quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:
![]()
Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën.![]()
Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.
![]()
Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar![]()
Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whaaaaa Maes, wat leuk!![]()
gefeliciteerd
Ik heb al even gekeken en er staat wel iets bij wat ik mooi vind. Ik ga snel eens een afspraak makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
waar woon je
de link die ik hierboven ergens plaatste, van de winkel waar ik hem vandaan heb, heeft ook voor 'oudere' (sorry) bruiden hele geschikte jurken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:
![]()
Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën.![]()
Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.
![]()
Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar![]()
Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?
Trouwende 40-plussersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:
Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Trouwende 40-plussers![]()
Gefeliciteerd!
Ik mocht hem echt maar 1 minuut om, toen moest ie weer terug in het doosje.quote:
He wat flauw! Anders doe je hem om als ik je jurk kom bekijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik mocht hem echt maar 1 minuut om, toen moest ie weer terug in het doosje.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Kekaa het volgende:
Trouwlingerie... eerst morgen maar eens kijken bij het passen of het niet boven de jurk uitkomt. Zo niet, dan pas aanschaffen en er verder bijpassende dingen bij zoeken.
Verder is de liturgie klaar, huwelijkskaars besteld.
Ben bezig met bedankjes (en belleblaas, getuigenkadootjes, enveloppendoos)... zodra ik weet of het op tijd geleverd kan worden dan bestel ik.
En dan.... nog maar een paar kleine dingen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef MissBliss het volgende:
He wat flauw! Anders doe je hem om als ik je jurk kom bekijkendan blijven de mannen maar beneden
Was ook wel mijn idee zoiets. Net zoals dat ik hoogstwaarschijnlijk oorbellen van de hema draag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb dan ook alleen een paar slipjes gekocht van 6 euro per stuken dan kijken welke het lekkerst zit, al is die roze echt PRECIES de kleur die ook in mn jurk zit....
![]()
op het moment ben ik mn schoenen aan het inlopen, draag ze nu alweer een paar uur, en het lijkt alsof de bandjes minder gaan knellen, lijkt
Hihiquote:
Klinkt nog beter dan de 'bruidslingerie' die ik moet dragen. Een huidkleurig slipje...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb dan ook alleen een paar slipjes gekocht van 6 euro per stuken dan kijken welke het lekkerst zit, al is die roze echt PRECIES de kleur die ook in mn jurk zit....
![]()
op het moment ben ik mn schoenen aan het inlopen, draag ze nu alweer een paar uur, en het lijkt alsof de bandjes minder gaan knellen, lijkt
Charming.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook geen BH onder mn jurk aan, en mijn benen zijn nog steeds te vadsig om niet tegen elkaar te schurendus komt er ook nog 's een wielrenbroekje ofzo overheen
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |