Ik vind die wijsvinger werkelijk briljant!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef vamperotica het volgende:
gefreubel ( met supermislukte marblethingy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakjesquote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Lindytje het volgende:
En raad eens wie er thuis waren..... de overburen!!!!!![]()
Doosje!!
[ afbeelding ]
Met daarin:
[ afbeelding ]
vlnr: An affair to remember, Bare if you dare, Coconut Kiss, Up all Night, Aqua Baby, Lavender Lingo en Touch of Glamour (laatste is voor)
denk niet dat daar lakjes in kunnen staan. is denk meer voor tips en poedertjes.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:17 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wow, dat is behoorlijk goedkoop! Passen lakjes daar rechtopstaand in?
Da's wel verrekte hendig!! dat zou me weer twee laatjes in mijn helmer schelen... Hmmm....quote:Op maandag 24 mei 2010 17:26 schreef majtje het volgende:
[..]
denk niet dat daar lakjes in kunnen staan. is denk meer voor tips en poedertjes.
sorry hoor maar waarom homo's om dat de Douglas dicht is?laat die dames toch ook lekker genieten van een vrije dag. En waarom iemand gelijk een doos is als ze iets niet weet is me ook een raadsel.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
Wou ik een keeer lak kopen in de winkel. Is de douglas dicht. Homo's. En bij de mooi wist die doos niet wanneer de nieuwe OPIlakken kwamen, en het opzoeken wou ze ook niet.
Maar heb wel nog 7 lakken besteld
Jeumig, neem het niet zo serieus op zeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 17:35 schreef bernies het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom homo's om dat de Douglas dicht is?laat die dames toch ook lekker genieten van een vrije dag. En waarom iemand gelijk een doos is als ze iets niet weet is me ook een raadsel.
Je zult mij nu wel een muts vinden.....
On topic; wat een creatieve nagels komen er toch voorbij! Die asperges!! Pauwen veren!! En wat wordt er veel besteld, veel plezier allemaal met jullie nieuwste schatjes!
het komt zo respectloos van je over. Maar heel erg eens over de klantonvriendelijkheid van sommige dames (en heren) in winkels. Ook al zouden ze daar de kleuren hebben die ik wil dan koop ik ze lekker niet, en als ze vraagt waarom dan zal ik dat nog zeggen ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jeumig, neem het niet zo serieus op zeg.![]()
En je bent geen doos als je iets niet weet, je bent gewoon niet klantvriendelijk als je in een hoek van de winkel staat met je armen over elkaar en niet eens de moeite wilt nemen iets op te zoeken voor een klant, waarvoor je in de winkel staat.
Da's helaas wel een erg klein bakje, Box size : 16.5cm x 15.5cm x 13cm. Wat Guess al zei, je hebt denk ik meer aan een helmer ofzoquote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm... misschien is dit ook wel wat....
http://cgi.ebay.com/NAIL-ART-Craft-MAKEUP-MULTI-Utility-BOX-Case-C037-/260580716899?cmd=ViewItem&pt=FR_CP_Beaute_Manucure_pedicure&hash=item3cabd23163
Ik weet niet, ik denk dat ik ze misschien wel in de winkel ga kopen. Voor 2 lakken een bestelling ergens plaatsen is niet te doen. En ze zijn nergens meer te krijgen via het internet.quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 17:44 schreef bernies het volgende:
[..]
het komt zo respectloos van je over. Maar heel erg eens over de klantonvriendelijkheid van sommige dames (en heren) in winkels. Ook al zouden ze daar de kleuren hebben die ik wil dan koop ik ze lekker niet, en als ze vraagt waarom dan zal ik dat nog zeggen ook.
Ik ben het wel eens met Bernies, wilde er in eerste instantie niks over zeggen want dat zou de sfeer weer verzieken maar ik vind het nogal raar om meteen te gaan schelden. Komt op mij zeer kinderlijk en asociaal over. Maar goed - zal het wel niet zo serieus moeten opnemen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jeumig, neem het niet zo serieus op zeg.![]()
En je bent geen doos als je iets niet weet, je bent gewoon niet klantvriendelijk als je in een hoek van de winkel staat met je armen over elkaar en niet eens de moeite wilt nemen iets op te zoeken voor een klant, waarvoor je in de winkel staat.
Even voor iedereen, het blijft een forum, en niet alles wat ik post meen ik serieus enzoquote:Op maandag 24 mei 2010 @ 17:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Bernies, wilde er in eerste instantie niks over zeggen want dat zou de sfeer weer verzieken maar ik vind het nogal raar om meteen te gaan schelden. Komt op mij zeer kinderlijk en asociaal over. Maar goed - zal het wel niet zo serieus moeten opnemen.
Oh als het je overkomt is dat heel vervelend maar ik vind het nogal raar om een opgehangen knuffelpoes te vergelijken met iemand uitschelden voor homo omdat de winkel dicht zit.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Even voor iedereen, het blijft een forum, en niet alles wat ik post meen ik serieus enzoDan overdrijf je nou eenmaal. Jammer dat mensen daar dan zo geraakt op reageren, want dat is helemaal niet mijn intentie, als we hier allemaal heel serieus moeten gaan reageren, is er ook geen hol meer aan. Kan ook zeggen dat ik die opgehangen poes in het swapdoostopic nogal respectloos vind omdat dat helemaal niet grappig is als zoiets je overkomt, maar dat roept ook niemand.
Ik denk dat het qua ernst op hetzelfde neerkomt, het slaat nergens op om er zo'n ophef omheen te makenquote:Op maandag 24 mei 2010 @ 17:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh als het je overkomt is dat heel vervelend maar ik vind het nogal raar om een opgehangen knuffelpoes te vergelijken met iemand uitschelden voor homo omdat de winkel dicht zit.
Ga nou van een mug geen olifant maken johquote:Op maandag 24 mei 2010 17:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh als het je overkomt is dat heel vervelend maar ik vind het nogal raar om een opgehangen knuffelpoes te vergelijken met iemand uitschelden voor homo omdat de winkel dicht zit.
www.chinaglaze.comquote:Op maandag 24 mei 2010 17:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weet iemand een site waar de collecties van china glaze opstaan?
Ik denk dat je gewoon af en toe even je mond moet spoelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua ernst op hetzelfde neerkomt, het slaat nergens op om er zo'n ophef omheen te maken
Ik zat ook te denken aan de CG-site, maar dacht dat daar niet alles opstond, alleen de nieuwste.quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
www.chinaglaze.com
www.chinaglazediva.com
Pardon?quote:Op maandag 24 mei 2010 @ 17:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon af en toe even je mond moet spoelen.
Bij de archives staat alles tot 2005quote:Op maandag 24 mei 2010 17:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan de CG-site, maar dacht dat daar niet alles opstond, alleen de nieuwste.Misschien toch even moeten kijken.
Ja, ging kijken toen je het plaatste, en toen zag ik het ookquote:Op maandag 24 mei 2010 @ 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij de archives staat alles tot 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |