Same, kom om half 1 ofzo aan bij de camping.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:54 schreef Juicyhil het volgende:
Mja, ik vertrek donderdag op vrijdagnacht, poging wagen tot een plaatsje op camping A.
Zijn ze ook 's nachts open dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:56 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Same, kom om half 1 ofzo aan bij de camping.
Waarom zou Florence & Tme Machine niet komen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef HaringMilkshake het volgende:
Als wolfmother EN florence+themachine wordt gecancelled,
dan ga ik huilen
Tenzij ze kurt cobain weer tot leven wekken en nirvana het hele weekend op de mainstage laten spelen
Wolfmother zegt mogelijk Pinkpop afquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zou Florence & Tme Machine niet komen?
Ik vind het wel fijn. Dan drink ik de biertjes omdat ik er zin in heb en niet omdat ik dorstig ben. Dit jaar wil ik sowieso minder geld uitgeven. Jammer genoeg moet ik Biffy Clyro & Editors missen. Green Day interesseert me vrijwel niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef Juicyhil het volgende:
Gelukkig wordt het niet zo heel heet.
Is het ook te lopen? Ik neem aan dat er ook een hele stroom mensen de benenwagen neemt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, vanaf het treinstation gaan bussen voor twee euro. Voor hetzelfde geld heb je ook een taxi.
Kan ook. Afhankelijk van welke camping je kiest. Wil je naar C ben je er met 10 minuutjes, B is 25 minuten en A 35 minuten. Wil je naar D... Ik zou niet weten hoe lang dat lopen is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het ook te lopen? Ik neem aan dat er ook een hele stroom mensen de benenwagen neemt?
what the fuck, zag er op het kaartje stukken korter uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh, dat is inderdaad een 35 minuutjes lopen gok ik
Idd, maar het is toch echt meer dan 2 km aldus Google Mapsquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
what the fuck, zag er op het kaartje stukken korter uitdan neem ik wel een bus.
Hoezo stom? Management van Wolfmother heeft tegenover Pinkpop bevestigd dat ze komen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Heeft Jan nu echt vanmorgen op 3FM gezegd dat Wolfmother toch gaat komen? Dat zou echt heel stom zijn van hem.
JA ECHT? Toch wacht ik nog even af met juichen...quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Hoezo stom? Management van Wolfmother heeft tegenover Pinkpop bevestigd dat ze komen.
Dat dus, denk ook dat (als het praktisch al kan), een vervangende act je het vel achter de oren trekt qua honorarium, want die weten ook wel dat je het gat in de programmering op moet vullen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je denkt dat een festivaldirecteur blij is met uitvallers, ben je mijn inziens niet goed bij je hoofd.
2 korte broeken, 1 lange broek, trui, vest, 5 t-shirts/longsleeves. Voldoende sokken en boxers. En dan nog maar een reserve paar schoenen, je weet maar nooit als je in een volle bui over je schoenen gaat zeikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat nemen jullie in hemelsnaam aan kleding mee? ik ben bang dat ik zelfs een jas mee moet nemen...
Nee zijn niet open. Maar kom helemaal uit het noorden, en sta anders geheid op camping C ofzo. Dan maar een extra nachtje gezelligheid eraan vastplakken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:28 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Zijn ze ook 's nachts open dan?
Ik ga zometeen eerst lekkere stinkend limburgs kaasje met stroop vreten ergens in Limburg![]()
Net nog op Twitter was het 100% zeker dat ze kwamenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef mouzzer het volgende:
Wolfmother heeft zojuist weer afgebeld en deze keer definitief:
WOLFMOTHER ZEGT OPTREDEN PINKPOP DEFINITIEF AF
Wegens ziekte van zanger Andrew Stockdale heeft de Australische band Wolfmother het geplande optreden op Pinkpop 2010 definitief moeten afzeggen. De organisatie is druk op zoek naar een vervangende act. Zodra er meer informatie is vindt je het op deze website
hoe vroeg ga jij?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Byte_Me het volgende:
zo, druk bezig met pakken, straks naar heerlen rijden en morgen vroeg op om een leuk plekkie op camping A te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |