abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:15:53 #176
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_81984717
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Sorry, maar ik ga stoppen met posten. Het blijkt niet meer te kunnen.

Dit stuk ONMENSCH vond het zonodig om een kwetsbare quote van mij uit dit topic in VKZ te posten om te "scoren" (inmiddels weggehaald door crew).

Dit stuk vuil:
[ afbeelding ]

http://i.fok.nl/userpics/44131/thijs.jpg

Fotoboek van Chewie

De zuurstof die hij inademt niet waard, zo'n stuk vuil .............Nog nooit eerder meegemaakt. De term ONMENS doet nog te kort.

Ik ga proberen zo voorzichtig mogelijk te reageren hier maar...roep je het niet een heel klein beetje over jezelf af met al je anti VVD topics (de lijst is indrukwekkend wat ik in de gauwigheid in VKZ heb gezien) dat men een beetje de neiging gaat krijgen je een beetje voor de gek te houden? Bovendien zit er een kern van waarheid in: hoe meer je zeurt dat men iets niet moet doen des te meer onstaat de (vrij kinderlijke) neiging om juist datgene te gaan doen. Zoals bijvoorbeeld stemmen op de VVD. Denk hier eens over na. Verder heb ik de betreffende quote niet gelezen want verwijderd maar waarom zou je iemand z'n foto uit z'n fobo gaan posten? Kwaad met kwaad vergelden?
Hallon!
pi_81984926
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik ga proberen zo voorzichtig mogelijk te reageren hier maar...roep je het niet een heel klein beetje over jezelf af met al je anti VVD topics (de lijst is indrukwekkend wat ik in de gauwigheid in VKZ heb gezien) dat men een beetje de neiging gaat krijgen je een beetje voor de gek te houden? Bovendien zit er een kern van waarheid in: hoe meer je zeurt dat men iets niet moet doen des te meer onstaat de (vrij kinderlijke) neiging om juist datgene te gaan doen. Zoals bijvoorbeeld stemmen op de VVD. Denk hier eens over na. Verder heb ik de betreffende quote niet gelezen want verwijderd maar waarom zou je iemand z'n foto uit z'n fobo gaan posten? Kwaad met kwaad vergelden?
De actie is inmiddels gestaakt, inderdaad het gevaar dat eea averechts werkt. Inschattingsfout gemaakt, een campagne met andere insteek was beter geweest.

Ik kan goed tegen kritiek, maar graag op de inhoud en niet op de man zoals hij deed. En dan met zo'n post. Dan kan je toch niet lager zinken?

Ik leg er bij neer dat dit land sociaal failliet is. Al scoren ze wmb 149 zetels, het land is sowieso naar de klote.
Na mijn de zondvloed, het is niet meer te redden.

Ik heb de crew verzocht de persoon een ban te geven. Het is hij of ik weg.

Dat stuk vuil mag trouwens blij zijn als het bij die ene foto zou blijven....
pi_81985142
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zeker

Het was trouwens niet eens incident. Maar een stuk vuil dat zijn grenzen steeds verder verlegt.

Uiteraard een VVD -adept
Het is FOK! heh.. het is dat ik nog steeds op 1 of andere manier wil integreren tussen de "normale" mensen en dat FOK een doorsnee is en er dus ook veel goede mensen zijn, anders had ik hier niet eens een account. Maar naast de goede mensen zijn er ook veel slechte mensen, en naast slimme mensen zijn er ook domme mensen, etc etc.. En al dat soort types hangt hier rond.

Het is lastig, en ik weet als geen ander hoe het aan je kan vreten.. dat soort gebash/getrash en gekut op internet. Hoor mij het zeggen Laat je niet gek maken!!!

edit; nvm.. geregeld.. de prikkels zijn over.. nogmaals aan pa uitgelegd dat het erg storrend is en dat we het morgen zouden doen etc.. maar of hij snapt dat het echt heel erg storrend is. Antwoord; Nou, dan heb je ff pech! ..
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_81985358
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:24 schreef Autidude het volgende:

[..]

Het is FOK! heh.. het is dat ik nog steeds op 1 of andere manier wil integreren tussen de "normale" mensen en dat FOK een doorsnee is en er dus ook veel goede mensen zijn, anders had ik hier niet eens een account. Maar naast de goede mensen zijn er ook veel slechte mensen, en naast slimme mensen zijn er ook domme mensen, etc etc.. En al dat soort types hangt hier rond.

Het is lastig, en ik weet als geen ander hoe het aan je kan vreten.. dat soort gebash/getrash en gekut op internet. Hoor mij het zeggen Laat je niet gek maken!!!

edit; nvm.. geregeld.. de prikkels zijn over.. nogmaals aan pa uitgelegd dat het erg storrend is en dat we het morgen zouden doen etc.. maar of hij snapt dat het echt heel erg storrend is. Antwoord; Nou, dan heb je ff pech! ..
Zeker. Er zijn hele slechte mensen. Dat zie je maar weer.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:34:09 #180
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_81985706
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De actie is inmiddels gestaakt, inderdaad het gevaar dat eea averechts werkt. Inschattingsfout gemaakt, een campagne met andere insteek was beter geweest.

Ik kan goed tegen kritiek, maar graag op de inhoud en niet op de man zoals hij deed. En dan met zo'n post. Dan kan je toch niet lager zinken?

Ik leg er bij neer dat dit land sociaal failliet is. Al scoren ze wmb 149 zetels, het land is sowieso naar de klote.
Na mijn de zondvloed, het is niet meer te redden.

Sorry hoor , maar op mij kom je ook echt over als een zeiker. Ik heb zo onderhand het idee dat je het gewoon te goed hebt en bang bent om dat te verliezen.
Je drukt gewoon iedereens mening weg & stelt jouw mening gelijk aan feiten.

Als je dat nou eens inziet(en er iets mee doet) dan kom je iig wat minder anti-sociaal over.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_81985837
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:20 schreef EchtGaaf het volgende:

Op grond van user-bashen dmv quoten van teksten uit R&P in een ander subforum zijn eerder users gebanned.

Ik heb geen geschikt kaliber in huis voor "kwaliteitsfoto's" in dit geval
Maar je moet ook niet gaan bashen heh.. straks krijg jij ook nog een ban. Of komen er weer topics
over gevaarlijke en dreigende stalkende autisten op Fok! Komt het nog op SBS6 ook!

Ik zag trouwens dat hij system enginer is.. altijd al eens een system enginer willen "...... "
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:47:46 #182
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_81986618
Tsja jammer dat EG mijn poging om hem een beetje te verdedigen in VKZ verkeerd opgevat heeft.
Hallon!
pi_81986702
quote:
Echtgaaf en Chewie mogen beiden even koelen, 72 uur
Fuck a duck zeg!! Ik zag hem aan komen.. maar jemig de pemig hee.. 72 uur!!
Ik hoop dat je terug komt EG, en ik wil je ook wel helpen met het vinden of opzetten van een plekje op
internet waar je wél helemaal politiek uit je dak kan gaan en zonder censuur of gezeur etc etc.

Iedereen zit ook te flippen door die verkiezingen ofzo man.. wat is het? nog 2 weken..
Wat een wereld mensen... plots veranderen schapen in kippen zonder kop om vervolgens weer via het achtereind van een varken te belanden in de gebruikelijke nuance..

Verkiezingen

KUTHOER!! SUKABLET!!! <- dat was mijn gilles de la Tourette

Wat een dag, wat een dag...
pi_81990696
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:

Me like
Ik dacht al het komt mij ergens vaag bekend van voor
Ze hebben 1996/97 best wel op veel festivals gespeeld en waren "underground" best wel bekend.
Coole gasten ook. Staan meer nummers van dat album (vet album!) op joeptjoep

Persoonlijk vind ik deze super goed en helemaal geweldig, grijs gedraaid...
En zwaar op lopen pogo'en

pi_81993208
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ze hebben 1996/97 best wel op veel festivals gespeeld en waren "underground" best wel bekend.
Coole gasten ook. Staan meer nummers van dat album (vet album!) op joeptjoep

Persoonlijk vind ik deze super goed en helemaal geweldig, grijs gedraaid...
En zwaar op lopen pogo'en

1996 is voor mijn tijd kwa muziek
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81993582
goedennacht, blijkbaar een hele hoop gemist. Ben nu niet zo heel actief meer, aangezien het weer stukken minder gaat. Ik ben een beetje aan het stressen ofzo en kan maar geen afleiding vinden. En het wordt alleen erger, en ik krijg het idee dat ik een beetje terug begin te vallen naar hoe het was toen ik pas terug was alleen zonder de angst, en nare herinneringen.
En vandaag ook naar de psych gegaan en sinds moment ben ik echt totaal aan het balanceren
Verder tja, zit ik er deels echt doorheen omdat we het steeds vaker hebben over de familie en het funccioneren enz. en dat helpt mij niet echt.

Ben na de psych om afleiding te proberen te vinden bij een vriendin van mijn ma de pc wezen "fixen", er een wachtwoord opgooien en verifieren of de wifi daar wel een wachtwoord had. Wat dus wel zo was, maar die persoon snapt er echt geen drol van en snapt de basis niet eens..en wil zich in meer technische zaken gaan mengen...dus heb gezegd dat ik me daar niet aan waag Maar ik neig erg off topic te gaan nu.

Maar blijkbaar heb ik heel wat ontwikkelingen hierzo gemist.
pi_81994196
Tijn sloeg op jou, jij legt volgens mij de lat hoog. Vind je wel leuk en gezellig Denk ik
pi_81994827
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

1996 is voor mijn tijd kwa muziek
In 1996 was ik helemaal wild en jong, en qua muziek ook alle "3" de "stijlen" Gabber, Rap en Rock, maar dat werd ook geaccepteerd door de omgeving... omdat ze wiet moesten hebben
En slimme jongen heh..
Dat heb toen allemaal wel paar jaartjes geduurd.

Maar daarvoor ook muziek joh, en van alles.. nogmaals.. Pokke Pokke Pok.. "goodnight Saigon" dat was een obsessie. Dat liedje is uit 1983.. en in 1985 kreeg ik een walkman en toen ging het los. Kon ik mij afsluiten.
En ik hou van bijna alle soorten muziek

En ook oude muziek met vaak Vietnam wat terugkomt.. dus misschien heb ik daar wel rondgelopen in een vorig leven. vage shit. Woodstock periode enzo.. maar ik haat hippies!!
Alleen dit, dit is dus weer zo fucking geweldig

Maar mijn muziek smaak is zooooo breed.. Eigenlijk moet ik nu een zwarte SlipKnot rouwband om hebben Want Disasterpiece DVD is BAAS!!! Maar ook nog harder, of softer, within temptation ofzo.
Maar ook nog steeds hardcore en house, dance, trance.. en de ultimate terror baas.. een held van me.
THE DESTROYER.

Wat mensen hebben gelezen in zijn boek of hebben gezien bij DWDD over Wessel en zijn rust vinden in "terringherrie.."

Probeer dit eens vol te houden..serieus, want het begin is nog niets! dit, o.a., geeft mij rust

raar heh?
pi_81999755
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn sloeg op jou, jij legt volgens mij de lat hoog. Vind je wel leuk en gezellig Denk ik
Je kan nooit de lat te hoog leggen, dat is een soort van onzin verhaal.. misschien in aanval technieken of weet ik veel.. maar dat is toch ook niet hoe het werkt? Het klikt of het klikt niet... daar komt geen lat bij kijken, maar een waterpas .. OOOOHH.. die is mooi!?

Ik snap geen moer van wiskunde, maar de serie Numbers is wel leuk..
iig.. het is pure logica en zelfs statistiek.

Net als dat ieder vrijwel kan beamen dat hét je gewoon moet overkomen. Inene is hij of zij daar.
Heb ik ook meegemaakt.. Maar 2 fucked up'd minds gaan niet samen.. In eerste instantie is er wel die klik.. maar het gaat wisselwerken of miscommuniceren en dat is een.. BSOD/Kernel Panic..
En dan moet je maar volhouden en blijven hopen dat er toch weer zo'n klik is die dan wél stand houdt.

Maar de lat te hoog leggen? Dat bestaat niet eens.. in mijn wereld niet iig.. niet qua jagen of sjansen.
Ik geloof in natuurlijke aantrekkingskrachten. Als je snapt wat ik bedoel.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:05:34 #190
247161 ikke043
pi_81999813
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef Autidude het volgende:

[..]

Fuck a duck zeg!! Ik zag hem aan komen.. maar jemig de pemig hee.. 72 uur!!
Ik hoop dat je terug komt EG, en ik wil je ook wel helpen met het vinden of opzetten van een plekje op
internet waar je wél helemaal politiek uit je dak kan gaan en zonder censuur of gezeur etc etc.

Iedereen zit ook te flippen door die verkiezingen ofzo man.. wat is het? nog 2 weken..
Wat een wereld mensen... plots veranderen schapen in kippen zonder kop om vervolgens weer via het achtereind van een varken te belanden in de gebruikelijke nuance..

Verkiezingen

KUTHOER!! SUKABLET!!! <- dat was mijn gilles de la Tourette

Wat een dag, wat een dag...
ach kom op heey, politiek uit je dak. Het enigste wat hij doet is keer op keer weer vvd'ers bashen omdat hij bang is om zijn uitkering te verliezen. Veel verder als eigenbela
ng komen zijn posts niet, maar als een ander dat doet zijn ze een stuk vuil .
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82000825
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef Autidude het volgende:

[..]

Je kan nooit de lat te hoog leggen, dat is een soort van onzin verhaal.. misschien in aanval technieken of weet ik veel.. maar dat is toch ook niet hoe het werkt? Het klikt of het klikt niet... daar komt geen lat bij kijken, maar een waterpas .. OOOOHH.. die is mooi!?

Ik snap geen moer van wiskunde, maar de serie Numbers is wel leuk..
iig.. het is pure logica en zelfs statistiek.

Net als dat ieder vrijwel kan beamen dat hét je gewoon moet overkomen. Inene is hij of zij daar.
Heb ik ook meegemaakt.. Maar 2 fucked up'd minds gaan niet samen.. In eerste instantie is er wel die klik.. maar het gaat wisselwerken of miscommuniceren en dat is een.. BSOD/Kernel Panic..
En dan moet je maar volhouden en blijven hopen dat er toch weer zo'n klik is die dan wél stand houdt.

Maar de lat te hoog leggen? Dat bestaat niet eens.. in mijn wereld niet iig.. niet qua jagen of sjansen.
Ik geloof in natuurlijke aantrekkingskrachten. Als je snapt wat ik bedoel.
Deels mee eens, ik ben ook zo. Zie wel of t klikt of niet, meestal wel want ik ben spontaan en adrem en lief.
Maar ik heb t er eerder met tijn over gehad. Definieer bijv. vriendschap.
Zo ken ik nog een vriend die zichzelf niet als sociaal beschouwd. Zeker niet in grote groepen. Maar als we met een grote groep zijn kletst hij lekker mee, en iedereen is weg van hem. Als ik er vervolgens naar vraag geeft hij desondanks aan moeite te hebben met sociaal zijn en grote groepen.
Hij erkent wel dat hij wellicht een andere definitie van sociaal zijn heeft dan de mensen om hem heen. Snap je wat ik bedoel?

Ben trouwens dit weekend voor t laatst in Almere. Stoor me zo gruwelijk aan mijn oma, hartstikke lief mens, maar ze komt om de haverklap haar kamer uit. 'Slaap je nog niet? Moet je morgen niet werken? Heb je de hond uitgelaten? Eet je morgen thuis?' Het is freakin' kwart over 11. Nee duh ik slaap nog niet anders lag ik wel in bed, ja ik moet morgen werken maar zonder mijn KAN ik nu eenmaal moeilijk inslapen, ja de hond is uitgelaten zoals elke avond.. ja ik eet morgen thuis zoals al vaker besproken vandaag..
Maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen want ik heb respect en ik zal niet zomaar snauwen oid (zoals mijn zusje ) maar laaaat me...
Maandag komen mijn ouders terug van vakantie, dus vanaf zondag woon ik weer flltime samen met vriendje, gelukkig...
pi_82001114
p.s. lat hoog leggen in aanvalstechnieken want anders kan t niet?
Mijn werk is pas compleet op t moment dat ik net wat meer weet dan de rest, net wat meer doe dan de rest, net wat meer ingewikkeldere casussen afhandel dan de rest. ik ben een eeuwige streber en een perfectionist, zeker in mijn werk leg ik de lat heeeeel hoog. En dat is geen aanval Als ik geen hoofdpijn heb ben ik de ideale medewerkster, zoals vandaag, collega's uitleg en instructie gegeven, wegens priveomstandigheden de hele dag gemaild met vriendje en nog in totaal 7 werkprocessen afgehandeld waarvan 6 ldt. Lijkt niet veel.. Als je nagaat dat t gemiddelde op 2 ldt's per week ligt. Terwijl ik misschien 40% van de tijd achter de pc zat.
Dus lat hoogleggen kan zeker wel
pi_82001228
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:05 schreef ikke043 het volgende:

[..]

ach kom op heey, politiek uit je dak. Het enigste wat hij doet is keer op keer weer vvd'ers bashen omdat hij bang is om zijn uitkering te verliezen. Veel verder als eigenbela
ng komen zijn posts niet, maar als een ander dat doet zijn ze een stuk vuil .
Ik heb het allemaal niet gevolgd en ga het ook niet allemaal lezen, ik weet wel dat EG erg negatief kan zijn en daar op door blijft hameren omdat het hem gewoon hoog zit en er erg veel mee bezig is.
Of dat gezond en goed is laat ik even achterwege, ik snap dat veel mensen het té ver vinden gaan, of dat het té veel is. Maar ik snap dat ook vice versa en de stress komt steeds dichterbij.
Ik weet niet hoe erg jouw ASS is, maar probeer het maar eens uit te zetten.. als je begrijpt wat ik bedoel?

wat dat betreft is het goed dat EG even tot "rust" kan komen en het niet verder gaat escaleren.

Dan heb ik het niet eens over eigen belang.. want daarvoor moet je dus juist bij de VVD wezen
Maar daar gaan we verder maar even niet op in... Punt is.. STRESS. en dan STRESS bij een Autist.
Het is een uitlaatklep.. eerder uitgebreid beschreven.
Ik ben het met iedereen eens dat je ook te ver kan gaan.. ben ik zelf ook schuldig aan geweest of misschien nog steeds, maar EG heeft dat inmiddels ook duidelijk wel begrepen hoor.

Ik ken het probleem als de beste, tegen muren opbotsen.. ik wil een ASS drukventiel!!
En ik ben bezig met een mooie oplossing. Het IRC kanaal was 1 idee, maar ik denk nog wel eens vaker na enzo

Ik bedoel... kan je het vergelijken met de user schenkstroop? Want dat is pas écht een zeikert! of een troll.
Snap ez Vouz?
pi_82001559
Vervelend dat schenkstroop overal bij wordt gehaald, je kan mensen toch niet vergelijken?
Maar ok ik stuurde een aardig berichtje en die wordt genegeerd dus misschien dat t wel t zeiken om t zeiken is idd
pi_82001584
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Cassandra87 het volgende:
p.s. lat hoog leggen in aanvalstechnieken want anders kan t niet?
Mijn werk is pas compleet op t moment dat ik net wat meer weet dan de rest, net wat meer doe dan de rest, net wat meer ingewikkeldere casussen afhandel dan de rest. ik ben een eeuwige streber en een perfectionist, zeker in mijn werk leg ik de lat heeeeel hoog. En dat is geen aanval Als ik geen hoofdpijn heb ben ik de ideale medewerkster, zoals vandaag, collega's uitleg en instructie gegeven, wegens priveomstandigheden de hele dag gemaild met vriendje en nog in totaal 7 werkprocessen afgehandeld waarvan 6 ldt. Lijkt niet veel.. Als je nagaat dat t gemiddelde op 2 ldt's per week ligt. Terwijl ik misschien 40% van de tijd achter de pc zat.
Dus lat hoogleggen kan zeker wel
Lat te hoog leggen in prestaties is iets anders als lat te hoog leggen in het vinden van je soulmate.
Ik heb alles gelezen, maar ik ben de dag aan het afsluiten. Ik reageer later nog wel wat dieper of beter.
pi_82001891
Het gaat niet om de lat hoog leggen mbt het vinden van je soulmate, heb ik nooit gezegd
Het gaat om je eigen definitie van (sociale) omgangsnormen.
Misschien is t zinnetje waarin ik neerzet dat ik Tijn een leuke vent vind misleidend, mijn excuses.
Maar ik vind bijna iedereen leuk. Hiermee bedoel ik dat ik een klik voel. En dat is absoluut geen soulmate-klik (no offence tijn ) maar een met-jou-kan-ik-t-goed-vinden klik. En in de context bedoel ik dat ik gerust bevriend zou kunnen zijn met tijn Omdat t gewoon een leuke toffe gezellige vent is

Maar is goed auti, doe lekker rustig aan, komt goed!
pi_82002157
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Vervelend dat schenkstroop overal bij wordt gehaald, je kan mensen toch niet vergelijken?
Maar ok ik stuurde een aardig berichtje en die wordt genegeerd dus misschien dat t wel t zeiken om t zeiken is idd
Ja nou, je hebt wel gelijk.. maar ik erger mij gewoon ook aan die man.. en dan lees ik nog lang niet alles.
Maar hij krijgt ook genoeg advies en weet ik veel wat.. en dat negeert hij of hij gaat weer raar doen.
HIJ WIL NIET.. het enige wat hij wil is gepamperd worden..

En dan denk ik dat je met een rare soort 50+ enge vieze fetish figuur te maken hebt ofzo..
Ik kan een hoop begrijpen, ik heb respect voor heel veel mensen.. en dat is echt zo.
Hij hoeft van mij ook niet dood.. maar schenkstroop is een Fok user die er gewoon echt om vraagt.
Hij wil dat mensen hem loser noemen zodat hij daar weer op kan reageren.. want anders heeft hij
niets te vertellen en verveelt hij zich.

Ik ken mensen met zeer zware handicaps die gewoon doorgaan en alles overwinnen.
Met een rolstoel kan je ook in de halfpipe en zelfs salto's maken! Om maar wat te noemen.
En ik heb wel zooo gruwelijke lelijke of extreeeeem domme mensen (mongooltjes) gezien
die gewoon een fijne en goede relatie hebben, al jaren lang en helemaal gelukkig zijn.
Of mensen met zeldzame ziektes die elkaar vinden of gewoon normaal integreren.

Maar de hele dag op Fok! lopen janken? Neuh vrienden en vriendinnnen.. klagen mag,
maar qua schenkstroop? HEt gaat te FUR!! Hij wil ook niet geholpen worden. Dat is het punt
snap je?

Hij snapt het niet.. of hij kicked er gewoon op..
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:40:24 #198
247161 ikke043
pi_82002278
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef Autidude het volgende:

Dan heb ik het niet eens over eigen belang.. want daarvoor moet je dus juist bij de VVD wezen
Maar daar gaan we verder maar even niet op in... Punt is.. STRESS. en dan STRESS bij een Autist.
Het is een uitlaatklep.. eerder uitgebreid beschreven.
Ik ben het met iedereen eens dat je ook te ver kan gaan.. ben ik zelf ook schuldig aan geweest of misschien nog steeds, maar EG heeft dat inmiddels ook duidelijk wel begrepen hoor.
Voor eigenbelang moet je net zo goed voor bij de SP of PVDA zijn.
Laten we ff eerlijk zijn, de reden dat mensen met een uitkering links stemmen is om hun uitkering veilig te stellen. En dat is gewoon weg eigenbelang.
En daar is niets mis mee, maar als je dan de andere kant gaat beschuldigen van iets wat je zelf net zo goed doet.....
quote:
Ik bedoel... kan je het vergelijken met de user schenkstroop? Want dat is pas écht een zeikert! of een troll.
Snap ez Vouz?
Ja die ken ik
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82002767
Ik kan er heel diep op in gaan.. maar dat gaat er beroerd uit komen.. valium is a hell of a drug!
Maar iig lijkt mij duidelijk dat je EG niet met schenkstroop kan vergelijken qua "zeiken"

Voor de rest ben ik het deels met je eens.. maar ik ga het morgen verder uitdiepen.
Het licht gaat hier straks uit.. mijn hersens zijn het al
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:50:42 #200
247161 ikke043
pi_82002847
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef Autidude het volgende:
Ik kan er heel diep op in gaan.. maar dat gaat er beroerd uit komen.. valium is a hell of a drug!
Maar iig lijkt mij duidelijk dat je EG niet met schenkstroop kan vergelijken qua "zeiken"

Voor de rest ben ik het deels met je eens.. maar ik ga het morgen verder uitdiepen.
Het licht gaat hier straks uit.. mijn hersens zijn het al
Ga nou eens ff naar de irc.
Ik kwam gewoon enkele seconde binnen nadat jij er voor het laatst op was
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')