Die tags had ik al geprobeerd, zonder succes. Het lijkt erop dat imageshack het probleem is, ik kan wel images van andere hosts embedden. Ik zal kijken of ik ze ergens anders kan uploaden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
even [ [url= voor de link en ]afbeelding[/url] ] achter de link plaatsten dan zou het moeten werken.
Ik gebruik tinypic Werkt prima vind ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:57 schreef psychonecro het volgende:
[..]
Die tags had ik al geprobeerd, zonder succes. Het lijkt erop dat imageshack het probleem is, ik kan wel images van andere hosts embedden. Ik zal kijken of ik ze ergens anders kan uploaden.
Er bestaat geen zwarte zelkova. Misschien kan het een zelkova nire zijn, maar ik acht de kans niet groot. Ben zeer benieuwd naar de foto's van het loof. Je beukenboom is idd een plaatje. Heb je al ideeën wat je met je loofbomen gaat doen qua vormgeving?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef psychonecro het volgende:
@lordofleaves, de hoge zelkova/iep met de dikke stam heeft totaal ander blad als het kleintje, volgens mijn buurman is dit een zwarte zelkova, en als ik het blad vergelijk met een foto in een boek van noter lijk het er erg veel op. Zijn blad is net uit nu, maar ik kan er over een weekje ofzo wel ff een foto van nemen.
Nire staat toch voor zwart of kom ik nou uit een ei?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er bestaat geen zwarte zelkova. Misschien kan het een zelkova nire zijn, maar ik acht de kans niet groot. Ben zeer benieuwd naar de foto's van het loof. Je beukenboom is idd een plaatje. Heb je al ideeën wat je met je loofbomen gaat doen qua vormgeving?
Ah dat wist ik dus niet. Moet duidelijk vaker naar die determinatie site.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@Outpost76. In de botanie word elke "zwarte" boom aangeduid met nigra of thunberghii. Nee, je bent geen ei, hehehe. Ik kan ook niet vinden van nire betekend.![]()
De zelkova is lid van de iepen familie, maar geen volwaardige iep zoals de chinese iep. De chinese iep word maar al te vaak verkocht als zelkova. Het blad van de zelkova is langer en meer gezaagd. Ook heeft de schors een andere kleur.
Ik heb 'm nu 3 jaar en je moet ongeveer elke 3 jaar de aarde verversen volgens de meeste sites.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Is het wel een goed idee dat je de pinus gaat verpotten? Tenslotte hoeven ze maar zelden nieuwe aarde. Als je de boom een jaar in de pot hebt staan, dan zou ik overwegen om het niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |