quote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe zie je er nu uit? #34
Even ode aan mezelf. who's with me?
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik voel me nu echt heel grappig. Ik moet dit vaker doen. Hem imiteren.
Ja ik had ook al zo'n Penisbaard-reactie gepost over dat hij niet in het 9-tot-5 keurslijf past van tegenwoordig en dat hij zo lekker gek is en lekker anders dan de rest, gewoon zichzelf enzo. Maar die hebben ze verwijderdquote:Op zondag 23 mei 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Die houdt wel van lekker gek doen zeg, die Lamon!
Hahaha. Dat is typisch lamon inderdaad ja. Zonde dat ze die hebben weggehaald.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik had ook al zo'n Penisbaard-reactie gepost over dat hij niet in het 9-tot-5 keurslijf past van tegenwoordig en dat hij zo lekker gek is en lekker anders dan de rest, gewoon zichzelf enzo. Maar die hebben ze verwijderd.
Ik. Jaren geleden.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
Wie van jullie gaat er trouwens weleens naar de sportschool?
Wtf, past jou bus in een sportschool?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik. Jaren geleden.Maar vanaf juli ga ik elke week trouw met mijn mattie.
Ik hoezo?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ging.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
Ja man, mijn speelgoedbus. Hangt aan mijn sleutelbos.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf, past jou bus in een sportschool?
Nee, Hammer Horror.quote:
Vind er alleen geen klap aan.quote:
Ohw, ik ga er juist naartoe om aan te komen(qua spieren)quote:Op zondag 23 mei 2010 23:57 schreef Smart_ass het volgende:
Vroeg ik me af. Ik loop nu dus sinds een tijd hard (meestal 2x in de week) en ik zwem 1x in de week, maar ik wil er nog een paar kilo afhebben (bij m'n benen vooral) en dat schiet niet erg op. Maar ik las overal op internet dat je dan juist allemaal verschillende oefeningen moet gaan doen enzo. Dus niet alleen maar hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |