quote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef Smart_ass het volgende:
Vroeg ik me af. Ik loop nu dus sinds een tijd hard (meestal 2x in de week) en ik zwem 1x in de week, maar ik wil er nog een paar kilo afhebben (bij m'n benen vooral) en dat schiet niet erg op. Maar ik las overal op internet dat je dan juist allemaal verschillende oefeningen moet gaan doen enzo. Dus niet alleen maar hardlopen.
USC is niet duur.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind sportschool alleen fucking duur altijd.Al kan het hier in het usc geloof ik wel gratis. Mm, zal eens informeren. Yoga schijnt ook goed te zijn. [ afbeelding ]
HAHAH RAMPAGEquote:
De hele dag in de zon staan zonder zonnebrand is zelfs voor mijn niquah-huid teveel.quote:
Nee klopt. Daar heb ik overigens ¤70 voor betaald in september maar ben er nog nooit heen geweest. Zonde eigenlijk.quote:
Das ook ook weer overdreven enzo.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan bij de benen.
Ik heb een keer ook om 10 uur rijles gehad en toen sliep ik ook nog half. Slechtste rijles ooit.quote:
Ik moest een keer op zaterdagochtend om 8 uur lessen, na een examenfeest.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer ook om 10 uur rijles gehad en toen sliep ik ook nog half. Slechtste rijles ooit.
Ik moest ook altijd in de ochtend. Maar zo had ik wel wat aan m'n dag. Anders lag ik te ronken tot 2 uur.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer ook om 10 uur rijles gehad en toen sliep ik ook nog half. Slechtste rijles ooit.
Hij gaat Evans zaterdag vernederenquote:
Ik zou morgen wel vroeg opstaan. Wiskundequote:Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest ook altijd in de ochtend. Maar zo had ik wel wat aan m'n dag. Anders lag ik te ronken tot 2 uur.
Ik zal me om 10 uur nog een keertje omdraaien voor je.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou morgen wel vroeg opstaan. Wiskunde.
Maar dan mag je daarna wel mooi los in de auto.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou morgen wel vroeg opstaan. Wiskunde.
Thanks.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zal me om 10 uur nog een keertje omdraaien voor je.
fijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
doe niet groot bitch doe niet klein, glas in je gezicht is niet zo fijnnnnnnnnnn
godverdomme iedereen vandaag hele tijd smsen bellen dit dat alles 'ja waar ben je dancetour is zo chillquote:
ECHTquote:
Hardwell was fucking goed, Sunnery James ging na een tijd vervelen. Ik ben BRUIN jonghe.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
godverdomme iedereen vandaag hele tijd smsen bellen dit dat alles 'ja waar ben je dancetour is zo chill'
Ik had ook moeten gaan.
[..]
ECHT?
Waarschijnlijk was ik toch weer dronken en had ik niks door.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hardwell was fucking goed, Sunnery James ging na een tijd vervelen. Ik ben BRUIN jonghe.
Ik heb 50 euro opgemaakt en ik ben niet dronken geworden.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ik toch weer dronken en had ik niks door.
Ik ben rood.
Cola met een rietje?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro opgemaakt en ik ben niet dronken geworden.
Nee, dat doe ik alleen thuis. Heel veel water gedronken.quote:
Nou die 14 jarige slets linen up in een rij voor je met je jersey shore lookquote:Op maandag 24 mei 2010 00:24 schreef Skylark. het volgende:
M'n nek is een beetje verbrand + m'n neus, maar in ruil daarvoor heb ik wel een sunny zongebruind hoofd.
kan je nu weer hosselen in het userfoto topicquote:Op maandag 24 mei 2010 00:24 schreef Skylark. het volgende:
M'n nek is een beetje verbrand + m'n neus, maar in ruil daarvoor heb ik wel een sunny zongebruind hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |