quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kus mijn 17 jarige tieten, Smart_ass.
Mijne niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
17 is sowieso te oud, dan beginnen ze al te hangen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met zulke bh's? Ik heb er een gekocht van 't weekend voor onder mn jurkje, maar ik weet niet man.
Oeh.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kus mijn 17 jarige tieten, Smart_ass.
Wat, ik heb er echt een gekocht voor onder mijn examenjurkje.quote:
Wtf, ziet er echt niet uit zo.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met zulke bh's? Ik heb er een gekocht van 't weekend voor onder mn jurkje, maar ik weet niet man.
hahahhahahahahahahahhahahahahaha, is dat van telsell ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
I know, maar het is heel handig omdat geen bandjes en geen achterkantje. Dus ik kan 'm aan met openrugjurkjes etc.quote:
Wat zal jij gestonken hebben!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een uur hardgelopen. Ja een úúr.
Nee, Hunkemöller.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahhahahahahahahahhahahahahaha, is dat van telsell ofzo?
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know, maar het is heel handig omdat geen bandjes en geen achterkantje. Dus ik kan 'm aan met openrugjurkjes etc.En het heeft gewoon een bh effect, alleen bij die snol op de foto niet. Bij mij bleef het prima zitten namelijk.
Ze heb uiers. Ze pushen haar tieten niet up.quote:
Ja het idee lijkt me inderdaad best wel handig. Ik heb zelf wel van die jurkjes en strapless dingen van de h&m waar dan zoiets vaags inzit, maar dat is echt geen bh te noemen. Dan is zoiets denk ik best wel handig.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I know, maar het is heel handig omdat geen bandjes en geen achterkantje. Dus ik kan 'm aan met openrugjurkjes etc.En het heeft gewoon een bh effect, alleen bij die snol op de foto niet. Bij mij bleef het prima zitten namelijk.
Ja, die jurkjes heb ik ook, maar dat is bagger.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja het idee lijkt me inderdaad best wel handig. Ik heb zelf wel van die jurkjes en strapless dingen van de h&m waar dan zoiets vaags inzit, maar dat is echt geen bh te noemen. Dan is zoiets denk ik best wel handig.Mja als je 'm gepast hebt en hij zat goed, dan is het toch best?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |