Heb je wel mensen waarmee je af en toe IRL een babbeltje maakt (vrienden/kennissen)?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dat inlopen heb ik voorgoed opgegeven. Ik had nu op mijn top moeten zitten.![]()
(leraar vroeger: jij hebt straks een zeer goede baan
)
Ja hoor. Je opleiding biedt kansen. Die helaas nergens over gaan.![]()
Ik hoop dat jij meer mazzel hebt en geen verloren leven zult hebben.
Nou, dat vond ik reuze meevallen. Ik ken 'normale' mensen die erger zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:16 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben vrijwel altijd zo, alleen tijdens het uitgaan, met een goed nummer, wil ik nog wel eens losgaan![]()
Ik vind mezelf niet te druk, maar zie het anders. in mijn hoofd is het af en toe druk, wat zich bijvoorbeeld uit in vrij snel praten (dat heb je wel gemerkt, me dunkt)
Dat valt mij ook op, maar ik kan er zelf wel geen voorbeeld bij geven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Valt me wel op dat er soms gedacht wordt dat een aandoening of tic oid erger lijkt dan de omgeving vind. Apart.
haha ja, frappantquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Valt me wel op dat er soms gedacht wordt dat een aandoening of tic oid erger lijkt dan de omgeving vind. Apart.
Veel te weinig helaas....Ik heb niet de luxe van een vriendenkring e.d.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Heb je wel mensen waarmee je af en toe IRL een babbeltje maakt (vrienden/kennissen)?
Dat kan ook de nodige verlichting bieden. Of je het al dan niet treft, is deels een kwestie van geluk en hangt ook af van in hoeverre autisme de prikkelverwerking aantast. Dit is voor iedereen anders. Zie het Autisme Ten Top forum op LinkedIn. Sommigen hebben wel werk gevonden, anderen niet of houden het moeilijk vol.
Niet lullig bedoeld, maar een auto lijkt me niet het verstandigst om te kopen als je in de schuldhulpverlening zit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Autidude het volgende:
Ik heb misschien binnekort wel een autootje![]()
. Dan kan ik niet alleen af en toe ff lekker een toertje maken of naar een evenement e.d... maar ook langs auti's in het land, voor een babbeltje of een uitje.
Auto's zijn fijn!![]()
Ik ga voor een goedkope Hyundai Excel denk ik, 99% zeker.
Dat heb ik ook wel hoor. Vrijwel iedere vriendschap begint met het praten over meer luchtige zaken zoals vakantie, hobby's, sport, werk. Over autisme kun je eventueel gaan praten als je iemand langer kent. Anders kunnen mensen er te snel een oordeel over geven of het zelfs als een afknapper zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel te weinig helaas....Ik heb niet de luxe van een vriendenkring e.d.
Verder: als ik er over begin, dan klappen ze dicht. Ze willen het niet horen. Mensen willen alleen maar mooi weer dingen horen.
Ik zal het account even aanmaken
Tja, ik merk steeds dat mensen er niet op zitten te wachten. Laat staan als je wilt gaan spuien. Komt ook dat ze er geen raad mee weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:19 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Vrijwel iedere vriendschap begint met het praten over meer luchtige zaken zoals vakantie, hobby's, sport, werk. Over autisme kun je eventueel gaan praten als je iemand langer kent. Anders kunnen mensen er te snel een oordeel over geven of het zelfs als een afknapper zien.
Inmiddels gedaan.quote:Leuk dat je het account gaat aanmaken
Dat is mooiquote:Het is een interessante groep, wel heel diepgaand en op hoog niveau. Het is geen uitlaatklep om het eens te gaan hebben over de hoge werkloosheid of de hoogte van de uitkering, ze proberen echt naar oplossingen toe te werken.
Om te beginnen zit ik nog steeds niet in de schuldhulpverlening en gaat dat nog zeker een half jaar duren voordat dat echt van start gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:07 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar een auto lijkt me niet het verstandigst om te kopen als je in de schuldhulpverlening zit.
Waarschuw je wel even alle andere weggebruikers (ik zit te denken aan een alarm dat heel hard gaat loeien oid) dat je van plan bent vandaag auto te gaan rijden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:41 schreef Autidude het volgende:
[..]
Om te beginnen zit ik nog steeds niet in de schuldhulpverlening en gaat dat nog zeker een half jaar duren voordat dat echt van start gaat.
Daarnaast mag je als je in de schuldsanering zit echt wel een auto bezitten, mits niet te gek natuurlijk.
Een auto is voor mij erg goed omdat ik niet alleen het rijden zelf erg fijn vind maar omdat ik dan veel grotere actieradius heb en af en toe eens ergens heen kan gaan. Ik kan niet zo goed tegen het openbaar vervoer.
Maar in de auto vind ik prima, zelfs in de file staan.. Dat maakt mij allemaal niets uit.
In een auto cruise ik in mijn eigen wereldje door de wereld.
Er is weer een lid bijgekomen een uur geleden, mss ben jij dat welquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik merk steeds dat mensen er niet op zitten te wachten. Laat staan als je wilt gaan spuien. Komt ook dat ze er geen raad mee weten.![]()
[..]
Inmiddels gedaan.Nogmaals dank voor de tip.
Maar dit: ik krijg "your membership is pending approval" Duurt dat lang
![]()
[..]
Dat is mooiik ben erg benieuwd
Ik ga kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:10 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Er is weer een lid bijgekomen een uur geleden, mss ben jij dat wel
Nee dus ik zou ook niet weten of het wel iets voor mij isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de Space Marines of is dat niets voor jou?
Rustig aan jong.. komt goed vriend! komt goed!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Sorry, maar ik ga stoppen met posten. Het blijkt niet meer te kunnen.
Dit stuk ONMENSCH vond het zonodig om een kwetsbare quote van mij uit dit topic in VKZ te posten om te "scoren" (inmiddels weggehaald door crew).
Dit stuk vuil:
[ afbeelding ]
http://i.fok.nl/userpics/44131/thijs.jpg
Fotoboek van Chewie
De zuurstof die hij inademt niet waard, zo'n stuk vuil .............Nog nooit eerder meegemaakt. De term ONMENS doet nog te kort.![]()
Wat bedoel je met dat? Slaat dat op mij? Of slaat dat wat ikke zegt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 07:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Robuust is een mooi voorbeeld
Tijn ook wel denk ik, vind ik echt een leuke vent, als ik zo over internet mag beoordelen. Lijkt me ook heel sociaal, denk dat dat toch wel een gevalletje van lat hoog leggen is.
Sportschool. Ik houd helemaal niet van sporten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:02 schreef robuust89 het volgende:
[..]
haha ja, frappant
Kijk, ik kan mezelf niet zien. ja, in de spiegel, maar ik bedoel dat ik vrijwel geen idee heb hoe ik overkom op mensen en wat mijn uitstraling is. Klinkt vrij debiel, aangezien de meeste mensen me wel een toffe gozer vinden![]()
Ik heb moeite met het herkennen en benoemen van lichaamstaal. Betekent dit dan ook automatisch dat ik me eigen lichaamstaal minder makkelijk kan uiten? Ik denk namelijk dat andere mensen me "eenvoudig" kunnen lezen, for that matter. Probeer ook soms me lichaamstaal "verborgen" te houden, als andere mensen niet iets hoeven te weten "vind je dr leuk?" en dat soort bullshit![]()
Ik denk dat mijn ouders er ook mee te maken hebben, denk aan shit als "we zijn trots op je, MAAR.." THE WHOLE FREAKING TIME!
*frustratie*
maar dat is voor een ander topic![]()
@tijn
even een breinscheet, wat vind je van de sportschool? lijkt dat je wat?
Hmm, tja ze waren ook niet super bekend ofzo.. maar toch ook weer niet onbekend.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dus ik zou ook niet weten of het wel iets voor mij is
Zekerquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Rustig aan jong.. komt goed vriend! komt goed!
Me likequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Hmm, tja ze waren ook niet super bekend ofzo.. maar toch ook weer niet onbekend.
Was uit de jaren 90 een soort van Punk/Rock achtig alernatief bandje met harde teksten in het NL.
Vaak maatschappij of staatskritisch e.d. Dikke vette moshpits als hun gingen optreden.
Mooi voorbeeld van 1 zo'n nummer; SPECIAAL VOOR Chewie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |