Wat een lolbroek.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
Balkenende zegt net dat de burger de komende jaren niks in zijn portemonnee gaat voelen
Jawel hoor. Wat mij betreft doet hij helemaal afstand van zijn Turkse identiteit en gaat hij als Nederlander verder door het leven. Geloof me, het doet me niks. Maar zo is msnk niet. Hij zit hier een beetje de superieure kijk-mij-eens-goed-geïntegreerd-zijn Turk uit te hangen. Daarnaast verspreid hij regelmatig onzin over Turkije/Turken en doet hij alsof hij een Turkije-expert is terwijl hij jackshit af weet van Turkije. En dan opent hij nu ook nog eens een topic in KLB over 'Turken die niet naar het WK kijken omdat TR niet speelt'. Dude, waarom doe je dat? Je weet toch best wat voor mensen er hier rondhangen op Fok!? Je weet toch best wat voor reacties je kunt verwachten? Ben je nou echt zo dom en naïef of wil je gewoon heel graag een schouderklopje krijgen van de autochtone Nederlander? Zo van 'nou msnk, gelukkig ben jij niet zo. Wij accepteren jou helemaalquote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
Jongens, wat doen we sneuMag msnk niet de Nederlander spelen?
Die vraag werd gesteld door Frits Wester, een ja/nee vraag. Gaat ie eerst antwoord met koopkrachtbehoud en blabla, wordt ie op afgerekend, zegt ie dan uiteindelijk 'nee', pakt Rutte hem er meteen op en daarna meteen reclame, dus die galmt nogal doorquote:
Élk dorp met meer dan een paar duizend inwoners heeft wel een vogelaarwijk.quote:
Dat is wel altijd tricky van die interviewers ze lokken bepaalde antwoorden uit. En ja/nee vragen al helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die vraag werd gesteld door Frits Wester, een ja/nee vraag. Gaat ie eerst antwoord met koopkrachtbehoud en blabla, wordt ie op afgerekend, zegt ie dan uiteindelijk 'nee', pakt Rutte hem er meteen op en daarna meteen reclame, dus die galmt nogal door
Niet tactisch
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Kon ik maar in zo'n korte tijd hele lappen tekst schrijven, dan waren al mijn projecten nu al lang af.
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictiequote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wat mij betreft doet hij helemaal afstand van zijn Turkse identiteit en gaat hij als Nederlander verder door het leven. Geloof me, het doet me niks. Maar zo is msnk niet. Hij zit hier een beetje de superieure kijk-mij-eens-goed-geïntegreerd-zijn Turk uit te hangen. Daarnaast verspreid hij regelmatig onzin over Turkije/Turken en doet hij alsof hij een Turkije-expert is terwijl hij jackshit af weet van Turkije. En dan opent hij nu ook nog eens een topic in KLB over 'Turken die niet naar het WK kijken omdat TR niet speelt'. Dude, waarom doe je dat? Je weet toch best wat voor mensen er hier rondhangen op Fok!? Je weet toch best wat voor reacties je kunt verwachten? Ben je nou echt zo dom en naïef of wil je gewoon heel graag een schouderklopje krijgen van de autochtone Nederlander? Zo van 'nou msnk, gelukkig ben jij niet zo. Wij accepteren jou helemaal'.
Serieus msnk, wat boeit het jou of er Turken zijn die het WK wel of niet volgen? Sen mi mosmor oluyorsun onlar Hollandayi savunmadiginda? Niet iedereen voelt zich verbonden met Nederland. Get over it.
Hoezo?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je beknopte tekst zorgt totaal niet voor een contradictie
Op FOK! gaat dat toch hand in handquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze vindt het niet erg dat msnk als Nederlander door het leven gaat, maar het doet haar wel wat als hij constant afgeeft op Turken.
Twee verschillende dingen.
Wtf, waarom wil je datquote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil mn vinger een keer in de inhoud van roldeo stoppen
hoe krijg ik dat ding open?
Het voelt waarschijnlijk als... plakkerig water met een geurtje!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil mn vinger een keer in de inhoud van roldeo stoppen
hoe krijg ik dat ding open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |