Die man is hopeloosquote:
Ik ga er vanuit, vooral voor mijn gemoedsrust, dat ze ons niet meer kont vinden en ergens anders een goed thuis haeft gevondenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je wilt zo graag weten wat er is gebeurd.
Ga je foto's voor ons maken als je kleintjes er zijn?
Pietje, ik durf het niet te vragen, maar........quote:Op zondag 23 mei 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
nieus?
Doe maar niet, Teun is op het moment verminderd toerekeningsvatbaarquote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wat meer posts van Teun uitprinten, zodat ze ook weet wie het zegt
Alhoewel
Verminderdquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet, Teun is op het moment verminderd toerekeningsvatbaar
ok ok, omdat je zo walchelijk lief bentquote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje, ik durf het niet te vragen, maar........
Jawelquote:
Mooi.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit, vooral voor mijn gemoedsrust, dat ze ons niet meer kont vinden en ergens anders een goed thuis haeft gevonden![]()
En natuurlijk komen er foto's, tot iedereen er hier gek van wordt
quote:
Ik geloof dat ie dat zelfs al voorafgaand zei....het enge is dat wilders wel het best er uit kwam.....quote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi.
En natuurlijk vond Pastors Wilders de winnaar van het debat.
Hij is sowieso altijd een gevaar voor zijn omgeving, ik denk juist dat zijn omgeving het nu een stuk rustiger heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun is eigenlijk helemaal de weg kwijt![]()
Wat denk jij, moeten we de crisisdienst bellen of is hij geen gevaar voor zichzelf en zijn omgeving?
Dan gaan we de crisisdienst niet bellenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is sowieso altijd een gevaar voor zijn omgeving, ik denk juist dat zijn omgeving het nu een stuk rustiger heeft
Ja, maar alleen omdat grote bekken werden getolereerd door de discussieleider.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie dat zelfs al voorafgaand zei....het enge is dat wilders wel het best er uit kwam.....
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we de crisisdienst niet bellen![]()
Ben jij trouwens al op De Rotterdam geweest?
]quote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, ga dan.
Geile beerquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet dat jullie het heel erg vinden maar ik kreeg net een telefoontje met de mededeling dat de buurvrouw ook een buitenkachel brandend heeft, de Rosé koud heeft staan, het naar mijn huis te ver lopen is en of ik maar op mijn knieën mij wil begeven naar haar residentie
Scurt si clar (Roemeens voor "Kort en goed"), ik ga jullie verlaten en ik vervoeg mij bij lieve vrouwspersonen in real live.
Weet dat ik jullie niet vergeten zal en dat ik om jullie geef, de één meer dan de ander, maar allemaal en iedereen staat op dit moment vet in het groen![]()
Tot over drie orgasmes
Niet alleen, ook de eindspeech was het meest 'bevlogen'. Zoiets is voor te bereiden, dan moet je niet gaan euuuuhhh eeuuhhh 'en.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar alleen omdat grote bekken werden getolereerd door de discussieleider.
Die drie orgasmes was gewoon vette bluf, dat red ik echt niet meerquote:
Ah okee. Toen luisterde ik al niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet alleen, ook de eindspeech was het meest 'bevlogen'. Zoiets is voor te bereiden, dan moet je niet gaan euuuuhhh eeuuhhh 'en.
Ga nou, straks word ik boos.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die drie orgasmes was gewoon vette bluf, dat red ik echt niet meer![]()
Maar ik hou wel van jullie allemaal (en van de buurvrouw het meest)
Kweenie, ik moet nogquote:
Ow, wat leukquote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweenie, ik moet nog![]()
Door mijn werk ben ik een beetje betrokken bij De Rotterdam en omdat ik in juni tig jaar getrouwd ben heb ik een weekendje als verrassing geboekt
ja ja ja, wij ook van jouquote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die drie orgasmes was gewoon vette bluf, dat red ik echt niet meer![]()
Maar ik hou wel van jullie allemaal (en van de buurvrouw het meest)
Niet op die kikkerquote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom wordt je nu boos?
ff plassen, ik doe straks nog één refresh
Jij blijft zeikenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom wordt je nu boos?
ff plassen, ik doe straks nog één refresh
Lieve Kally, je bent een topwijf. Maar dat kan ook niet anders als je hoog boven in een flat woontquote:
Dat kan ik toch heul nietquote:
Hoe stijver de penis, de te soepeler de ventquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
Ze zou toch naar jou toekomen en jij had alles toch al klaargezet? Jij loopt ook snel aan het lijntje.
Teun ik denk dat je de drank maar moet laten voor wat hij isquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieve Kally, je bent een topwijf. Maar dat kan ook niet anders als je hoog boven in een flat woont
dudequote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe stijver de penis, de te soepeler de vent
Woef!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe stijver de penis, de te soepeler de vent
Ja whahahahaquote:
Het is niet "Hij" maar "Het"quote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Teun ik denk dat je de drank maar moet laten voor wat hij is
WTF boeit mij dat nou, ga nou maar naar je buufquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef FANN het volgende:
tvp
Op een mooie Pinksterdag
Als ze even kon
Liep ik met m'n dochter aan het handje in het parrekie te kuieren in de zon
Gingen madeliefjes plukken, eendjes voeren, eindeloos
Kijk nou toch je jurk wordt nat, je handjes vuil en papa boos
Vader was een mooie held, vader was de baas
Vader was een duidelijke mengeling van onze lieve Heer en Sinterklaas
Ben je bang voor 't hondje, hondje bijt niet
Papa zegt dat hij niet bijt
Op een mooie Pinksterdag, met de kleine meid
Als het kindje groter wordt, roossie in de knop
Zou je tegen alle grote jongens willen zeggen "handen thuis en lazer op"
Heb u dat nou ook meneer, jawel meneer
Precies als iedereen
Op een mooie Pinksterdag
Laat ze je alleen
Morgen kan ze zwanger zijn
'k Kan ook nog vandaag
't Kan van de behanger zijn of van een Franse zanger zijn
Of iemand uit Den Haag
Vader kan gaan smeken en gaan preken tot hij purper ziet
Vader zegt "pas op m'n kind, dat hondje bijt"
Ze luistert niet
Vader is een hypocriet
Vader is een nul
Vader is er enkel en alleen maar voor de centen en de rest is flauwekul
Ik wou dat ik nog 1 keer met mijn dochter aan het handje lopen kon
Op een mooie Pinksterdag samen in de zon
Op een mooie Pinksterdag samen in de zon
Samen in de zon
Weg, nu.quote:
Ik hou ook van jouquote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
WTF boeit mij dat nou, ga nou maar naar je buuf
Het is vreselijkquote:
DAar kom ik morgen op terug skattiequote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is vreselijk![]()
Gisteren vertelt hij niet hij meer aan neuken doet en vandaag kondigt hij 3 orgasmes aan.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
![]()
dat je dat niet vergeet en zulks of zo![]()
SdB wijn ik best veradelijk![]()
Ik wil alle details horen, lieverd.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil alle details horen, lieverd.
En nu opzouten
Blauwe wijnquote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
![]()
dat je dat niet vergeet en zulks of zo![]()
SdB wijn ik best veradelijk![]()
Ben bang dat je die toch krijgtquote:
Too much information. Ik denk steeds dat er nog twee zijn die hetzelfde doen als jij.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, maar we gaan niet roken, ook niet tijdens de sex. Desnoods pakken we glijmiddle
+ 10quote:
Jawel, jij bent toch ook ergens wel een goeie kerel?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, je bent ook ergens wel een goed wijf ook hè
Nou en, dat vindt jij! Wat is er nu mis met het tonen van mijn menselijke kant. Dat doe ik al zo weinigquote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Teun, het begint genant te worden.
Dat denk ik ook hoor, maar ze doen het nooit als ik er bij ben, de loosersquote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Too much information. Ik denk steeds dat er nog twee zijn die hetzelfde doen als jij.
Dus degene die jij hier de laatste maanden was was jij eigenlijk niet?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou en, dat vindt jij! Wat is er nu mis met het tonen van mijn menselijke kant. Dat doe ik al zo weinig
Met menselijk kanten is niks mis....maar ik denk dat je dr zelf spijt van gaat krijgen als je nu niet afsluit....fijne avondquote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou en, dat vindt jij! Wat is er nu mis met het tonen van mijn menselijke kant. Dat doe ik al zo weinig
Dat zouden ze vast ook van jou denken als ze ze zou vertellen dat ze nu ook al een nummer drie heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar ze doen het nooit als ik er bij ben, de losers
Prutsers zijn het
Mag Teun lekker in het kwakkie roeren van een ander.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Too much information. Ik denk steeds dat er nog twee zijn die hetzelfde doen als jij.
Is de rest dronken, ben jij 't nietquote:
Hou op zeg, ik doe al moeite genoeg het niet te grafisch voor te stellenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag Teun lekker in het kwakkie roeren van een ander.
Ik geloof het meteen. Sowieso stoer doen over teveel drinken, dat doen we dus niet he?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie moesten eens weten, ik doe alsof ik dronken ben, maar ik ben keinuchter, ook na twee flesjes wijn
Of de ander in het kwakkie van Teunquote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Als hij het maar wel safe doetquote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
en ineens moet ik aan Tzaziki denkenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo is dat Liesje, niets menselijks is mij vreemdquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen. Sowieso stoer doen over teveel drinken, dat doen we dus niet he?![]()
Ja,ja, ben al weg, film kijken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is de rest dronken, ben jij 't niet.
Welkequote:
Rot op met condooms, ik doe wel gewoon anaal, net zo strak ookquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij het maar wel safe doet![]()
Teun, wo sind die Kondomme?!
Nu mot ik effe kokkenquote:
dat komt goed uit want ik wilde je net bedanken voor die clip, had ik niet gezien met mijnquote:
Too. Much. Info. Rmation.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rot op met condooms, ik doe wel gewoon anaal, net zo strak ook
Lekker hoor stront aan de knikker.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen idee, heb een nieuwe (de goedkoopste die ik vinden kon) laptop en mijn mediaplayer doet het weer.quote:
Ik ga voor Greece zijn denk ikquote:Op zondag 23 mei 2010 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
dat komt goed uit want ik wilde je net bedanken voor die clip, had ik niet gezien met mijn
dronken kop vrijdaglater pas bij het teruglezen
![]()
Ook daar kan je SOA';s en aids van krijgen eikelquote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
hihi, eikelquote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ook daar kan je SOA';s en aids van krijgen eikel![]()
Kan ik weer met mijn sexuele voorlichting beginnen
Te laat voor een edit, anders had ik er 'lul' van gemaaktquote:
quote:
brabbel bra.....quote:Op zondag 23 mei 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, even back to normal. Ja, ik ben aangeschoten, ja, het komt door de wijn, Maar nee, ik ben niet gek. ik ben niet achterlijk en ik ben niet dom. En nee, ik ga helemaal geen sex meer hebben, want daarvoor teveel drank op. Ik ga gewoon leuk een beetje wijn drinken bij de buuf en haar vriendin, neem een fles Coos Rosé mee en ik ga hooguit wat "bekken", (denk ik)
Kortom, 't komt best goed, mijn ratio is altijd op de achtergrond aanwezig.
Veel plezier, en ik spreek jullie, vandaag of morgen
Doei Teun, have funquote:Op zondag 23 mei 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ok, even back to normal. Ja, ik ben aangeschoten, ja, het komt door de wijn, Maar nee, ik ben niet gek. ik ben niet achterlijk en ik ben niet dom. En nee, ik ga helemaal geen sex meer hebben, want daarvoor teveel drank op. Ik ga gewoon leuk een beetje wijn drinken bij de buuf en haar vriendin, neem een fles Coos Rosé mee en ik ga hooguit wat "bekken", (denk ik)
Ik heb alle vertrouwen in je en nu genoeg gerefreshtquote:Op zondag 23 mei 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als het niet van die greppeldellen waren had je beter mij mee kunnen nemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
. Ik ga gewoon leuk een beetje wijn drinken bij de buuf en haar vriendin, neem een fles Coos Rosé mee
ik heb het beeld van Teun nu op mijn netvliesquote:
Wil je mijn welgemeende excuses aan je Griek doorgeven?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het beeld van Teun nu op mijn netvlies![]()
bedank Dees![]()
ben gelijk frigide voor een paar weken
Lady Gaga avant la lettre!quote:
Ja, bij de Akzo, of ik directrice wilde wordenquote:
Ja, ik smeer zo goed, er komt geen zon meer doorquote:Op maandag 24 mei 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel goed smeren dan he, anders word je een beetje zo´n Engelse.
Voor maar 6 uur per week! En dat mag ook thuis!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bij de Akzo, of ik directrice wilde worden![]()
Ik mocht een vriendinnetje meenemen, delen we een baan.
Dus samen met Noek, en we verdienen 25,000 euro per maand pp.
Of klinkt dit ook te onwaarschijnlijk?
Kun je die vrouw niet fonetisch door babelfish halen?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd CarO!
Wat voor een baan is het? En wanneer ga je beginnen? En voor hoeveel uur per week en hoeveel zin heb je er wel niet in???
Als het goed is, hoor ik deze week of ik op gesprek mag komen voor mijn 'droombaan'. Ik wil het, ik wil het, ik wil het! En ik geloof dat ik een nieuwe opdracht uit Italië heb, als ik die Italiaanse vrouw met haar onverstaanbare Engels op mijn voicemail tenminste goed heb begrepen. Gelukkig bestaat er ook zoiets als email, zonder zwaar Italiaans accent.
Gefeliciteerdquote:
Gelukkig verstond ik iets dat klonk als 'Ai wiel iemiel you!'. Frappant dat haar mails wel van een prima kennis van de Engelse taal getuigen. Rare Italianen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:47 schreef Noek het volgende:
Kun je die vrouw niet fonetisch door babelfish halen?
Nou ... ik zit nog steeds aan het dak met mijn emoties wat die baan betreft. Zo voor mij bestemdquote:Maar echt snel zijn ze niet hè? Zo jammer want eerst zit je dan tot aan het dak met je emoties maar dat wordt dan minder zodat je op het laatst denkt:" Baan? Baan? Bij jullie?? "
Jammer!
Ik weet wel zeker dat je beledigd gaat zijn. Dat hoort ook. Je haat ze dan ook maar dat is niet erg want het hoort bij de verwerking. Maar gelukkig gaat Elisabeth Kübler-Ross aan jouw huisje voorbij en zien zij ook wel in dat jij een sieraad voor hun bedrijf bent.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig verstond ik iets dat klonk als 'Ai wiel iemiel you!'. Frappant dat haar mails wel van een prima kennis van de Engelse taal getuigen. Rare Italianen.
[..]
Nou ... ik zit nog steeds aan het dak met mijn emoties wat die baan betreft. Zo voor mij bestemd.
Als ik eraan denk dat ik deze week hoor of ik überhaupt op gesprek mag komen, slaat mijn hart al een slag over. Bij wijze van. Volgens mij ben ik zelfs beledigd als ze niet met me in gesprek willen.
En nu weer even een half uurtje hangen. Het is wel erg warm. Dus in bikini.
(Fototopic) Foksters in bikiniquote:Op maandag 24 mei 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
En nu weer even een half uurtje hangen. Het is wel erg warm. Dus in bikini.
Ik zon uitsluitend topless.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
Scrute: eerst een foto van jou in bikini, dan volg ik!
Jij hebt dan ook een paar borsten waar menig vrouw jaloers op mag zijn!quote:
Ik heb het al zo warm.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
(Fototopic) Foksters in bikini
Ze wachten op jou.
Lekker, hamburgersquote:Op maandag 24 mei 2010 18:18 schreef Soury het volgende:
Sooo deze zijn voor strakkies. Nee Heks niet allemaal. Vier gaan in de vriezer.
[ afbeelding ]
Teun !!! hoe is het heb je al jeuk op bepaalde plekken
Yep die pot mayo moet opquote:
Als je in de buurt ben kom je maar langs...quote:
Ik vrees dat ik zo'n 100km uit de buurt benquote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je in de buurt ben kom je maar langs...
Dan zijn ze al bedorven.. Het was ook een social postquote:Op maandag 24 mei 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik zo'n 100km uit de buurt ben
Even inwrijven met olijf olie en goquote:
quote:
Lekker !quote:Op maandag 24 mei 2010 18:18 schreef Soury het volgende:
Sooo deze zijn voor strakkies. Nee Heks niet allemaal. Vier gaan in de vriezer.
[ afbeelding ]
Teun !!! hoe is het heb je al jeuk op bepaalde plekken
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef Soury het volgende:Wat is deze bullshit eigenlijk. Zeg dan wat trut
Verkapte tvp op niks afquote:Op maandag 24 mei 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
is gewoon Cool
ik vin het wel grappig![]()
dit ben jij in mijn hoofd![]()
en dit is Coos![]()
zo werkt dat binnenin mijn kop Muis
sorry![]()
maak je nou niet zo druk... veuls te warmquote:
Mmmmmquote:Op maandag 24 mei 2010 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
maak je nou niet zo druk... veuls te warm![]()
was vanmiddag echt lekker op een terrassie...
lekker apies gekeken
Die kan je in Nijmegen gewoon in het wild spotten!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
MmmmmNaou ja ga ik ook binnenkort doen). Naar Artis met een ex collega. Als ik voor de krokodillen word gegooid is het mijn eigen schuld
die krokodillen motten je niet eensquote:Op maandag 24 mei 2010 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
MmmmmNaou ja ga ik ook binnenkort doen). Naar Artis met een ex collega. Als ik voor de krokodillen word gegooid is het mijn eigen schuld
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:23 schreef Soury het volgende:
Kijk ik Soprano's en wat hangt daar...
[ afbeelding ]
Nee maar das een zelfde gast toch. Dat moet welquote:Op maandag 24 mei 2010 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
wat is dat dan???
wel een lekker wijf trouwens![]()
maar het gaat om die poster, had jij die ook?
zou je best eens gelijk in kunnen hebben ik zal eens even gaan zoeken straksquote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar das een zelfde gast toch. Dat moet wel
Letters style enz...
Hey trut!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef Soury het volgende:
Wat is deze bullshit eigenlijk. Zeg dan wat trut
Ja want IRL kan het zomaar zo zijn dat je ineens telefoon krijgt en dus ff niet meer reageert.... zo vreemdquote:Op maandag 24 mei 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
is gewoon Cool
ik vin het wel grappig![]()
dit ben jij in mijn hoofd![]()
en dit is Coos![]()
zo werkt dat binnenin mijn kop Muis
sorry![]()
Nah kan niet missen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef FANN het volgende:
nope staat er niet tussen alles is met hondjes of katten
Ga je nu stampvoeten om aandacht?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef Soury het volgende:
Wat is deze bullshit eigenlijk. Zeg dan wat trut
quote:
Die heb ik ooit gehad, we spreken dan ongeveer 1986, werkte toen een tijdje in Zweden en kreeg ze van een mooie blondine daar óf van de medewerkster van een bruine kroeg op West Terschelling die ik een paar keer naar huis had gebracht na werktijd.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat platjes hele lieve beestjes zijn, je kan ze ook uilaten enzo geloof ik![]()
Teun is gewoon een dierenvriend
Hè, waar heb jij vandaag met je vleeslans gezeten, ouwe schildknaap?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehad, we spreken dan ongeveer 1986, werkte toen een tijdje in Zweden en kreeg ze van een mooie blondine daar óf van de medewerkster van een bruine kroeg op West Terschelling die ik een paar keer naar huis had gebracht na werktijd.
Wat een gore meuk, die dingen
kijk dat bedoel ikquote:
Nee, we hebben een boswandeling gemaakt, aan het IJsselmeer gelegen, veel gepraat en Chinees gegeten. Nu is ze werken, want nachtdienst.quote:
Nergens inquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hè, waar heb jij vandaag met je vleeslans gezeten, ouwe schildknaap?
Werkt dat danquote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je nu stampvoeten om aandacht?
owkeeeeeeeeeeequote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, we hebben een boswandeling gemaakt, aan het IJsselmeer gelegen, veel gepraat en Chinees gegeten. Nu is ze werken, want nachtdienst.
Ze is om teen dat heb ik tussendoor dan ook veel en vaak gedaan.
Verpleegster huhquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, we hebben een boswandeling gemaakt, aan het IJsselmeer gelegen, veel gepraat en Chinees gegeten. Nu is ze werken, want nachtdienst.
Chinees hebben wij ook op....en de vloer heeft ook ff geproefdquote:Op maandag 24 mei 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar ging het mis?quote:
Niet zo goed als morgen een dubbele dosis nemen!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
Hey Teun hebbie al een tikkâh?? (das haags voah een druipâh)
Doe ik al weet ik niet wat en snap ik er geen bal van...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ging het mis?![]()
[..]
Niet zo goed als morgen een dubbele dosis nemen!
Als ik wat minder aan de coke had gezeten kon ik me de momenten dat ik dronken was misschien wel herinneren!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vannacht heb ik ook nergens in gezeten trouwens. Ik was daar na nog een halve fles wijn redelijk gaar. Om twee uur lag ik als een torretje in bed.
En ja, dronken zijn is dom, stom, achterlijk en niet stoer.
Waar hebben die troela's in gezeten. Heb je geen pijn ergens ofzoquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En vannacht heb ik ook nergens in gezeten trouwens. Ik was daar na nog een halve fles wijn redelijk gaar. Om twee uur lag ik als een torretje in bed.
En ja, dronken zijn is dom, stom, achterlijk en niet stoer.
ook één keer platjes gehad in 1974 geloof ik van een duitse del.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehad, we spreken dan ongeveer 1986, werkte toen een tijdje in Zweden en kreeg ze van een mooie blondine daar óf van de medewerkster van een bruine kroeg op West Terschelling die ik een paar keer naar huis had gebracht na werktijd.
Wat een gore meuk, die dingen
Ik hou van kokenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
Teun lijk nu echt op zo'n gosert die een contactadvertentie zet.
Ik hou van zitten bij het haardvuur, boswandelingen (strandwandelingen kan ook) en dan
noemen ze nog een heleboel dingen op![]()
Vrouwen zetten altijd in hun contactadvertenties dat ze van koken houden![]()
krijg je 1x een normaal bord vreten en voor de rest kan je het vergeten
Ik draag een groter kruis dan Jezus en er is nog een plekje vrij om eraan te hangen. Zin om aan de muur genageld te worden? Reageer dan op het volgende adres:quote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
Teun lijk nu echt op zo'n gosert die een contactadvertentie zet.
Ik hou van zitten bij het haardvuur, boswandelingen (strandwandelingen kan ook) en dan
noemen ze nog een heleboel dingen op![]()
Vrouwen zetten altijd in hun contactadvertenties dat ze van koken houden![]()
krijg je 1x een normaal bord vreten en voor de rest kan je het vergeten
Dagutnie Coosquote:Op maandag 24 mei 2010 21:39 schreef Coos het volgende:
Hey Teun hebbie al een tikkâh?? (das haags voah een druipâh)
Als Teun er een lijntje bij had genomen had ie ook niet zo'n last van de drank.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik wat minder aan de coke had gezeten kon ik me de momenten dat ik dronken was misschien wel herinneren!
Ouders, broers, ff een trippie huiswaarts dus. Maar ben alweer terug op m´n stek.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
avond Pieter, waar heb jij vandaag gezeten ?
ik kliktequote:Op maandag 24 mei 2010 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik draag een groter kruis dan Jezus en er is nog een plekje vrij om eraan te hangen. Zin om aan de muur genageld te worden? Reageer dan op het volgende adres:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=129882
Nope, alleen vanmorgen in mijn hoofd ietwat doffig gedreun. Verder alles prima.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar hebben die troela's in gezeten. Heb je geen pijn ergens ofzo
Wacht nu maar eerst netjes de incubatietijd af dan praten we wel verder.quote:
ey trut, hoestquote:Op maandag 24 mei 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey trut....zeg eens meer dan zo'n vuig tvptje
Hoiiiquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ey trut, hoest? Balkon al groen? Oranje slingers in de straat?
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
ook één keer platjes gehad in 1974 geloof ik van een duitse del.![]()
Zaten tot in je wenkbrouwen aan toe die dingen. En ik deed ze ook nog cadeau aan een toenmalige vriendin.
nee ATM staat op...al ben ik het niet aan het volgenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Lays & D_K, hebben jullie fresh fm weer opstaan? Heerlijke mix
Welnee.. Tis volksvermaakquote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Wacht nu maar eerst netjes de incubatietijd af dan praten we wel verder.
Coos heeft overal haar denk ik danquote:Op maandag 24 mei 2010 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
kenne die dingen helemaal tot in je wenkbrouwe klimme
![]()
Ass To Mouth! Mijn favoriete porno-genre!quote:Op maandag 24 mei 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ATM staat op...al ben ik het niet aan het volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip http://www.imdb.com/title/tt1467304/quote:Op maandag 24 mei 2010 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ass To Mouth! Mijn favoriete porno-genre!
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
Ik ben weer effe de tel kwijt
Layse heeft toch verkering met de kardinaal?
of was dat Kally![]()
ik raak steeds in de war
Jesus ik weet dat zelfs.. Lees je es inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Of mijn wenkbrouwen zijn een stuk lager geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
kenne die dingen helemaal tot in je wenkbrouwe klimme
![]()
lijkt me echt goor, ik hoop niet dat de mijnese ooit in de klauwtjes van zo'n greppeldel valt
![]()
kweetnognietwatikzoudoen behalve dan mijn wenkbrauwen afscheren
Nee, ze is qua verleden een stuk beschaafder dan ik, zoveel is mij na vandaag wel duidelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Wacht nu maar eerst netjes de incubatietijd af dan praten we wel verder.
Die plotbeschrijving, zomgquote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip http://www.imdb.com/title/tt1467304/
Flikker es op met die Paul Simon. Is ie al doodquote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef FANN het volgende:
TA NA NA NA
OP ONGEVEER 4.55 hoor je RRRRRRRRR RRRRRRRRRRR
Ik heb het gezienquote:
IS DAT ZO !quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker es op met die Paul Simon. Is ie al dood
quote:
Die meuk die je erop moest smeren brandde als de hel, dat weet ik nog wel. Dag later vielen ze bij bosjes naast je schoenen neer, morsdoodquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
ook één keer platjes gehad in 1974 geloof ik van een duitse del.![]()
Zaten tot in je wenkbrouwen aan toe die dingen. En ik deed ze ook nog cadeau aan een toenmalige vriendin.
Welnee, hij is niet doodquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar hij laat de mensheid met rust iig
gezellie ...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die meuk die je erop moest smeren brandde als de hel, dat weet ik nog wel. Dag later vielen ze bij bosjes naast je schoenen neer, morsdood![]()
Moest geloof ik een week lang met die meuk smeren
of was dat Kally![]()
ik raak steeds in de war
Laysa heeft verkering met mij! Maar Kally en alle andere vrouwen willen allemaal best een stukje kardinaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of was dat Kally![]()
ik raak steeds in de war
IKKKKKKKKKKKKKKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, hij is niet dood![]()
volgens mij is de Jamie-burger verkeerd gevallen
dat mokkel vreet als een beestquote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, hij is niet dood![]()
volgens mij is de Jamie-burger verkeerd gevallen
O joh, ik had geen schoenen aan.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die meuk die je erop moest smeren brandde als de hel, dat weet ik nog wel. Dag later vielen ze bij bosjes naast je schoenen neer, morsdood![]()
Moest geloof ik een week lang met die meuk smeren
wHEHEHEquote:Op maandag 24 mei 2010 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
O joh, ik had geen schoenen aan.
edit: weet nog wel dat die huisarts helemaal enthousiast was, had ze sinds zijn opleiding niet meer gezien.![]()
Nee dat jeukt als de tering ofzo.. Weet je wat ik wil het niet wetenquote:
ja JIJ dusquote:
Niet bij elkaar maar wel samen bij mijquote:Op maandag 24 mei 2010 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja JIJ dus![]()
OKE NOU VERGEET IK HET NIET MEER![]()
zitten jullie nu bijelkaar of allebei apart thuis ?![]()
ja ik ben daar nieuwsgierig naar
shoot me !
Hoiquote:
Ik was anderhalf jaar geleden bij een concert ven Miriam Makeba. Aan het eind van het optreden roept ze haar band bij elkaar en vraagt het publiek naar haar band en muziek te blijven luisteren als zij er niet meer zou zijn. Vervolgens sluiten ze het optreden samen zingend af. (daarzijn twee hele korte clipjes van)quote:
Zit hij er nog wel?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Coos het volgende:
Maar verder na een toch wel wild seksleven nooit geen trammelant meer met de leuter gehad.![]()
Oppassend type geworden.
En Deiss heb jij weleens platjes, schimmel of een flinke gonorroe gehad??quote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb jij alle 6 die Jamie-burgers opgevroten?
Twee van plan maar is er één geworden. Wel tering lekkerquote:Op maandag 24 mei 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb jij alle 6 die Jamie-burgers opgevroten?
Das pas een soa!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was anderhalf jaar geleden bij een concert ven Miriam Makeba. Aan het eind van het optreden roept ze haar band bij elkaar en vraagt het publiek naar haar band en muziek te blijven luisteren als zij er niet meer zou zijn. Vervolgens sluiten ze het optreden samen zingend af. (daarzijn twee hele korte clipjes van)
Twee dagen later was ze dood
Die snap ik even nietquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:06 schreef Coos het volgende:
[..]
En Deiss heb jij weleens platjes, schimmel of een flinke gonorroe gehad??
Nee, hij hangt er nu maar een beetje voor lul bij.quote:
dat is nou best eng zulke dingen...quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was anderhalf jaar geleden bij een concert ven Miriam Makeba. Aan het eind van het optreden roept ze haar band bij elkaar en vraagt het publiek naar haar band en muziek te blijven luisteren als zij er niet meer zou zijn. Vervolgens sluiten ze het optreden samen zingend af. (daarzijn twee hele korte clipjes van)
Twee dagen later was ze dood
Ik heb nog nooit sex gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 22:06 schreef Coos het volgende:
[..]
En Deiss heb jij weleens platjes, schimmel of een flinke gonorroe gehad??
ik ookquote:Op maandag 24 mei 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn piemel laten inkorten nadat ik van alles omstootte 's ochtends
Jij was onbevlekt ontvangen??quote:
Ik zit erover te denken om die in mijn sig te zettenquote:
Nee naast elkaar op de bankquote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ik snap![]()
hij zit boven en jij beneden...
wel geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |