Als ie kanker heeft, lost dat probleem zich vanzelf op!quote:Op maandag 24 mei 2010 02:12 schreef bijdehand het volgende:
ik ben bedrogen door het meisje waar ik smoorverliefd op ben en een vriend die daar vanaf wist. weet nu ff niet wat ik met mezelf aan moet![]()
klacht:kankervriend zoent met meisje waar ik al tijden verliefd op ben
Gelukkig is het in tegenstelling tot AIDS niet besmettelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:19 schreef Purevil het volgende:
Troost je. Ik heb een kankervriend die het meisje waar ik smoorverliefd op ben/was heeft liggen neuken.
ik heb een kankervriend die mijn moeder heeft liggen neuken terwijl ik verliefd ben op mijn moeder en tegelijkertijd met mijn vader aardbeien van mijn zojuist geplante komkommerplanten aan het plukken wasquote:Op maandag 24 mei 2010 02:19 schreef Purevil het volgende:
Troost je. Ik heb een kankervriend die het meisje waar ik smoorverliefd op ben/was heeft liggen neuken.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op maandag 24 mei 2010 02:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
ik heb een kankervriend die mijn moeder heeft liggen neuken terwijl ik verliefd ben op mijn moeder en tegelijkertijd met mijn vader aardbeien van mijn zojuist geplante komkommerplanten aan het plukken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |