quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kus mijn 17 jarige tieten, Smart_ass.
Mijne niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
17 is sowieso te oud, dan beginnen ze al te hangen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met zulke bh's? Ik heb er een gekocht van 't weekend voor onder mn jurkje, maar ik weet niet man.
Oeh.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kus mijn 17 jarige tieten, Smart_ass.
Wat, ik heb er echt een gekocht voor onder mijn examenjurkje.quote:
Wtf, ziet er echt niet uit zo.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met zulke bh's? Ik heb er een gekocht van 't weekend voor onder mn jurkje, maar ik weet niet man.
hahahhahahahahahahahhahahahahaha, is dat van telsell ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
I know, maar het is heel handig omdat geen bandjes en geen achterkantje. Dus ik kan 'm aan met openrugjurkjes etc.quote:
Wat zal jij gestonken hebben!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een uur hardgelopen. Ja een úúr.
Nee, Hunkemöller.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahhahahahahahahahhahahahahaha, is dat van telsell ofzo?
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know, maar het is heel handig omdat geen bandjes en geen achterkantje. Dus ik kan 'm aan met openrugjurkjes etc.En het heeft gewoon een bh effect, alleen bij die snol op de foto niet. Bij mij bleef het prima zitten namelijk.
Ze heb uiers. Ze pushen haar tieten niet up.quote:
Ja het idee lijkt me inderdaad best wel handig. Ik heb zelf wel van die jurkjes en strapless dingen van de h&m waar dan zoiets vaags inzit, maar dat is echt geen bh te noemen. Dan is zoiets denk ik best wel handig.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know, maar het is heel handig omdat geen bandjes en geen achterkantje. Dus ik kan 'm aan met openrugjurkjes etc.En het heeft gewoon een bh effect, alleen bij die snol op de foto niet. Bij mij bleef het prima zitten namelijk.
Ja, die jurkjes heb ik ook, maar dat is bagger.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja het idee lijkt me inderdaad best wel handig. Ik heb zelf wel van die jurkjes en strapless dingen van de h&m waar dan zoiets vaags inzit, maar dat is echt geen bh te noemen. Dan is zoiets denk ik best wel handig.Mja als je 'm gepast hebt en hij zat goed, dan is het toch best?
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zei hvj tegen Otis en toen zei hij OMG.
Dat zou inderdaad wel een beetje erg zijn.. mja anders doe je 'm een keer aan onder een gewoon truitje, merk je vanzelf hoe het blijft zitten.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die jurkjes heb ik ook, maar dat is bagger.En hij is ook wel goed, maar stel dat ik dalijk dat podium oploop, en een cup loslaat........ sta ik daar met een halve plak bh te speechen en te tekenen.
Ja, ik doe dat wel als ik mn jurkje binnen heb.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel een beetje erg zijn.. mja anders doe je 'm een keer aan onder een gewoon truitje, merk je vanzelf hoe het blijft zitten.
Ja ik vind die strapless jurkjes best kut. Want je ziet echt álles wat je aanhebt. Je kunt niet eens ondergoed aan want of het nou een string of een gewoon slipje of wat dan ook is, je ziet het. En dat is niet zo mooi.
Waarom praat je met andere jongens?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zei hvj tegen Otis en toen zei hij OMG.
Nee, ik heb daar altijd zo'n naadloze onderaan, met een heeeeel dun bandje. Dus dan zie je het vrijwel niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ja zwarte. Zie je dat daarbij niet nee?Bij mij zie je de rand heel erg (van string, slip, wat dan ook). Best lelijk.
Ik heb ook nog zo'n strapless wit/roze-oranje achtig ding met soort van bloemetjes, die je geloof ik ook in turquoise had. Die is wel mooi vind ik.
Mja ik voel me niet zo lekker in dat soort shirtjes zonder bh.
Dus misschien ook maar eens kijken voor zo'n ding.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom praat je met andere jongens?
Dankjewel voor de tip. Ga van de week gelijk kaiken. Ik heb weer wat nieuws nodig.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wd, bij de kruidvat hebben ze nu best leuke nagellakjes, zo'n nieuwe lijn. ¤2,50 per stuk maar!
Ik ben gestopt voor jou.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij ook met een 14-jarige praat.
Best leuke kleurtjes ook, kijk:quote:Op zondag 23 mei 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip. Ga van de week gelijk kaiken. Ik heb weer wat nieuws nodig.
quote:
Geloof hem niet. Hij wil je voor hem zelf alleen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hoax je zei nog dat je gisteren langs was gegaan.
Haha ja. En ik heb met strapless dingen ook vaak de neiging om 'm omhoog te trekken de hele tijd. Das ook zoiets stoms. Misschien dat het met bh toch net iets beter blijft zitten. Nou we zullen zien, ga van de week sowieso wel weer even de stad in.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar altijd zo'n naadloze onderaan, met een heeeeel dun bandje. Dus dan zie je het vrijwel niet.En inderdaad wat je zegt, ik voel me daar ook niet lekker in zonder bh. Ik heb dan altijd het idee dat ze die misschien wen naar beneden willen trekken of zo. Vmbo weet je, dan vinden ze dat nog leuk om te doen.
![]()
Maar zo'n bh is wel handig.
[..]
OMG OMG DIE GROENES.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Best leuke kleurtjes ook, kijk:
[ afbeelding ]
Zij mij ook. Wat nu?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Geloof hem niet. Hij wil je voor hem zelf alleen.
Face-offquote:
Haha ze hebben elkaar sowieso erover gesproken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
OH !@$ ik had mijn kermisweek zo ingedeeld dat ik met beide sma's apart er heen kon. En nu willen ze morgen beide in de avond gaanEn het zijn vriendinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |