sparkling nails reageert al vanaf vrijdag helemaal nergens op, wordt er een beetje chagerijnig van. Iedereen heeft goede ervaring met haar, maar bij mij gaat het steeds mis om de 1 of andere reden. Pakketjes werden hiervoor goed verstuurd, maar heb 17 flesjes gekocht en er komt maar geen totaal bedrag en ook geen antwoord op mijn vragenquote:Op maandag 24 mei 2010 12:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zoya lakjes![]()
heb er zelf nog geen 1, wel een giga verlanglijst en ik denk dat ik mezelf vanavond eens ga verwennen en een bestelling ga doen![]()
Nog even kijken bij welke Ebay verkoper, maar gaat iig topnailshop, sparkling nails, ttluvpolish of nail etc worden.
Iemand nog andere suggesties?
sparklingnails heeft het enórm druk, ze ziet het even niet zo meer zitten volgens mijquote:Op maandag 24 mei 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
sparkling nails reageert al vanaf vrijdag helemaal nergens op, wordt er een beetje chagerijnig van. Iedereen heeft goede ervaring met haar, maar bij mij gaat het steeds mis om de 1 of andere reden. Pakketjes werden hiervoor goed verstuurd, maar heb 17 flesjes gekocht en er komt maar geen totaal bedrag en ook geen antwoord op mijn vragen
Welkom!!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Ik lurk al mee vanaf het 50ste topic maar had geen account dus die heb ik vandaag maar aangemaakt! Dit is mijn allereerste post en waar kan ik dat nou beter doen dan hier?Zal meteen mijn nieuwste aanwinst laten zien
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Hij moet iets van een holo hebben maar het is maar heel zwakjes
Ik dacht het al te herkennen als kattenpraat ja, die van mij hebben er ook een handje vanquote:Op maandag 24 mei 2010 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry, de kittens stoeien altijd op mijn laptop![]()
Geen idee hoe ze mijn bericht dubbel hebben gemaakt etc, ik was even ontbijt aan het maken
Snap dat wel, maar dit had ik dus 6 weken geleden ook al bij haar. Toen gooide ze het erop dat ik niet het juiste email adres zou gebruiken en dat ze normaal binnen 24 uur antwoordt op mail. Uiteindelijk kreeg ik toen korting omdat er dus het 1 en ander fout liep. Dus dat is keurig. Maar ja, met de bestelling die er nu loopt, wil ik gewoon wel 100% zekerheid dat alles goed gaat.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sparklingnails heeft het enórm druk, ze ziet het even niet zo meer zitten volgens mij
ze loopt iig erg achter met haar administratie, even geduld nog denk ik...
Wat ben jij goed! Heeel mooi gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Nune het volgende:
Nou hé, ik mag eindelijk mijn pauw mani laten zien!
[ afbeelding ]
Leuke lakkiesquote:Op maandag 24 mei 2010 12:54 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net gefaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoya Gigi
[ afbeelding ]
Zoya Lexi
[ afbeelding ]
Zoya Raine
Welkomquote:Op maandag 24 mei 2010 13:02 schreef PeachOfMind het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Ik lurk al mee vanaf het 50ste topic maar had geen account dus die heb ik vandaag maar aangemaakt! Dit is mijn allereerste post en waar kan ik dat nou beter doen dan hier?Zal meteen mijn nieuwste aanwinst laten zien
H&M Cha cha.
[ afbeelding ]
In de schaduw
[ afbeelding ]
In de zon
Hij moet iets van een holo hebben maar het is maar heel zwakjes
Holoquote:
Zijn ze niet overgestapt van Manolo's naar Louboutins? Dan zou ik een Louboutins mani doenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat ben jij goed! Heeel mooi gedaan
[..]
Leuke lakkiesVooral Raine vind ik mooi
[..]
WelkomIk vind het wel een mooie kleur, zag hem voor 2.95 op de website staan geloof ik, dat maakt em nóg mooier
![]()
[..]
Holo![]()
Hebben jullie ideetjes voor Sex and the City nagels? Wij gaan met 5 vriendinnen naar de premiere, compleet met uiteten, cocktailbar en ontvangst met hapjes en drankjes dus ja, er moet iets op die nagels![]()
Ik dacht zelf aan kleine cocktailglaasjes maar hoop dat jullie nog iets anders weten
Pumps op mn nagelsquote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn ze niet overgestapt van Manolo's naar Louboutins? Dan zou ik een Louboutins mani doen.
er is een plate met een pump erop.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pumps op mn nagelsEven zien hoe ik dat zou kunnen maken haha
heb ik nietquote:
Echt?? die heb ik niet! Wel strikjesquote:
op www.rishma.nl onder nail art, stamping nail art, laatste bladzijdequote:Op maandag 24 mei 2010 13:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
heb ik niet
[..]
Echt?? die heb ik niet! Wel strikjesen met een beetje mazzel net op tijd Hello Kitty met nagellak in haar handjes
Je hoeft je helemaaaaaaal niet te verontschuldigen, doe niet zo mal! Was gewoon een misverstandje.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Heb net ff teruggelezen over die moodpolishes, ik hoop niet dat er mensen boos op me zijn omdat ik verkeerde verwachtingen heb gewekt... Maar er worden hier altijd meteen dertig bestellingen doorgeroepen en dat trek ik nu gewoon ff nietIk bestel voorlopig ff niet meer want ik heb nog zoooveel untrieds staan, en ik heb moeilijke nagels op het moment, en en en ik heb het gevoel dat ik mezelf moet verontschuldigen terwijl het wss gewoon bullshit is
Dus. Sorry
Zoiets inderdaad:quote:Op maandag 24 mei 2010 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik geloof dat de eerste $5,65 kost en dan elk volgend potje $2 erbij..
Dus ik heb net 8 lakjes besteldquote:Shipping & handling for one bottle is $5.99, two bottles is $7.99, three bottles is $10.99, four bottles is $11.99, five bottles is $12.99, six bottles is $14.99, seven bottles is $15.99, eight bottles is $17.99, nine bottles is $18.99, ten bottles is $20.99, eleven bottles is $22.99, and twelve bottles is $23.99. If you need a quote for more please let me know.
Doe eens even niet zo gekquote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Heb net ff teruggelezen over die moodpolishes, ik hoop niet dat er mensen boos op me zijn omdat ik verkeerde verwachtingen heb gewekt... Maar er worden hier altijd meteen dertig bestellingen doorgeroepen en dat trek ik nu gewoon ff nietIk bestel voorlopig ff niet meer want ik heb nog zoooveel untrieds staan, en ik heb moeilijke nagels op het moment, en en en ik heb het gevoel dat ik mezelf moet verontschuldigen terwijl het wss gewoon bullshit is
Dus. Sorry
Vampy colors zijn mooiquote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo gek![]()
je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen!
Ik ga zo voor een bank kijken, hopen dat het wat gaat worden want ben ondertussen al 2 weken aan het zoeken:P
Ik kan niet wennen aan mijn korte nageltjeshet voelt raar, vies en leeg en als ik naar mijn handen kijk zie ik alleen maar stompjes
![]()
Ga er vanaaf maar een mooi kleurtje op lakken, iemand tips voor een mooie kleur op korte nageltjes??
ooh wat leuk! we gaan alleen woensdag al, dus dat is wel heeel optimistischquote:Op maandag 24 mei 2010 14:26 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
op www.rishma.nl onder nail art, stamping nail art, laatste bladzijde
plate m9, kost 1,99 excl btw en verzenden, maar kan per post
Joh helemaal niet! No worries!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dus. Sorry
Wat gaaaaaaaf!!!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:11 schreef Nune het volgende:
Nou hé, ik mag eindelijk mijn pauw mani laten zien!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb een giveaway gewonnen van een blog, helaas geen nagellak maar mag wel een hele mooie jurk uit zoeken van een site
die heb ik van de week 1 gezien... op marktplaats geloof ik...quote:Op maandag 24 mei 2010 15:01 schreef Mirjam het volgende:
dames, weten jullie hoe die koffers heten die nagelstylistes vaak hebben?
die doe je dan open, en dan heb je allemaal vakken, beetje zoals een viskoffer zeg maar
ik wil zoiets voor m'n acrylspullen, ik kan dat gewoon nergens kwijt, maar waar haal ik zo', ding en hoe heet het
T is idd bullshit! Je hoeft je heulemaal nie te verontschuldigen!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dus. Sorry
zoiets idd jaquote:Op maandag 24 mei 2010 15:19 schreef vamperotica het volgende:
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/beautycases/349603629-nagelkoffer-met-arm-en-gelspullen.html?return=eJwtilEKgzAQBe8i6GdMFClEQlHoQYLGGhLNkl1paendu9L%2Bzcx7Viv99lr2qFV30QU6m6e1X4lA13VI4Hax2RwIorWEYo%2F17yJgheszGlXNaCiV7aDKdozE8PLAiMuM%2FwpnlQwbD8N%2BbC77iTU8TrV3F0NaFpc5JfTcmgrgMLKChDSl2ZlOKnUbi%2F7zBeNsOKo%3D&df=1&fta=eNotjUuOwyAQRO%2FSC6%2FBxg5u5E2kbOcKFuGTQcEGGZxYE%2BXugWh2r9RdrySe8JWQI%2Bybnx%2FSJxAl9giHn2ij05QDUuEz%2FrkoktWppJiRiCXiui9mc0rcn7jKm%2FH3YK3ZREgO2ybGfSJNDCmroM3UE0ov5ypnCLF8g3BFlbBDcPq7ysqFMj3wU6sPytTYdpZXsIOytsCo2JVXYF2vFa8dWuo5RKnT7M16y79VS8phRFjkMdelItffqRZBPkH8%2FOMDhESCr%2Ff7AxFWUe8%3D&fta_ind=1&fs=1&thumb_click=1#photoGallery
Zoiets?
Doe niet zo raar, mens!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dus. Sorry
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:49 schreef vamperotica het volgende:
En ik ben ook zwaar op zoek naar een nieuw koffertje
[ afbeelding ]
Niet verontschuldigen, niks aan de hand!! Die moods komen nog wel, als ik dan nog met je mee mag bestellenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dus. Sorry
moooooooi!!!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Lindytje het volgende:
En raad eens wie er thuis waren..... de overburen!!!!!![]()
Doosje!!
[ afbeelding ]
Met daarin:
[ afbeelding ]
vlnr: An affair to remember, Bare if you dare, Coconut Kiss, Up all Night, Aqua Baby, Lavender Lingo en Touch of Glamour (laatste is voor)
HAWT! Bare if you dare lijkt me een heel mooi kleurtje!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Lindytje het volgende:
Doosje!!
[ afbeelding ]
Met daarin:
[ afbeelding ]
vlnr: An affair to remember, Bare if you dare, Coconut Kiss, Up all Night, Aqua Baby, Lavender Lingo en Touch of Glamour (laatste is voor)
Wow, dat is behoorlijk goedkoop! Passen lakjes daar rechtopstaand in?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:13 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm... misschien is dit ook wel wat....
http://cgi.ebay.com/NAIL-ART-Craft-MAKEUP-MULTI-Utility-BOX-Case-C037-/260580716899?cmd=ViewItem&pt=FR_CP_Beaute_Manucure_pedicure&hash=item3cabd23163
Ik vind die wijsvinger werkelijk briljant!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:41 schreef vamperotica het volgende:
gefreubel ( met supermislukte marblethingy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakjesquote:Op maandag 24 mei 2010 17:06 schreef Lindytje het volgende:
Doosje!!
[ afbeelding ]
Met daarin:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |