Heb ik net al gedaan joh. Muziek, strippie, waterpijp erbij. Nu weer RDR spelen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:49 schreef kutkabouter het volgende:
ik mag toch hopen dat er nu met dit weer niemand zit te spelenin de tuin met een peuk en een pilsje met fijne muziek op de achtergrond of RDR spelen, dan weet ik het wel
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:03 schreef Rossdale het volgende:
Ed, je hebt mijn nog niet automatisch toegevoegd?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 23 mei 2010 20:08 schreef N-E-R-D het volgende:
tvp
Ik ben nu bezig met rank 5 van Hunter. Best lastig om cougars te killen met je knife
Ik lees overal dat die katjes heel erg snel en sterk zijn.quote:
Vandaag was mijn paard gepakt door dat poesje! Vet vervelend.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik lees overal dat die katjes heel erg snel en sterk zijn.
Ik ben nu vastberaden om zelf niet dood te gaan dankzij zo'n beest.
Tot nu toe nog nietquote:
Ze waren met zijn tweeën, de een schoot ik met één kogel dood. De ander had ik 2 keer geraakt, maar wist mij toch keihard te vernederenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik lees overal dat die katjes heel erg snel en sterk zijn.
Ik ben nu vastberaden om zelf niet dood te gaan dankzij zo'n beest.
Maak je maar klaar als je Mexico in mag gaan. Dat is echt prachtig, adembenemend. De muziek, de omgeving. Ongekend.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
En ondanks er nog wat grafische bugs zijn, vind ik het lang niet meer zo storend nu ik een tijdje in de game zit. Prik er langzaam doorheen en kan de onderliggende schoonheid wel waarderen. Wat een prachtige omgevingen hebben ze toch gecreëerd. Prachtige natuur, maar ook die stadjes vol met details. Het lijkt net alsof die houten gebouwen echt met losse stukken hout aan elkaar gespijkerd zijn, met precies de juiste geluidseffecten als je erover heen loopt/springt.
Tja ik zou voor de PS3 zijn gegaan ALS het niet zo'n slechte port was geweestquote:
Nou zeg dat wel, net of je door Monument Valley rijdt!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maak je maar klaar als je Mexico in mag gaan. Dat is echt prachtig, adembenemend. De muziek, de omgeving. Ongekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |