Ik zal volgende week ook even over de BABS bellen, kon 3 weken van tevoren...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nog maar een paar weken.. binnenkort toch maar naar de BABS informeren, want hebben nog niets gehoord.
Ook nog niet van iedereen een bevestiging gehad.... duurde dat bij jullie ook zo lang??

Schijnt wel vaker zo te zijn dat 't redelijk kort op de trouwerij is dat de BABS contact opneemt
 Schijnt wel vaker zo te zijn dat 't redelijk kort op de trouwerij is dat de BABS contact opneemt  

vanavond trouwjurk ophalen
 vanavond trouwjurk ophalen 
 . Daar hebben we in de restaurantweek zo heerlijk gegeten, en dit is wel een mooie gelegenheid om 't weer eens te doen, als meneer en mevrouw <achternaam Mr.Mo>
 . Daar hebben we in de restaurantweek zo heerlijk gegeten, en dit is wel een mooie gelegenheid om 't weer eens te doen, als meneer en mevrouw <achternaam Mr.Mo> 
 nom!
 nom! 

super veel plezier alvast avotar!
 super veel plezier alvast avotar! 
 inderdaad een geweldige dag hebben jullie uitgekozen
 inderdaad een geweldige dag hebben jullie uitgekozen 
 en hij past perfect! Helemaal goed
 en hij past perfect! Helemaal goed  nog 7 weekjes en dan mag ik hem eindelijk aan Mr.Mo laten zien, en dan ben ik Mevr. Mr.Mo
 nog 7 weekjes en dan mag ik hem eindelijk aan Mr.Mo laten zien, en dan ben ik Mevr. Mr.Mo  

alvast een super mooie dag toegewenst en geniet ervan
 alvast een super mooie dag toegewenst en geniet ervan

Morgen maar eens bellen of we dan gewoon overal toegang tot krijgen
  Morgen maar eens bellen of we dan gewoon overal toegang tot krijgen   

inlopen is begonnen.. ik hoop dat ze nog soepeler worden
 inlopen is begonnen.. ik hoop dat ze nog soepeler worden  

dus vond het wel een goede om daar voortaan mn sandaaltjes in te lopen, en da's maar goed ook...
 dus vond het wel een goede om daar voortaan mn sandaaltjes in te lopen, en da's maar goed ook...

Lishe ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef Lishe het volgende:
Hiiiiii, mn jurk hangt boven! Nog 2 nachtjes!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |