Ze hebben d'r vast een pilsje op gedronkenquote:Jansen en Twente zijn het eens
FC Twente en Theo Janssen hebben overeenstemming bereikt over verlenging van het contract. Het huidige contract liep nog door tot 2012, het nieuwe contract verbindt Theo Janssen tot 2014 aan FC Twente. “Ik ben blij dat het contract is verlengd,” aldus de middenvelder.
Sinds het seizoen 2008/2009 komt Theo Janssen uit voor FC Twente. In de twee seizoenen speelde hij tot dusver 56 competitiewedstrijden, waarin hij vijf treffers voor zijn rekening nam. In Europees verband speelde hij reeds 18 wedstrijden en in de nationale beker kwam hij tot acht duels.
Theo Janssen: “Ik heb het bij FC Twente goed naar mijn zin en heb vertrouwen in de club. Ik denk dat de prestaties van de laatste seizoenen wel aangeven dat de club goed bezig is. Ik ben dan ook erg blij dat het contract is verlengd en kijk uit naar komend seizoen.”
Voorzitter Joop Munsterman: “We zijn als club verheugd dat we Theo Janssen langer aan ons hebben kunnen binden. Van beide kanten is er vertrouwen in elkaar en dat heeft zich vertaald in een langer contract.”
Gister nix van gehoord of gezienquote:Boschker heeft geen last meer van zijn hoofd
AMSTERDAM - Sander Boschker heeft geen ernstige schade overgehouden aan het incident dinsdag op de training. De derde doelman van Oranje kreeg op het sportcomplex van de Wits University in Johannesburg een bal van Wesley Sneijder op zijn hoofd.
"Ik heb er geen last meer van", zegt de keeper van FC Twente een dag later tegen NUsport. Boschker bleef na het ongelukkige voorval minutenlang bewegingsloos op het gras liggen.
Het is niet bekend of de sluitpost vandaag mee kan doen met de training van Oranje in Zuid-Afrika. Hij zit hoogstwaarschijnlijk donderdag wel op de bank tijdens de laatste groepswedstrijd tegen Kameroen.
quote:Twente boekt grootste zege in 21e eeuw
FC Twente heeft zaterdagmiddag een ruime overwinning geboekt op de Hengelose Selectie. Het oefenduel eindigde in 0-17. Marc Janko, Emir Bajrami en Vagif Javadov maakten hun eerste minuten in het tricot van de Enschedeërs en waren goed voor enkele fraaie combinaties in de voorhoede.
In de rust stond de ploeg van Michel Preud'homme met 0-7 voor door doelpunten van Janko (3), Douglas (2), Javadov en Thilo Leugers. Pas na ruim een uur spelen besloot Preud'homme massaal te gaan wisselen. Toen hadden Bajrami (2) en opnieuw Janko, uit een strafschop, voor een 0-10 tussenstand gezorgd.
De verse krachten van FC Twente wisten tegen de Hengelose formatie uit te lopen naar een grote zege. Jules Reimerink scoorde op aangeven van Mitch Stockentree. Flamur Kastrati en Petteri Pennanen vonden beiden het net. Luuk de Jong bracht vanaf elf meter de stand op 0-14. Steven Berghuis, weer De Jong en nogmaals Reimerink zorgden voor de grootste overwinning van FC Twente in de 21e eeuw.
paar weken eerder dan de rest van de clubsquote:Op maandag 28 juni 2010 19:57 schreef Breekfast het volgende:
Ze zijn wel erg vroeg begonnen trouwens met de voorbereiding.
Ruiz is gewoon terugquote:Ruiz scoort tweemaal bij rentree
FC Twente heeft vanavond met 1-5 gewonnen van SC Enschede. Trainer Preud'homme had een jong elftal opgesteld, dat al na 4 minuten op voorsprong kwam via Petteri Pennanen.
Pas in de tweede helft, toen onder meer Bajrami, Javadov, Ruiz en Janko in de ploeg kwamen, werd de score verdubbeld door Marc Janko. Ruiz mocht daarna een strafschop verzilveren die hij zelf had verdiend. Jonkers scoorde voor SC Enschede de 1-3, alvorens Ruiz en Javadov het vierde en vijfde Twentse doelpunt scoorden.
zwarte shirt heeft subtiele wijzigingen... de rode en blauwe hebben nu dat ruitmotiefjequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:09 schreef insan3 het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/item_10225.html
Nieuwe shirts, op het uitshirt na geen wijziging geloof ik:P.
Hmm misschien toch die ruitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |