Let maar op: Cohen wordt vanavond compleet ingemaakt door Geert, Mark en JP.quote:
Ach, de cijfers liegen niet. Dat confettiprogramma van de PVV is een drama op financieel gebied.quote:
Ik heb geen eigen huis hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Iedereen stemt VVD, voor de hypotheek aftrek te houden.
De paniek om het eigen risico ontgaat mij een beetje, zijn er dan zoveel mensen die volledig verzekerd zijn? Ik heb nu al 500 euro vrijwillig eigen risico, nu gaat het wettelijk eigen risico dus omhoog. Oke, daar krijg je geen premiekorting voor terug maar wie zelden of nooit naar de dokter gaat zal het niet echt missen. Bovendien hebben mensen die veel gebruik maken van zorg hebben juist enorm veel baat bij het feit dat ze verzekerd worden voor de kosten die zij maken, van hen mag best een extra bijdrage verwacht worden in de vorm van een hoger verplicht eigen risico. Ze zijn al riant verzekerd.quote:Maar tel is even wat het eigen risico voor de zorg word, bij de heer Rutte
Zulk lijstjes zijn grote onzin. Ik geloof dat bij de gemeenteverkiezingen Wilders destijds als winnaar is verkozen. De winnaar is pas bekend als hij zich premier mag noemen. Tot die tijd is het subjectief. Daar waar ik bijvoorbeeld Cohen vanavond een tweede Ad Melkert vind, zal iemand anders hem de hemel in prijzen.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:42 schreef Jac0bus het volgende:
1: Rutte
2: Balkenende
3: Cohen
4: Wilders
Is mijn voorspelling. Leuk avondje tv dus
Waarom denk je dat ik Wilders niet op 1 zetquote:Op zondag 23 mei 2010 16:26 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Zulk lijstjes zijn grote onzin. Ik geloof dat bij de gemeenteverkiezingen Wilders destijds als winnaar is verkozen. De winnaar is pas bekend als hij zich premier mag noemen. Tot die tijd is het subjectief. Daar waar ik bijvoorbeeld Cohen vanavond een tweede Ad Melkert vind, zal iemand anders hem de hemel in prijzen.
Ik hoop dat de heren vanavond het gebash op elkaar achterwege laten. We leven verdomme niet in Amerika. 'Ja maar hun plan is nog stommer, kijk maar.'
Mark Rutte: de VVD'er die een paar jaar geleden pleitte voor een fusie met D66. En nu opeens allemaal Wilders-achtige taal uitslaat.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:30 schreef Monidique het volgende:
Wel mooi tijd om de VVD en Mark Rutte eens onder het vergrootglas te leggen. Balkenende kennen we nu wel, ondertussen. Wilders is constant in de media. De afgelopen weken ging het verder alleen over Cohen, Cohen, Cohen. Maar over de VVD? Over Mark Rutte? Weinig, lijkt wel.
Juist subjectief lijstje dus. Zo heb ik Rutte de laatste tijd helaas op weinig inhoudelijke verhalen kunnen betrappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik Wilders niet op 1 zetDat lijsjt gaat uit van inhoud, niet one-liners.
Nou sorry, maar in Buitenhof had hij toch echt een goed verhaal, zoals gezegd.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:42 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Juist subjectief lijstje dus. Zo heb ik Rutte de laatste tijd helaas op weinig inhoudelijke verhalen kunnen betrappen.
Jammer dat ik dat heb gemist. Ik had graag weer eens een goed verhaal van zijn kant gehoord. Want de rest van zijn campagne doet me teveel denken aan een lastercampagne richting PvdA en CDA, zonder dat ik daarbij te weten komt wat de plannen zijn van de VVD en hóe ze dat willen doen. Ben benieuwd naar vanavond. Ook leuk dat Wilders er eindelijk eens bij is. Toch verwacht ik een kinderachtig flamefest. Dat wij dat hier op Fok doen is soms grappig, soms irritant. Ik wil het niet zien van onze politieke leiders. Beetje elkaar bashen om te kjiken wie het alphamannetje si op hun schoolpleintje.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:48 schreef Sphere het volgende:
[..]
Nou sorry, maar in Buitenhof had hij toch echt een goed verhaal, zoals gezegd.
Die lijsttrekkers zaten waarschijnlijk al die tijd al op fok.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:56 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat heb gemist. Ik had graag weer eens een goed verhaal van zijn kant gehoord. Want de rest van zijn campagne doet me teveel denken aan een lastercampagne richting PvdA en CDA, zonder dat ik daarbij te weten komt wat de plannen zijn van de VVD en hóe ze dat willen doen. Ben benieuwd naar vanavond. Ook leuk dat Wilders er eindelijk eens bij is. Toch verwacht ik een kinderachtig flamefest. Dat wij dat hier op Fok doen is soms grappig, soms irritant. Ik wil het niet zien van onze politieke leiders. Beetje elkaar bashen om te kjiken wie het alphamannetje si op hun schoolpleintje.
Beetje ideeën op doen om elkaar te trollen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:59 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die lijsttrekkers zaten waarschijnlijk al die tijd al op fok.
Zou dat komen omdat vervroegde verkiezingen niet uitkwamen in Wilders' plan?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
de laatste 3 weken is de VVD zo groot geworden en is de PVV zo teruggezakt.
Cohen: "Mijn sociale zekerheid, wat doe je."quote:Op zondag 23 mei 2010 17:02 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Beetje ideeën op doen om elkaar te trollen.
Wilders: "Dat dit kan in Nederland"quote:Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Cohen: "De sociale zekerheid, wat doe je."
Rutte: "Maar ik had hem toch gekocht."
Fokliticiquote:Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wilders: "Dat dit kan in Nederland"
Balkenende: "slotje!"
Frits Wester: "Ok, dit topic niet hier. Doe maar in KLB."
Cohen: <maakt een hele lange OP>
Rutte: "tl ; dr"
Wilders: "TS kan er niet mee omgaan"
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wilders: "Dat dit kan in Nederland"
Frits Wester: "Ok, dit topic niet hier. Doe maar in KLB."
Cohen: <maakt een hele lange OP>
Rutte: "tl ; dr"
Wilders: "TS kan er niet mee omgaan"
Heb jij zittenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef Schadenfreude het volgende:
Beetje jammer dat drie van de vier kandidaten een conservatief geluid laten horen en er verder nog één sociaaldemocraat zit. Het liberale geluid ontbreekt geheel. Wat meer balans was fijn geweest.
Ik vind een overzichtelijk debat waarbij de deelnemers uitgebreid aan het woord kunnen komen een stuk prettiger dan bijvoorbeeld het radio 1 debat. Ik denk ook dat het een belangrijke avond zal worden voor Cohen. Of hij laat zich nu gelden, of hij zakt door het ijs en het is over. Veel tijd heeft hij namelijk niet meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef Jabberwocky het volgende:
Een beetje jammer dat SP, GroenLinks en D66 er niet bij zijn inderdaad, die doen toch wel serieus mee om in het kabinet te komen. Vanavond ben ik benieuwd wat we van Cohen gaan zien, die mag toch wel eens in actie komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |