Blijf jij lekker bij de PvdA hangen, dan zul je het vanzelf wel in je zakken merken, groetjesquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:22 schreef hamster90 het volgende:
... staat de anderen hard onder de tafel te lullen
Klacht: Mensen die geen VVD gaan stemmen.
Stemmen op stotterende politiciquote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Trannellius het volgende:
Oh ja, tevens:
Stemmen op een politicus met een vlotte babbel. Driewerf
In dat geval hebben ze mijn stem.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
VVD: De partij voor ondernemers en rijk Nederland. De rest wordt lekker uitgekleed
Ik zou geen vadsige zestig of zeventige jarige wijven willen zien die uitgekleed waren. Ik doel op economisch uitkledenquote:
Om de waarheid te verkondigen?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:32 schreef Monopoly het volgende:
Mark Rutte is BAAS!
( Waarom post ik eigenlijk in KLB)
nieuw topic aanmaken een idee?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:35 schreef TheGaffer het volgende:
Klacht: Te veel dingen waar ik op kan klikken en het ook per ongeluk doe op de RTL site.
Nou zeg, hij heeft een allochtoon helemaal klem geluld???quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef wesp40 het volgende:
Heb een interview gekeken in Buitenhof waar Rutte uitgedaagd werd door een allochtone journalist om met hem te komen praten. De allochtoon probeerde Rutte belachelijk te maken maar Rutte keerde alles snel om en veegde de vloer aan met hem. De allochtoon bij het eind keek zelfs neer, en leek goed onzeker van zichzelf.
GO, Rutten, GO!
Heb je daar ergens een link ervan. Ben best benieuwd ernaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef wesp40 het volgende:
Heb een interview gekeken in Buitenhof waar Rutte uitgedaagd werd door een allochtone journalist om met hem te komen praten. De allochtoon probeerde Rutte belachelijk te maken maar Rutte keerde alles snel om en veegde de vloer aan met hem. De allochtoon bij het eind keek zelfs neer, en leek goed onzeker van zichzelf.
GO, Rutten, GO!
Ja dat wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nou zeg, hij heeft een allochtoon helemaal klem geluld???
Linkt naar de homepage van uitzendinggemist...quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ja dat wel.Kijk het interview maar zelf:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=11010436&md5=d7635965209f9c94f4f55c3c355aacea
Er staat helaas geen klacht in de TT.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Bob-B het volgende:
Waarom vergist Wester zich zovaak in de namen? Dat is pas een echte klacht, al klopt de klacht in de TT wel.
En dan zelf overwegen om PvdA te stemmen die een lening willen maken van de studiefinanciering.quote:
Quote van churchill:Any man who is under 30, and is not a liberal, has no heart; and any man who is over 30, and is not a conservative, has no brainsquote:
Ik maak mij nog het meest zorgen om het conservatisme binnen de VVD, verpersoonlijkt door o.m. Fred Teeven. Tegen coffeeshops, meer wouten, meer afluistermogelijkheden, meer repressie. Voor een bange samenleving dus.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:14 schreef Appelknaller het volgende:
Fred Teeven![]()
![]()
De reden om niet op de VVD te stemmen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |