Voorspelbaar +1.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, stel je voor, allemaal Zuurkolen op de wereld.
borsten zijn sowieso mooiquote:
Bij geschiedenis kom ik sowieso nooit hoger dan een 6je maar toch.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook een 3 halen voor bepaalde vakken, maar toch had ik liever een 7.
Economie is kut.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij geschiedenis kom ik sowieso nooit hoger dan een 6je maar toch.
Ja die vakken heb ik nu deze week! 2,9 voor frans en engels. 3.7 voor economie en 3,6 voor duits.
maar ik hoop eigenlijk voor al die vakken een 8je te staan. Mag bij de talen sowieso woordenboeken gebruiken dus ik hoop dat dat lukt.
Economie wordt wat moeilijker om daar n 8 voor te halen..
Ja nogal!quote:
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup Bquote:
Mijn wiskunde leraar was altijd geniaal. Als je het goeie antwoord hebt, ook al is de berekening fout, krijg je nog punten.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja nogal!
Ik heb altijd doorrekenfouten en dat kost ook altijd punten.
Onzin.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup B
Na jouw examens en wanneer mijn werk eens denkt dat ik ook wel vrije tijd kan gebruiken.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
HJJJJ wanneer gaan we meeeeeten? Ik heb je gemistttttt
geef een voorbeeldquote:
Waarom? Niet alle borsten zijn mooi. Dat heeft geen reet te maken met hoe oud je bent, maar met hoe groot ze zijn, welke vorm ze hebben, welke kant ze opvallen, noem maar op. Heel erg veel factoren.quote:
Dat is wel heel tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn wiskunde leraar was altijd geniaal. Als je het goeie antwoord hebt, ook al is de berekening fout, krijg je nog punten.
Nooortjeeeeeequote:
Nou, dan heb je de mijne nog niet gezien!!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup B
Oja.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Na jouw examens en wanneer mijn werk eens denkt dat ik ook wel vrije tijd kan gebruiken.
nee, kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou, dan heb je de mijne nog niet gezien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |