Noortje, niet zo gemeen. Hoe gaat het nu met je ouders? Niet zoveel gezeik meer?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ook jij faalt.
Touché!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Halo ik weet het niet internet doet gek ik probeer te maken we houden contactquote:
haha, hoi bertha misschien moet je even de pc opnieuw opstarten werkt bijna altijd!!!!!!!! anders even je neef vragen die is slim nou ik spreek je weer groet thea ( en de katten )quote:Op zondag 23 mei 2010 19:50 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Halo ik weet het niet internet doet gek ik probeer te maken we houden contact
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
haha, hoi bertha misschien moet je even de pc opnieuw opstarten werkt bijna altijd!!!!!!!! anders even je neef vragen die is slim nou ik spreek je weer groet thea ( en de katten )
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
haha, hoi bertha misschien moet je even de pc opnieuw opstarten werkt bijna altijd!!!!!!!! anders even je neef vragen die is slim nou ik spreek je weer groet thea ( en de katten )
Waarom zou iemand mij adorerenquote:
Bel Henk. Slim mannetje al zeg ik zelfquote:Op zondag 23 mei 2010 19:55 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahah nee bert is op werkbezoek bij charles want wagen kapot achteruit van heuvel gevallen zo een ei op het hoofd hahaha dus na weekend eerst piksteren en kattendokter met buurvrouw van nummer 38 met gele dak.,
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:55 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Waarom zou iemand mij adoreren?
Doe ikquote:Op zondag 23 mei 2010 19:56 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Top! Kom erbij, neem een biertje and make yourself at home.
Heey mama ik hoop dat alles vlotjes gaat ik heb leuke tijd hier op vkaantie veel leuke mannen ahhahahahahquote:
Uhm jawel, dit is wel de samenvatting maar het ging wel zo.quote:
quote:Wij:Gefeliciteerd Kutkabouter![]()
![]()
quote:Jij: Jullie zijn kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |