Gast, je denkt dat je godverdomme de stoerste hier bent of zo.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ga niet zo de moraalridder uithangen, mongolenkindje.
Eens met die gozer. Jij bent een vieze mongool.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, je denkt dat je godverdomme de stoerste hier bent of zo.Misschien in die ballentent waar jij uitgaat dat je heel wat bent door je vriendin te gebruiken, maar hier niet. Sorry. Mongool.
Je hebt er nog geen kaas van gegeten merk ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, je denkt dat je godverdomme de stoerste hier bent of zo.Misschien in die ballentent waar jij uitgaat dat je heel wat bent door je vriendin te gebruiken, maar hier niet. Sorry. Mongool.
Petje, moet jij niet je zandkasteel beschermen in de speeltuin?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Eens met die gozer. Jij bent een vieze mongool.Laat iedereen eens even heel snel in hun waarde! Aso.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Eens met die gozer. Jij bent een vieze mongool.Laat iedereen eens even heel snel in hun waarde! Aso.
Hou je bek, kleuter.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, ik vind het sneu dat je iemand gebruikt voor seks en dat je er dan ook nog een beetje leuk over gaat doen maakt het helemaal af.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt er nog geen kaas van gegeten merk ik.
Onwetende mensen die zich toch met alles bemoeien, petje af.
?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maakte er enkel een melding van toen jij zei dat ik bijna weer vreemdgegaan was.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik vind het sneu dat je iemand gebruikt voor seks en dat je er dan ook nog een beetje leuk over gaat doen maakt het helemaal af.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef MissKriel het volgende:
My brain has een error hardcore en terror!
Ja en dat mag ik toch sneu van je vinden of niet dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik maakte er enkel een melding van toen jij zei dat ik bijna weer vreemdgegaan was.
Je ziet mij er niet laconiek over doen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef MissKriel het volgende:
My brain has een error hardcore en terror!
Nee, ik heb nu even tijd om te FOK!ken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Petje, moet jij niet je zandkasteel beschermen in de speeltuin?
Dat mag, maar zonder vloeken kun jij jezelf niet uitdrukken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en dat mag ik toch sneu van je vinden of niet dan?
O ik zei godverdomme, nou sorry hoor. Huilie.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat mag, maar zonder vloeken kun jij jezelf niet uitdrukken.
Als je het eens op een normale manier zei, dan kon ik het nog waarderen ook.
Ik wens je een onvoorwaardelijke druiper toe bij deze.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ik zei godverdomme, nou sorry hoor. Huilie.
?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wens je een onvoorwaardelijke druiper toe bij deze.
Bedankt. Maar ik neuk niet elke willekeurige man. Dus die zal ik niet oplopen, daarnaast heb ik zelf ook geen penis.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wens je een onvoorwaardelijke druiper toe bij deze.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Moest je weer aan je trekken komen jongen.
* AdvancedPower gniffelt.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga even eten. In de hoop dat ik niet van de trap af val van de migraine.
Lekker bruin gebakken?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef L0t.. het volgende:
De hele dag in m'n bikini op de trampoline gelegen en verder niks gedaan
OH NEE! TOCH NIETquote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
Chai en ik doen het ook enkel en alleen om de seks.
Maar je wordt ook niet in een keer bruin hea.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JawelMaar m'n benen gaan altijd zo traag, die zijn nog steeds wit
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Sowieso smiley's.
Mensen die:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
gebruiken:
.
Ik trollde wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je was helemaal niet aan het trollen, geef maar gewoon toe dat je dom bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |