quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef anna82 het volgende:
Oh en Tink, als je een BV opricht, moet je ook even een holding oprichten waarin je een oudedagsvoorziening kan opbouwen. Als je dan onverhoopt failliet gaat, ben je niet meteen al je pensioengelden kwijt. /interessant!
Ah jij zit in dezelfde hoek als ik, dus..quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef anna82 het volgende:
Interessante posts! Ik stem trouwens niet op 'iemand' waarvan ik wil dat zij het kabinet controleert, ik stem op een partij, zodat mijn stem er hopelijk aan bijdraagt dat die partij gaat regeren. Ik twijfel nog tussen PvdA, D'66 en GL. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom sommigen hier principieel niet op de PvdA stemmen
Oh en Tink, als je een BV opricht, moet je ook even een holding oprichten waarin je een oudedagsvoorziening kan opbouwen. Als je dan onverhoopt failliet gaat, ben je niet meteen al je pensioengelden kwijt. /interessant!
Je gevoel is natuurlijk ook belangrijk! Qua denkbeelden pas ik misschien beter bij GL, maar ik zie veel liever een kabinet met de PvdA, dan een rechtse coalitie. Daarom zit ik wel sterk te denken aan een strategische stem op de PvdA. Ik vind het verder ook geen suffe partij, dat scheeltquote:Op maandag 24 mei 2010 21:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ah jij zit in dezelfde hoek als ik, dus..
Ik wil geen PvdA stemmen omdat ik het een beetje een suffe net niet partij vind, het is meer een gevoel wat ik erbij heb. Lekker vaag argument. Maargoed, GL ws of misschien toch D66...
Je kan niet stemmen op een partijquote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef anna82 het volgende:
Interessante posts! Ik stem trouwens niet op 'iemand' waarvan ik wil dat zij het kabinet controleert, ik stem op een partij, zodat mijn stem er hopelijk aan bijdraagt dat die partij gaat regeren. Ik twijfel nog tussen PvdA, D'66 en GL. Ik ben wel benieuwd waarom sommigen hier principieel niet op de PvdA stemmen
Mooiquote:Op maandag 24 mei 2010 21:49 schreef P.F het volgende:
Zo vind ik het wel interessant als ik jou er mee kan helpen Tink
Als Tink de activiteit in Nederland uitvoert, moet het ook in Nederland. Volgens mij.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Maar wil je dat in NL doen dan? Je woont toch in Duitsland? Of is dat allemaal nog ingewikkelder dan omdat je (wel of niet?) de Duitse nationaliteit hebt of er gewoon meer regeltjes zijn?
Het gaat om een Nederlands bedrijf en ik ben nog gewoon een Hollander (ja, eentje uit noord-holland dus). En het is inderdaad een beetje lastiger als je in D woont, maar niets onoverkomelijks gelukkig. Moet gewoon in twee landen belastingaangifte doen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Maar wil je dat in NL doen dan? Je woont toch in Duitsland? Of is dat allemaal nog ingewikkelder dan omdat je (wel of niet?) de Duitse nationaliteit hebt of er gewoon meer regeltjes zijn?
Je kunt iemand machtigen om voor je te stemmen... ga ik ook doen. 9 juni zit ik in Roemenië.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef conleche het volgende:
Da's mijn lijstje, dus ik ga dat ook gewoon stemmen. Oh nee. Ik ben dan in Frankrijk.
Hefig, maar ook prettig dat je zo open kunt zijn. Of niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:13 schreef imago het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik ga stemmen. Ik weet het nooit. Ik vind alle partijen stom
Verder heftig weekend achter de rug. Heftig maar goed. Op de een of andere manier legt m'n meneer telkens precies de vinger op de zere plek en trekt hij er alles uit wat ik nooit tegen iemand durfde te zeggen en hoewel het geen léúke gesprekken zijn is het wel goed. En emoties zijn doodvermoeiend, dus vanavond vroeg naar bed.
Lijstjes doen we maar even niet aan
Je hebt gelijk, ik zet mijn kruisje bij de naam van een persoon, maar voor mijn gevoel stem ik op de partijquote:Op maandag 24 mei 2010 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan niet stemmen op een partij. Je kan wel stemmen op een persoon die op een lijst staat die samengesteld is door een partij (met uitsluitend partijleden). Detail, maar toch.
Dat moet voor 26 mei!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt iemand machtigen om voor je te stemmen... ga ik ook doen. 9 juni zit ik in Roemenië.
Dat is prima (en ook zoals veruit de meeste mensen het zien, en hoe de media het brengen etc etc, dus ook normaal. Ik hamer soms op hoe het stelsel eigenlijk in elkaar zit, klein stokpaardjequote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zet mijn kruisje bij de naam van een persoon, maar voor mijn gevoel stem ik op de partij
Da's alleen als je iemand in een andere gemeente wilt machtigen toch? Dacht dat ik dat achter op mijn stembiljet zag staan.quote:
Alleen als het iemand in een andere gemeente betreft die voor je gaat stemmen...quote:
Doodeng vooralquote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hefig, maar ook prettig dat je zo open kunt zijn. Of niet?
Jullie hebben gelijk, ik zat met mijn moeder die naar Frankrijk gaat in mijn hoofd, en die woont niet in dezelfde gemeentequote:Op maandag 24 mei 2010 22:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen als het iemand in een andere gemeente betreft die voor je gaat stemmen...
Edit: wat Co zegt dus.
Echt eng? Je moet het ook zeggen als ie iets niet-leuks doet hoor!quote:
Neuh, het is meer dat ik het eng vind om het achterste van m'n tong te laten zien.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Echt eng? Je moet het ook zeggen als ie iets niet-leuks doet hoor!
?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmm begrijp er niets meer van
Ben ruim 3 kilo zwaarder dan vorige zomer maar mijn korte spijkerbroek zit duidelijker losser.....
Nouja vanaf morgen sowieso lief zijn voor mijn lichaam (gezond eten, sporten, lotions etc) want nog maar 12 dagen totdat ik halfnaakt in de schouwburg sta
Buikdansshow, dus niet zoveel kleding jammer genoegquote:Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Noukjee het volgende:
[..]
?
Ik ga maar slapen.
Óók ruzie met m'n vriendje,
het hangt in de lucht ..
Ze heeft een buikdansoptreden.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Noukjee het volgende:
[..]
?
Ik ga maar slapen.
Óók ruzie met m'n vriendje,
het hangt in de lucht ..
En morgen weer werken!
Slaap lekker![]()
ik word ook steeds keuterigerquote:Op maandag 24 mei 2010 23:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Oooh toe nou jongens, wat een vriend problemen, bah!!
Imago, vind het fijn voor jou dat je het achterste van je tong kúnt laten zien![]()
Verse notenmix van de notenbar
Morgen ga ik echt weer normaal doen! Jakkes![]()
Mijn meneer is weer terug van werken en staat nu te douchen, zo nog even gezellig samen zitten, beetje keuvelen enzo. Ik ben echt van de huiselijke kneuterigheid
Dat dus. Mèn!!!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb net de season finale gekeken van greys! Wow...
Klok - klepel. Er was een constructie dat je beter een Engelse BV (?) kon nemen dan een Nederlandse, omdat je dan op een andere manier failliet kon gaan. Had iets met Marco Borsato te maken ofzo want die had het niet zo gedaan, maar als 'ie dat wel had gedaan dan was het voor hem beter geweest. Ofzo. Vast wel iemand in WGR die wel weet waar klok en klepel zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef anna82 het volgende:
Ohja dat heb ik gehad toen ik iets over cognitieve psychologie leerdequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:14 schreef kwakz0r het volgende:
nachtje doorhalen om te studeren heeft ook nauwelijks zin. je neemt kennis namelijk veel beter op als je daarna diep slaapt. iets met verwerking in het lange termijngeheugen dat in diepe slaap gebeurt.
oh hai
ik ben weer thuis (nog maar net) en niet echt bijgelezen (1 pagina).
Londen was heerlijk. ik heb lekker vaak mn eigen plan getrokken en ook gezellig gedaan met t vriendenclubje, lekker veel gelezen en wat gewinkeld, en genoten van het prechtige weer (vrijdag 25 graden, zaterdag 27 graden, zondag 28 graden, vandaag 29 graden... bizar) ben dus ook een beetje bruin geworden. weinig culktuur gesnoven, had ik heul geen zin in deze keer.
morgen begint weer t echte leven *zucht*nu slapen... moe!
Een schoon kleedje hè!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Chico veel succes met je tentamen, niet teveel stressen hoor!
En cali veel plezier met je dateheb je al een mooi kleedje uitgezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |