abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2010 @ 21:31:20 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81846799
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef anna82 het volgende:

Oh en Tink, als je een BV opricht, moet je ook even een holding oprichten waarin je een oudedagsvoorziening kan opbouwen. Als je dan onverhoopt failliet gaat, ben je niet meteen al je pensioengelden kwijt. /interessant!
Dat is nou eens een nuttige tip! Heb een aantal jaar als zzp-er gewerkt en in die tijd geen pensioen opgebouwd, maar dat wil ik deze keer anders aanpakken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:32:31 #202
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81846875
quote:
Interessante posts! Ik stem trouwens niet op 'iemand' waarvan ik wil dat zij het kabinet controleert, ik stem op een partij, zodat mijn stem er hopelijk aan bijdraagt dat die partij gaat regeren. Ik twijfel nog tussen PvdA, D'66 en GL. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom sommigen hier principieel niet op de PvdA stemmen

Oh en Tink, als je een BV opricht, moet je ook even een holding oprichten waarin je een oudedagsvoorziening kan opbouwen. Als je dan onverhoopt failliet gaat, ben je niet meteen al je pensioengelden kwijt. /interessant!
Ah jij zit in dezelfde hoek als ik, dus..
Ik wil geen PvdA stemmen omdat ik het een beetje een suffe net niet partij vind, het is meer een gevoel wat ik erbij heb. Lekker vaag argument. Maargoed, GL ws of misschien toch D66...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 24 mei 2010 @ 21:34:30 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81847015
Overigens overweeg ik langzamerhand om toch maar op de Pvda te stemmen, juist omdat het zo vreselijk on-hip is tegenwoordig (en ik ze eigenljk helemaal niet zo vind draaikonten)
pi_81847586
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ah jij zit in dezelfde hoek als ik, dus..
Ik wil geen PvdA stemmen omdat ik het een beetje een suffe net niet partij vind, het is meer een gevoel wat ik erbij heb. Lekker vaag argument. Maargoed, GL ws of misschien toch D66...
Je gevoel is natuurlijk ook belangrijk! Qua denkbeelden pas ik misschien beter bij GL, maar ik zie veel liever een kabinet met de PvdA, dan een rechtse coalitie. Daarom zit ik wel sterk te denken aan een strategische stem op de PvdA. Ik vind het verder ook geen suffe partij, dat scheelt
pi_81847656
Maar.. Cohen..
pi_81847740
PvdA U bent het op 6 punten oneens
SP
GroenLinks
Partij voor de Dieren
D66
ChristenUnie
Trots op Nederland
CDA
VVD
SGP
PVV U bent het op 10 punten eens

Da's mijn lijstje, dus ik ga dat ook gewoon stemmen. Oh nee. Ik ben dan in Frankrijk.
pi_81848109
Zo vind ik het wel interessant als ik jou er mee kan helpen Tink

Maar ik ga weer even door..
pi_81849076
quote:
Interessante posts! Ik stem trouwens niet op 'iemand' waarvan ik wil dat zij het kabinet controleert, ik stem op een partij, zodat mijn stem er hopelijk aan bijdraagt dat die partij gaat regeren. Ik twijfel nog tussen PvdA, D'66 en GL. Ik ben wel benieuwd waarom sommigen hier principieel niet op de PvdA stemmen
Je kan niet stemmen op een partij . Je kan wel stemmen op een persoon die op een lijst staat die samengesteld is door een partij (met uitsluitend partijleden). Detail, maar toch.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 24 mei 2010 @ 22:05:45 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81849230
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:49 schreef P.F het volgende:
Zo vind ik het wel interessant als ik jou er mee kan helpen Tink
Mooi Kan je fijn een samenvatting voor me maken
  maandag 24 mei 2010 @ 22:07:23 #210
236335 neen
schone schijn
pi_81849364
Maar wil je dat in NL doen dan? Je woont toch in Duitsland? Of is dat allemaal nog ingewikkelder dan omdat je (wel of niet?) de Duitse nationaliteit hebt of er gewoon meer regeltjes zijn?
het lijkt niet wat het is
  maandag 24 mei 2010 @ 22:11:01 #211
211002 Goodbye
Awesome!
pi_81849624
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Maar wil je dat in NL doen dan? Je woont toch in Duitsland? Of is dat allemaal nog ingewikkelder dan omdat je (wel of niet?) de Duitse nationaliteit hebt of er gewoon meer regeltjes zijn?
Als Tink de activiteit in Nederland uitvoert, moet het ook in Nederland. Volgens mij.

Niet dat ik weet of het in Nederland of Duitsland is, trouwens.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81849785
Ik weet ook nog niet wat ik ga stemmen. Ik weet het nooit. Ik vind alle partijen stom

Verder heftig weekend achter de rug. Heftig maar goed. Op de een of andere manier legt m'n meneer telkens precies de vinger op de zere plek en trekt hij er alles uit wat ik nooit tegen iemand durfde te zeggen en hoewel het geen léúke gesprekken zijn is het wel goed. En emoties zijn doodvermoeiend, dus vanavond vroeg naar bed.

Lijstjes doen we maar even niet aan
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 24 mei 2010 @ 22:19:22 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81850116
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Het gaat om een Nederlands bedrijf en ik ben nog gewoon een Hollander (ja, eentje uit noord-holland dus). En het is inderdaad een beetje lastiger als je in D woont, maar niets onoverkomelijks gelukkig. Moet gewoon in twee landen belastingaangifte doen.
  maandag 24 mei 2010 @ 22:19:27 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81850125
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef conleche het volgende:

Da's mijn lijstje, dus ik ga dat ook gewoon stemmen. Oh nee. Ik ben dan in Frankrijk.
Je kunt iemand machtigen om voor je te stemmen... ga ik ook doen. 9 juni zit ik in Roemenië.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 24 mei 2010 @ 22:20:16 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81850189
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef imago het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik ga stemmen. Ik weet het nooit. Ik vind alle partijen stom

Verder heftig weekend achter de rug. Heftig maar goed. Op de een of andere manier legt m'n meneer telkens precies de vinger op de zere plek en trekt hij er alles uit wat ik nooit tegen iemand durfde te zeggen en hoewel het geen léúke gesprekken zijn is het wel goed. En emoties zijn doodvermoeiend, dus vanavond vroeg naar bed.

Lijstjes doen we maar even niet aan
Hefig, maar ook prettig dat je zo open kunt zijn. Of niet?
pi_81850292
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan niet stemmen op een partij . Je kan wel stemmen op een persoon die op een lijst staat die samengesteld is door een partij (met uitsluitend partijleden). Detail, maar toch.
Je hebt gelijk, ik zet mijn kruisje bij de naam van een persoon, maar voor mijn gevoel stem ik op de partij
pi_81850367
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je kunt iemand machtigen om voor je te stemmen... ga ik ook doen. 9 juni zit ik in Roemenië.
Dat moet voor 26 mei!
pi_81850479
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik zet mijn kruisje bij de naam van een persoon, maar voor mijn gevoel stem ik op de partij
Dat is prima (en ook zoals veruit de meeste mensen het zien, en hoe de media het brengen etc etc, dus ook normaal. Ik hamer soms op hoe het stelsel eigenlijk in elkaar zit, klein stokpaardje ).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_81850581
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat moet voor 26 mei!
Da's alleen als je iemand in een andere gemeente wilt machtigen toch? Dacht dat ik dat achter op mijn stembiljet zag staan.
  maandag 24 mei 2010 @ 22:28:16 #220
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81850671
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat moet voor 26 mei!
Alleen als het iemand in een andere gemeente betreft die voor je gaat stemmen...
Edit: wat Co zegt dus.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81850697
Leuke discussie
Dit jaar weet ik niet goed wat te stemmen... Heel lastig is het, maar ik moet me nog inlezen.

De bbq werd een picknick met pasta salade, stokbroodje, een worstje en 3 kippevleugeltjes. Best veel gegeten denk ik
pi_81850747
Hmm begrijp er niets meer van
Ben ruim 3 kilo zwaarder dan vorige zomer maar mijn korte spijkerbroek zit duidelijker losser.....
Nouja vanaf morgen sowieso lief zijn voor mijn lichaam (gezond eten, sporten, lotions etc) want nog maar 12 dagen totdat ik halfnaakt in de schouwburg sta
pi_81850987
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hefig, maar ook prettig dat je zo open kunt zijn. Of niet?
Doodeng vooral
pi_81851038
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Alleen als het iemand in een andere gemeente betreft die voor je gaat stemmen...
Edit: wat Co zegt dus.
Jullie hebben gelijk, ik zat met mijn moeder die naar Frankrijk gaat in mijn hoofd, en die woont niet in dezelfde gemeente
pi_81851885
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:34 schreef imago het volgende:

[..]

Doodeng vooral
Echt eng? Je moet het ook zeggen als ie iets niet-leuks doet hoor!

Vanmiddag had ik in de super een vrouw die voordrong. Ik negeerde haar en bleef staan maar vriendlief wilde aan haar toegeven (en had het mandje met boodschappen) ik voelde me nogal miskend door hem, geen steun krijgen, maar achteraf was ie bang dat die vrouw ruzie ging maken ofzo
pi_81852283
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Echt eng? Je moet het ook zeggen als ie iets niet-leuks doet hoor!
Neuh, het is meer dat ik het eng vind om het achterste van m'n tong te laten zien.
pi_81852843
Zo, net een film uitgekeken, en dan snel slapen: morgen ga ik maar weer eens een poging tot werken wagen! Al voel ik me nog steeds aangeschoten en katerig tegelijk

Van de stemwijzer was ik het van mijn partij met de meeste overeenkomsten (de dieren geloof ik ) nog steeds met 15 van de 30 stellingen oneens. Dat geeft de burger moed

En lijstje:
O: aardbeien, kwark, grapefruitsap
L: omelet met brood
T: plakjes kaas, boterham filet americain
D: salade met gamba's, halve pizza diavolo, paar slokjes witte wijn
T: 5 mini-loempia's, paar slokjes bier, peerijsje
  maandag 24 mei 2010 @ 23:14:09 #228
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81853011
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm begrijp er niets meer van
Ben ruim 3 kilo zwaarder dan vorige zomer maar mijn korte spijkerbroek zit duidelijker losser.....
Nouja vanaf morgen sowieso lief zijn voor mijn lichaam (gezond eten, sporten, lotions etc) want nog maar 12 dagen totdat ik halfnaakt in de schouwburg sta
?

Ik ga maar slapen.
Óók ruzie met m'n vriendje,
het hangt in de lucht ..
En morgen weer werken!

Slaap lekker
pi_81853038
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Noukjee het volgende:

[..]

?

Ik ga maar slapen.
het hangt in de lucht ..
Buikdansshow, dus niet zoveel kleding jammer genoeg
En mijn vriendje is weer naar huis
pi_81853066
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Noukjee het volgende:

[..]

?

Ik ga maar slapen.
het hangt in de lucht ..
En morgen weer werken!

Slaap lekker
Ze heeft een buikdansoptreden.

Succes met het vriendje! Allebei ziekzijn, dat helpt
  maandag 24 mei 2010 @ 23:19:58 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81853249
Oooh toe nou jongens, wat een vriend problemen, bah!!

Imago, vind het fijn voor jou dat je het achterste van je tong kúnt laten zien

Verse notenmix van de notenbar
Morgen ga ik echt weer normaal doen! Jakkes

Mijn meneer is weer terug van werken en staat nu te douchen, zo nog even gezellig samen zitten, beetje keuvelen enzo. Ik ben echt van de huiselijke kneuterigheid
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81853462
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Oooh toe nou jongens, wat een vriend problemen, bah!!

Imago, vind het fijn voor jou dat je het achterste van je tong kúnt laten zien

Verse notenmix van de notenbar
Morgen ga ik echt weer normaal doen! Jakkes

Mijn meneer is weer terug van werken en staat nu te douchen, zo nog even gezellig samen zitten, beetje keuvelen enzo. Ik ben echt van de huiselijke kneuterigheid
ik word ook steeds keuteriger maar ja, we wonen net samen, dan mag dat nog.

Ik ga zo m'n bedje in sterkte voor alle relatietroubles. Het zal door de lente komen, dan gaan de hormonen natuurlijk weer n de achtbaan
pi_81854006
Zijn er meer mensen met tmobile mobiel internet, bij wie youtube niet meer laadt? Vraag me af of het wordt afgeknepen ofzo
pi_81854364
Hij is leuk:

voor het geval youtube het weer doet !
  maandag 24 mei 2010 @ 23:47:06 #235
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81854392
Begin misselijk te worden van stress, ik moet maar eens gaan slapen (morgen tentamen en ik heb gewoon nog niet alles gelezen. Ben tot de helft gekomen. En ik wil echt geen herkansing. Dus morgen extra vroeg opstaan, nu te beroerd om iets te onthouden). Waardeloze student ben ik ook , kan niet eens een nachtje doorhalen.

Weltrusten allemaal
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81854605
Nachtjes doorhalen heeft bij mij nooit iets met studeren te maken !!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 00:14:39 #237
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81855255
nachtje doorhalen om te studeren heeft ook nauwelijks zin. je neemt kennis namelijk veel beter op als je daarna diep slaapt. iets met verwerking in het lange termijngeheugen dat in diepe slaap gebeurt.

oh hai

ik ben weer thuis (nog maar net) en niet echt bijgelezen (1 pagina).

Londen was heerlijk. ik heb lekker vaak mn eigen plan getrokken en ook gezellig gedaan met t vriendenclubje, lekker veel gelezen en wat gewinkeld, en genoten van het prechtige weer (vrijdag 25 graden, zaterdag 27 graden, zondag 28 graden, vandaag 29 graden... bizar) ben dus ook een beetje bruin geworden. weinig culktuur gesnoven, had ik heul geen zin in deze keer.

morgen begint weer t echte leven *zucht*

nu slapen... moe!
Kwak
pi_81856849
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb net de season finale gekeken van greys! Wow...
Dat dus. Mèn!!!
  Vis een optie? dinsdag 25 mei 2010 @ 02:32:25 #239
70532 loveli
N
pi_81857215
quote:
Klok - klepel. Er was een constructie dat je beter een Engelse BV (?) kon nemen dan een Nederlandse, omdat je dan op een andere manier failliet kon gaan. Had iets met Marco Borsato te maken ofzo want die had het niet zo gedaan, maar als 'ie dat wel had gedaan dan was het voor hem beter geweest. Ofzo. Vast wel iemand in WGR die wel weet waar klok en klepel zijn.
crap in = crap out
  dinsdag 25 mei 2010 @ 06:38:42 #240
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81857684
Achja, vroeger kon ik tot laat doorleren en dan 's morgens heel vroeg er weer uit. Nu lukt dat me niet meer . Sowieso wakker blijven tot na 3 uur is een probleem .
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef kwakz0r het volgende:
nachtje doorhalen om te studeren heeft ook nauwelijks zin. je neemt kennis namelijk veel beter op als je daarna diep slaapt. iets met verwerking in het lange termijngeheugen dat in diepe slaap gebeurt.

oh hai

ik ben weer thuis (nog maar net) en niet echt bijgelezen (1 pagina).

Londen was heerlijk. ik heb lekker vaak mn eigen plan getrokken en ook gezellig gedaan met t vriendenclubje, lekker veel gelezen en wat gewinkeld, en genoten van het prechtige weer (vrijdag 25 graden, zaterdag 27 graden, zondag 28 graden, vandaag 29 graden... bizar) ben dus ook een beetje bruin geworden. weinig culktuur gesnoven, had ik heul geen zin in deze keer.

morgen begint weer t echte leven *zucht*

nu slapen... moe!
Ohja dat heb ik gehad toen ik iets over cognitieve psychologie leerde . Effectiefst is om met leren, zo snel mogelijk daarna te slapen. Ze hadden de test gedaan met mensen die een volgorde op het toetsenbord moesten intypen. Na het slapen, waren die mensen er meteen beter in dan voordat ze gingen slapen . Ze waren dus beter geworden zonder te oefenen, gewoon slapen was genoeg. Moet je wel in de tussentijd niet eerst wat anders doen, anders had het weinig/geen effect.

Londen klinkt goed!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 06:53:08 #241
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81857728
Succes vandaag Chico, heb je nog wat kunnen leren?

I'm off to work en vanavond uiteten met de date waar ik stiekem toch wel een beetje zin in heb,..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81857805
Goeiemorgen!
Chico veel succes met je tentamen, niet teveel stressen hoor!
En cali veel plezier met je date heb je al een mooi kleedje uitgezocht?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:25:34 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81858380
Daglijstje en planning
o. probiotisch drankje + calciumdrankje (helpt geweldig tegen zonneallergie!)
s. half uurtje hardlopen
o2. hele grote pan havermout
t. fruit
l. veel groente
t. fruit
d. veel groente
pi_81858858
Sleuteldag! .

Veel plezier vanavond, Cali!

En welkom terug, kwak. Ik ga ook naar Londen, whie!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81859053
Goedemorgen!

Cali, veel plezier met je date! Is het een beetje een mcSteamy ?
Dad; Jeej, je huis! Enjoy the moment

Ik heb mezelf even opnieuw opgemeten, taille is 76 cm, beter als wat ik eerst na het eten had opgemeten. Had op internet gelezen dat je in de ochtend moet meten omdat je anders een vertekend beeld krijgt door eten enzo. Nu alleen nog m'n armen, het vet op m'n buik en m'n benen moeten dunner. Jeej

Zo even boodschappen doen
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:06:39 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81859064
De eerste dag van je nieuwe leven! Veel geluk gewenst DAD!
pi_81859072
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 07:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Chico veel succes met je tentamen, niet teveel stressen hoor!
En cali veel plezier met je date heb je al een mooi kleedje uitgezocht?
Een schoon kleedje hè!

En welkom kwak! Klinkt heel fijn allemaal, daar in Londen. Maar heet! Inderdaad veel te warm voor cultuur. Toen het zo ijskoud was toen wij in België waren hebben we juist alleen maar musea bezocht!
pi_81859157
Succes Chico!!!
Ja doei.
pi_81859336
Morgen.

Succes vandaag Chico!

Veel plezier met je nieuwe huisje DAD.

Resultaat van vrijdag:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
T: bruine boterham met kaas
D: dubbelgedopte tuinbonen met aardappelgratin

Resultaat van zaterdag:
O: yoghurt
L: twee bruine boterhammen met gebakken ei
T: citroenijsje
D: steeltjesstamppot met mosterd en oude kaas
T: volkoren toastjes met abdijkaas

Resultaat van zondag:
O/L: twee bolletjes met eiersalade, een bolletje kaas
S: ca 10km wandelen
D: filodeeg gevuld met geitenkaas en hazelnoten
crostini met tomaat, rucola, kwarteleitjes, Reypenaer en basilicummayonaise
courgettetaartje met dille, gegrilde aubergine met ricotta en geitenkaas, pasta met eekhoorntjesbroodsaus
hangop, gemarineerde ananas en vanilleroomijs

Resultaat van gisteren:
O: yoghurt
S: ca 10km wandelen
T: stuk ontbijtkoek
T: handje nootjes
D: tandooriquorn met sperzieboontjes

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
T: bruine boterham philadelphia light
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt
T: bruine boterham philadelphia light
D: onbekend
pi_81859402
Ik moet een herkansing voorbereiden waar ik wss toch niet aan mee mag doen en het gaaaat gewoon niet. De motivatie is er niet. Zucht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')