Gok zo'n 97% ofzo. Tribunes zaten aardig vol.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
En het eerste concert was niet eens uitverkocht![]()
![]()
.
Moet je nu je username veranderen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef 29-11 het volgende:
ik heb net tickets gekocht voor 30 NOvember
dat betekent dat ik op 29 en 30 november ga![]()
![]()
![]()
Heb je niet gewoon verkeerd gekeken en 2 extra kaartjes voor 29/11 gekochtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef 29-11 het volgende:
dubbelpost XDXD
ik heb kaarten voor 30 november gewoon net via Livenation kunnen kopen ((en ja het was egt 30-11 ja)) oww ,, vreemd hoor![]()
alejandro is zoveel beter dan dance in the dark.. dat vind ik dus echt het enige kutnummer...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef 29-11 het volgende:
oww clip komt bijna uit, gruwlijk, al had ik liever dance in the Dark ((aangezien dance in the dark als 2e single was gepland in plaats van Telephone)) maar Alejandro als 3e single is ook leuk hoor
[ afbeelding ]
quote:
deze maandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef ad0rable het volgende:
[..]
alejandro is zoveel beter dan dance in the dark.. dat vind ik dus echt het enige kutnummer...
wanneer komt 'ie uit?
Ik trek hem nu met 650kbs binnen, duurt nog 9,5 uurquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef dolfg het volgende:
Voor de usenetgebruikers onder ons:
24GB aan HD materiaal van Lady Gaga. Clips, optredens en ander mooi spul.
-knip-
Jammer dat m'n glasvezel nog niet werkt hier!
Dance In The Dark is imho veel beter. Vooral de versie die ze deed toen ze zong voor Alexander McQueen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef ad0rable het volgende:
[..]
alejandro is zoveel beter dan dance in the dark.. dat vind ik dus echt het enige kutnummer...
wanneer komt 'ie uit?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dance In The Dark is imho veel beter. Vooral de versie die ze deed toen ze zong voor Alexander McQueen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |