze gewoonquote:Op maandag 24 mei 2010 11:58 schreef Rabieluh het volgende:
Kinderen die schreeuwen om het schreeuwen, die ken ik.
Vorige buurt waar ik woonde was zo'n gangsterbuurt, ik vond het wel relaxed, shop lekker dichtbij zeg maarquote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef vnomeen het volgende:
TS wees blij dat je niet in een teringbuurt woont, want daar woon ik namelijk.. Dat is echt geen pretje kan ik je vertellen..
Ga echt studeren en pak een beter papiertje mee, hoef je ook niet meer in een tokkie buurt met andere MBOers te slapen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ik op dit soort momenten terecht met kanker mag schelden, want dat zijn ze gewoon
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet in een kolenmijn werk mag ik niet klagen
En wat is volgens jou écht studeren (in Nederland he!)quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ga echt studeren en pak een beter papiertje mee, hoef je ook niet meer in een tokkie buurt met andere MBOers te slapen.
TS = triest geval.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vorige buurt waar ik woonde was zo'n gangsterbuurt, ik vond het wel relaxed, shop lekker dichtbij zeg maar
En je moet niet met je gezin in zulke buurten wonen nee
Een Tokkiebuurt met landgoederen?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:56 schreef Skonk het volgende:
- Wakker door random apparaten die hele dag door geluid blijven maken (zoals vandaag, iemand is al 3 uur bezig met een grasmaaier)
Misschien als je zegt dat je kanker van die buurt krijgt?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Skonk het volgende:
[..]
Denk je dat de dokter hier een briefje voor geeft?
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef vnomeen het volgende:
TS wees blij dat je niet in een teringbuurt woont, want daar woon ik namelijk.. En toch woon ik er prima en heb ik weinig te klagen kan ik je vertellen..
Waar klaag ik over drugsgebruikers?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:03 schreef Pakspul het volgende:
TS zit op MBO en klaagt over drugsgebruikers? Neppert, echte MBO-ers horen niet te klagen over drugs maar het te verheerlijken.
Welk lijstje?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik schrijf jouw naam even op mijn lijstje
Respect.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
De buurt waar ik vandaan kom kan er ook wat van, al is die er aardig op vooruit gegaan. Zo'n kind als die rechter op 't plaatje, daarvan zul je er best wat van aantreffen, dik goor en lomp en iedereen smerig aan kijken. Ook roken vanaf z'n 12e (eerste keer dat ik dat zeg, wutfuk). Ook veel newkids-achtige mensen te spotten daar in de hoek van Breda waar ik zit.
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:56 schreef Skonk het volgende:
Oh, en komt er nog bij dat er heel vaak 's nachts hier gangsters zitten op de speelplaats jonko te roken, en niemand heeft er last van, en toch is jonko roken slecht.
Alsof ik in dit soort buurten wil wonenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef n_uniet het volgende:
Wen er nou maar aan met je MBO kan je de rest van je leven in die buurt blijven wonen
quote:
http://www.newscientist.c(...)th-in-the-brain.htmlquote:Op maandag 24 mei 2010 12:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
WEDNESDAY, April 1 (HealthDay News) -- New research out of Spain suggests that THC -- the active ingredient in marijuana -- appears to prompt the death of brain cancer cells.
http://health.usnews.com/(...)ls-brain-cancer.html
Goed idee, hèquote:Op maandag 24 mei 2010 12:08 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja die moet ik nu binnenkort maar eens gaan halen dan
Ja je hebt dus nooit meer een keuze je kan er enkel nog op achteruit gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:05 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alsof ik in dit soort buurten wil wonen
En dit is een 'blanke buurt'
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:10 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ja je hebt dus nooit meer een keus je kan er enkel nog op achteruit gaan.
TS zijn leven is gedoemd te mislukken.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:10 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Ja je hebt dus nooit meer een keus je kan er enkel nog op achteruit gaan.
Nooit gezegtquote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Torrio het volgende:
TS, als je zo'n hekel hebt aan die jonko rokers, stop er dan mee.
Dat filmpjequote:Op maandag 24 mei 2010 12:10 schreef Rabieluh het volgende:
Mijn ballen...
Even tussendoor, deze heeft tenminste een reden om te schreeuwen.
APquote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
TS zijn leven is gedoemd te mislukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |