Die man is hopeloosquote:
Ik ga er vanuit, vooral voor mijn gemoedsrust, dat ze ons niet meer kont vinden en ergens anders een goed thuis haeft gevondenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je wilt zo graag weten wat er is gebeurd.
Ga je foto's voor ons maken als je kleintjes er zijn?
Pietje, ik durf het niet te vragen, maar........quote:Op zondag 23 mei 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
nieus?
Doe maar niet, Teun is op het moment verminderd toerekeningsvatbaarquote:Op zondag 23 mei 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wat meer posts van Teun uitprinten, zodat ze ook weet wie het zegt
Alhoewel
Verminderdquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet, Teun is op het moment verminderd toerekeningsvatbaar
ok ok, omdat je zo walchelijk lief bentquote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje, ik durf het niet te vragen, maar........
Jawelquote:
Mooi.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit, vooral voor mijn gemoedsrust, dat ze ons niet meer kont vinden en ergens anders een goed thuis haeft gevonden![]()
En natuurlijk komen er foto's, tot iedereen er hier gek van wordt
quote:
Ik geloof dat ie dat zelfs al voorafgaand zei....het enge is dat wilders wel het best er uit kwam.....quote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi.
En natuurlijk vond Pastors Wilders de winnaar van het debat.
Hij is sowieso altijd een gevaar voor zijn omgeving, ik denk juist dat zijn omgeving het nu een stuk rustiger heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun is eigenlijk helemaal de weg kwijt![]()
Wat denk jij, moeten we de crisisdienst bellen of is hij geen gevaar voor zichzelf en zijn omgeving?
Dan gaan we de crisisdienst niet bellenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is sowieso altijd een gevaar voor zijn omgeving, ik denk juist dat zijn omgeving het nu een stuk rustiger heeft
Ja, maar alleen omdat grote bekken werden getolereerd door de discussieleider.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie dat zelfs al voorafgaand zei....het enge is dat wilders wel het best er uit kwam.....
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we de crisisdienst niet bellen![]()
Ben jij trouwens al op De Rotterdam geweest?
]quote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, ga dan.
Geile beerquote:Op zondag 23 mei 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet dat jullie het heel erg vinden maar ik kreeg net een telefoontje met de mededeling dat de buurvrouw ook een buitenkachel brandend heeft, de Rosé koud heeft staan, het naar mijn huis te ver lopen is en of ik maar op mijn knieën mij wil begeven naar haar residentie
Scurt si clar (Roemeens voor "Kort en goed"), ik ga jullie verlaten en ik vervoeg mij bij lieve vrouwspersonen in real live.
Weet dat ik jullie niet vergeten zal en dat ik om jullie geef, de één meer dan de ander, maar allemaal en iedereen staat op dit moment vet in het groen![]()
Tot over drie orgasmes
Niet alleen, ook de eindspeech was het meest 'bevlogen'. Zoiets is voor te bereiden, dan moet je niet gaan euuuuhhh eeuuhhh 'en.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar alleen omdat grote bekken werden getolereerd door de discussieleider.
Die drie orgasmes was gewoon vette bluf, dat red ik echt niet meerquote:
Ah okee. Toen luisterde ik al niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet alleen, ook de eindspeech was het meest 'bevlogen'. Zoiets is voor te bereiden, dan moet je niet gaan euuuuhhh eeuuhhh 'en.
Ga nou, straks word ik boos.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die drie orgasmes was gewoon vette bluf, dat red ik echt niet meer![]()
Maar ik hou wel van jullie allemaal (en van de buurvrouw het meest)
Kweenie, ik moet nogquote:
Ow, wat leukquote:Op zondag 23 mei 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweenie, ik moet nog![]()
Door mijn werk ben ik een beetje betrokken bij De Rotterdam en omdat ik in juni tig jaar getrouwd ben heb ik een weekendje als verrassing geboekt
ja ja ja, wij ook van jouquote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die drie orgasmes was gewoon vette bluf, dat red ik echt niet meer![]()
Maar ik hou wel van jullie allemaal (en van de buurvrouw het meest)
Niet op die kikkerquote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom wordt je nu boos?
ff plassen, ik doe straks nog één refresh
Jij blijft zeikenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom wordt je nu boos?
ff plassen, ik doe straks nog één refresh
Lieve Kally, je bent een topwijf. Maar dat kan ook niet anders als je hoog boven in een flat woontquote:
Dat kan ik toch heul nietquote:
Hoe stijver de penis, de te soepeler de ventquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
Ze zou toch naar jou toekomen en jij had alles toch al klaargezet? Jij loopt ook snel aan het lijntje.
Teun ik denk dat je de drank maar moet laten voor wat hij isquote:Op zondag 23 mei 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieve Kally, je bent een topwijf. Maar dat kan ook niet anders als je hoog boven in een flat woont
dudequote:Op zondag 23 mei 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe stijver de penis, de te soepeler de vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |